Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @rony - ai curatat vreodata motorasul pas cu pas (MPP)?

    Comment


    • #77
      Niciodata. Dar ma documentez si-l curat.

      Comment


      • #78
        manual de service logan - corp clapeta fluture. pagina 310.

        Originally posted by rony View Post
        Niciodata. Dar ma documentez si-l curat.

        Comment


        • #79
          rony daca ai loganul de mai bine de 3 ani ar putea fi bateria .. bateria de la rombat te lasa asa pe nesimtite.. mai comod ar fi sa verifici bateria si apoi sa te apuci sa "ingineresti"

          Comment


          • #80
            Azi in drum spre Urziceni la "legale" (ca spectator, nu participant) mi s-a aprins martorul de motor, precizez ca am mers normal si unele forje pana in 5800 rpm. . Cand am ajuns acolo, am scos borna de la baterie, am stat juma' de ora, am pus-o inapoi si la fel, nu se mai stinge. Motorul trage ca inainte, merge super dar ce am observat...cand se incalzeste, si o opresc sa zicem, daca ii dau cheie porneste mai greoi (trebuie sa tin mai mult pe cheie) si ori ia ture putine si dupa vreo 3-4 secunde se stabilizeaza relantiul, ori nu o ia in cel mai rau caz iar in mers, cand plec de la semafor (calda calda masina), trebuie sa o turez mai mult ca sa plec, altfel imi da nitel in nas, tot ce am scris mai devreme am observat in ultima luna cam asa... .

            Precizez ca am catalizatorul la locul lui, forje vede zilnic (pana la 197.000 km. nu a vazut masina mai mult de 3000 de ture), acum am 210.000 km., motorul trage bine, consumul este ok din ce vad, dar mai da in nas cand e calda sau porneste mai alandala asa...

            Ulei nou de 5 zile, filtre noi, corp-clapeta si senzor de turatie luna curatati de doua luni (cred ca am facut 1500 de km. de atunci), bujiile au 10.000 km, fisele nu le-am schimbat niciodata...

            Deci ce poate fi? Multumesc si astept raspuns! Help! Imi sta pe creier beculetul ala...
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #81
              un tester nu crezi ca iti poate oferi raspunsul cel mai bun?e ciudat,spui ca bujiile sunt schimbate....eu as duce-o in service in regim de urgenta!o sa urmaresc sa vad care e problema si sper sa o rezolvi usor!

              Comment


              • #82
                Cred ca i-am dat 3 telefoane lui Doc si n-a raspuns, ard de nerabdare sa stiu ce are, la el este ok sa imi vada si eventual sa stearga erorile sau sa-mi spuna ce piese trebuiesc schimbate? Daca nu, in ce service o pot duce la un tester, ieftin si "competent", fara "dorei" care sa vada harta ECU modificata de la Dimsport, vreau strict eroarea, si daca nu e de vreo piesa, sa o stearga..
                Last edited by aleXpeed; 6 June 2010, 20:33.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #83
                  sincer,eu merg cu ea la serus,pe bd timisoara!saptamana trecuta i-am vizitat ultima data....am avut problema cu stergatoarele si au bagat-o la un test si aveam o eroare la stergatoare!!faza e ca isi revenise alea,adica merg normal de atunci....

                  Comment


                  • #84
                    Vre-un pret ceva? Eventual sterg eroarea daca se poate? Ca sa stiu la ce sa ma astept, poate ma duc la Meridian Sud maine...
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • #85
                      aveau o promotie cu verificare gratuita la dacia...nu am idee cat costa!eu nu am platit nimic,mai ales ca isi revenise!

                      Comment


                      • #86
                        Am rezolvat problema. L-am sunat pe Doc, a zis ca nu poate ca nu avea interfata, ma rog. Am fost apoi la un service, cica "du-te la electricianul ala", ajung la el, "nu se poate asa ceva, imi pare rau". Plec la Meridian Sud, ii spun omului ce si cum, cica 65 RON doar sa se uite ce are, stersul erorii insemna alt pret. Plec de acolo cu o carte de vizita primita de acolo, alerg masina ca de obicei, ajung acasa si m-am gandit sa ma duc la Meridian Taxi la sediu. Am facut-o cu 52 RON, citire, sters eroare, daca aveam vreo piesa stricata mi-ar fi spus. Cei de-acolo mi-au zis ca eroarea a aparut de la faptul ca mufa nu a mai facut contact cand am luat eu taras sticla de plastic de 5 litri sub masina cateva sute de metri, in rest este in regula, nu s-a mai aprins beculetul.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #87
                          ma bucur ca ai rezolvat si sper sa nu se mai aprinda!

                          Comment


                          • #88
                            Service testare alarma senzor antipoluare

                            Ce service-uri exista in zona Floreasca-Pipera care pot diagnostica alarma senzorului antipoluare pentru Dacia Logan 1.4MPi ? Si eventual daca stie cineva un pret.
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Mi-a facut-o si mie ieri prima data, in mers a inceput sa se zgaltaie masina si sa clipeasca martorul antipoluare...eram intr-a 5 -a, am retrogradat, am calcat barbateste acceleratia si apoi si-a revenit.Sper sa nu mai faca.

                              Comment


                              • #90
                                cam asta a fost cu sonda lambda amonte la mine. se vede din poze cea veche
                                relativ usor de schimbat, o cheie tubulara de 10, si una inelara de 22
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google