Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...si la mine s-a aprins astazi martorul antipoluare.Suspectez 3 lucruri:benzina proasta,baterie,cablu sonda lambda.
    In ordine inversa:
    -cablul de la sonda lambda l-am avut rupt in doua locuri pe toamna impreuna cu cablul care alimenteaza sonda(sau cam asa ceva).la momentul respectiv le-am innadit si martorul s-a stins dupa cativa km.La prima vedere par in regula acum.
    -bateria e schimbata de vreo saptamana,am pus una de 62 de amperi,am zis ca mai ajuta AC-ul.
    -benzina eu bag numai efix de la Rompetrol,insa ultima data am alimentat de la OMV normala 95 fara Pb.
    ...deocamdata o sa merg pe benzina proasta,sa vedem daca dispare dupa ce o sa alimentez de la rompetrol(dupa un timp).
    ...masina nu are deocamdata nici un simptom ca ar fi ceva in neregula.

    Comment


    • Inca o tura de servici in regim taximetrie . Fara alimentare benzina deloc s-a mers cu masina cam 200 km in oras in regim taximetrie . Motorul cald permitea pornirea direct pe GPL . La alimentare a fost surpriza , s-a consumat benzina ( in jur de 1,5 litrii ) .
      Deci injectorul picura tot ce avea in rampa de presine in timp . Si inainte aveam consum exagerat de mare pe benzina .
      Necesar inlocuirea injectorului bolnav ( pistonul 1 ) .
      Last edited by Cristip1970; 9 February 2013, 16:18.

      Comment


      • Daca nu intentionezi sa inlocuiesti prea curand injectorul cu pricina, poti face o "tziganie" si montezi un intrerupator pe circuitul de alimentare al pompei de benzina; ma gandesc.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • M-am gandit si eu la asa ceva . Doar ca in momentul cand vreau sa pornesc masina la rece ( temperatura de racire sub 35 grade ) sunt nevoit a cupla pompa de benzina cat sa porneasca la cheie . Suficient timp ca sa se faca presiune in rampa si apoi implicit consumarea benzinei prin injector fara folos .
          Am procedat asa si nu porneste . Instalatia GPL ar trebui configurata ca sa intre in functiune la 5-10 grade celsius . Iar eu sa torn apa fierbinte pe pulmon .Chiar asta este indicatia meseriasului de la service Apan .
          Dar nu este masina mea , are propietar .

          Comment


          • Astazi sa stins martorul antipoluare.Se pare ca a fost din cauza benzinei (de la OMV).Mai aveam o liniuta de carburant si am alimentat cu benzina efix de la Rompetrol,iar dupa cca 20 de km parcursi s-a stins martorul antipoluare.Deci mare grija de unde alimentati.

            Comment


            • Fraţilor, şi eu am păţit chestia asta de cîteva ori, când mergeama pe benzină, până să intre pe GPL şi motorul era la relanti;cum acceleram puţin se stingea martorul antipoluare.
              Curios însă este faptul că, de curând, pe benzină, am început să am probleme: în treapta I demarează şi merge fără probleme, dar de la treapta II în sus de abia se târâie până ajunge la turaţia medie a treptei;ba chiar, o dată, în pantă a dat să îmi moară motorul. Menţionez că martorul nu s-a mai aprins în ultima vreme, nici în ultimul caz menţionat. Să fie oare de la benzină sau de la faptul că m-au prins gerurile mari cu prea puţin combustibil în rezervor şi s-a făcut condens şi implicit gheaţă. Ce e drept, în ultima jumătate de an nu am mai pus benzină Alto 101, ci vechiul sortiment de 95, de la ROMPETROL. Pe GPL merg fără probleme. Mă gîndesc să nu fie nici de la vreun injector, însă consumul şi pe benzină şi pe GPL sunt conform cărţii. Un coleg de serviciu a avut problema cu martorul antipoluare, dar avea şi consum ridicat - a aschimbat sonda lamba, iar după 30 de km iar i s-a aprins!

              Comment


              • E de la benzina proasta. Eu am alimentat de la petrom si am mers din militari pana cand incepi sa urci spre dealu negru dupa pitesti. Am oprit pentru o mica pauza si cand am pornit motoru martoru antipoluare s-a aprins. am terminat benzina si am bagat de unde bag normal de la rompetrol dar din aia de 99. dupa 100 km s-a stins si nu am mai avut probleme .

                Comment


                • Originally posted by tds View Post
                  De ceva vreme masina avea momente cand pornea cam greu (dar pornea intotdeauna)
                  Ieri am observat ca motorul tinde "sa moara" daca nu accelerez mai zdravan la pornirea de pe loc sau in treapta a II-a.
                  Azi a pornit binisor, dar la relanti "tremura" si turatia ramanea la putin peste 1000. Dupa ce am plecat de pe loc, martorul cu un motor desenat (cred ca check engine i se spune) a inceput sa lumineze intermitent.
                  Am cititit pe forum ca aici poate fi o problema de alimentare/injectie sau distributie. Masina are 70.000 Km, distributia s-a facut acum 5.000 Km, la injectie sau motor nu s-a umblat niciodata.
                  Intrebarea mea este: credeti ca, in aceste conditii ma pot deplasa cu masina 10-15 Km la Service pentru diagnostic si interventie, fara a risca sa produc daune grave motorului sau sa raman cu ea in drum?

                  Multumesc
                  In general in astfel de situatii sunt invocate probleme la sistemul de alimentare, injectie sau aprindere; rateuri de aprindere, mai bine zis.
                  Daca martorul nu a fost aprins definitiv atunci pana nu a fost declarata valida, nici memorata.
                  Nu e nici o problema sa mergi pana la service in vederea unui test, dar sa nu te astepti la minuni, testul iti va spune cam ce ti-am zis eu, eventual cilindrul/cilindrii la care a fost sesizata anomalia; ramane sa gasesti exact sursa ce a declansat clipirea martorului.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • mie odata la 2 luni mi se aprinde..si pana nu bag 101 si cox nu se stinge nici neam..si motorina 95 bag numai de la petrom si rompetrol..
                    Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                    Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                    sigpic

                    Comment


                    • Si ce este martorul STOP pe kilometraj?

                      Comment


                      • Din cate stiu nici acest martor nu e activ, sper sa nu gresesc.
                        sigpic

                        Comment


                        • Si mie mi se aprinde intermiten martorul antipoluare , dar numai dupa o noapte friguroasa. Cat a fost cald nu am avut probleme, iar astazi cand am pornit masina de dimineata s-a aprins martorul..

                          Comment


                          • si eu am reusit sa descopar cauza de la missfire piston 4 ,descrisa in pagina anterioara.Concluzia : Garnitura de chiuloasa ciupita ,iar antigelul se pierdea pe evacuare in pistonul 1 si 4.Schimbat garnitura ,rectificat chiuloasa ,reglat culbutorii si problema rezolvata,Acuma suna mai bine decat cand era noua

                            Comment


                            • Originally posted by andrei View Post
                              E martorul numarul 8 de aici:


                              ------------------------------------
                              Buna ziua ! Sunt posesorul unui logan 1.5 dci , 2007 , euro 4 si am urmatoarea problema :

                              Incepand de ieri , la loganul meu s-a aprins in mers "Martorul luminos preincalzire sau defectiune electronica ".

                              Martorul luminos pentru preincalzire :

                              --> conform manualului : " Cu cheia in contact in pozitia M, el trebuie sa se aprinda ; indica daca bujiile de preincalzire sunt in functiune .

                              El se stinge cand preincalzirea este obtinuta , motorul poate porni ".

                              Simptomele actuale : Martorul din bord , se aprinde cat este pus contactul impreuna cu ceilalti martori , se stinge , motorul porneste normal , iar apoi se aprinde iar si ramane tot timpul aprins .

                              Mentionez faptul ca acest martor are forma unei spirale , situat intre martor luminos frana de mana si martor luminos pentru alerta temperatura lichid de racire ..

                              Motorul :

                              Are un mers suspect , tremura, nu merge rotund , scoate fum cam mult

                              Mentionez ca am verificat bujiile , toate sunt bune .

                              Am verificat totodata toate becurile de pe autoturism si toate sigurantele -nimic ars .

                              Atasez si poza cu cei doi martori luminosi incadrati cu rosu .

                              Astept parerile dumneavoastra , parerea electricienilor auto , eventual parerile celor care s-au confruntat cu aceasta problema si au gasit solutionarea acesteia .

                              Multumesc !
                              Attached Files

                              Comment


                              • mi s-a aprins si mie martruș antipoluare si nu mai trage cum trebuie masina plus ca are si un tremurat pana in 2000 turatii care o fi problema

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google