Martor Anti-poluare Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am înțeles perfect acum. Mulțumesc mult de tot. Chiar acum vreo ora mi-a palpait martorul pt câteva secunde. Am avut și acum vreo luna eroarea, însă am crezut ca era de la sonda lambda. Dacă nu mai ploua mâine verific. Revin cu rezultatele.

    Comment


    • De luni nu mi-a mai apărut eroarea. Azi totuși am.inversat bujiile 3cu 4 sa vad ce se schimba. Rezistenta fiselor la.a.3a era 2,7 și la a 4a 2,4. Sa nu fii făcut bine contact fisa? Sper sa nu se ducă bobina.

      Comment


      • Inca nuicio eroare si trage mai bine masina. Inainte uneori tragea bine, alteori mai putin. Tiind sa cred ca nu facea conact fisa nr 3. Mai las si bujiile astea ca acum trage chiar frumos. Inainte credeam ca sunt gata si am comandat altele.

        Azi a început din nou sa pâlpâie martorul și am eroare pe cilindrul1. La 1si2 nu am umblat. Sa fie bujiile sau bobina? Ce mi-I se pare ca face figuri când ploua și e ceata afara.

        Cum ștergeam eroarea, cum apărea iar. Am apăsat fisele la bobina și nu mai apare momentan. La celalalt capăt pentru a ajunge trebuie demontat filtrul de aer de fiecare data. Ar putea influenta și gazul? Injectoarele sau ceva?
        Last edited by L3on_rgby; 28 April 2014, 15:26. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Am agatat o creanga si s-au rupt firele de la sonda lambda din aval . Au schimbat sonda la service, au sters codul de eroare dar martorul a ramas aprins . Am umblat 2 saptamani , am mers inapoi la service pus testerul pe masina , nici o eroare . Oare de ce arde martorul daca nu sunt erori si masina merge bine ? Cineva cu vreo idee ?

          Comment


          • N-ai fost la cine trebuia.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by madmax View Post
              Am agatat o creanga si s-au rupt firele de la sonda lambda din aval . Au schimbat sonda la service, au sters codul de eroare dar martorul a ramas aprins . Am umblat 2 saptamani , am mers inapoi la service pus testerul pe masina , nici o eroare . Oare de ce arde martorul daca nu sunt erori si masina merge bine ? Cineva cu vreo idee ?
              E posibil ca cel ce a sters erorile,sa posede un tester ce citeste doar codurile generice,nu si pe cele de producator.Dealtfel chiar cu CLIP-ul,am avut neplacerea sa incerc sa sting martorul din bord,dupa o inlocuire de sonda si nu am reusit,decit sa sterg eroarea din calculator.Valorile reale corespundeau unei functionari corecte,dar martorul s-a stins singur,dupa citeva zile.N-am gasit o explicatie logica...,dar asta e!

              Comment


              • Testerul folosit a fost un Delphi

                Comment


                • Fiind un tester(interfata) multimarca,face diagnoza pe multe marci(brenduri),dar are soft-uri de diagnoza limitate,ca performanta.De fapt acesta este compromisul,face mult,dar nu si bun(performanta)...

                  Comment


                  • Martor Bord Palpaie Rapid + Check Engine

                    Buna ziua. Sunt nou pe forum si am incercat sa caut detalii legate de problema mea dar fara succes asa ca va rog sa ma scuzati daca fac un "repost". In primul rand am un Logan 1.4 MPI din 2005. In ultima luma am patit cam de doua ori sa dau sa pornesc dar fara succes. Electromotorul invarte, bateria e ca noua dar e ca si cum nu ar primi benzina. Incepe sa palpaie martorul rapid si sa se aprinda si "Check Engine" in timp ce dau la cheie. Se poate sa fie problema de la pompa de benzina? Multumesc!

                    Comment


                    • Care martor iti palpaie rapid ?
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • probabil led-ul rosu din mijloc...ala rotund. nu mai dau detalii ca se sterge.

                        Comment


                        • Pai nu-ti mai recunoaste cheia .Ai o alta cheie de rezerva ?
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • La ambele chei am patit asa. Daca era de la cheie mai dadea drumul sa invarta electromotorul?

                            Comment


                            • daca sunt probleme cu cheia, se invarte electomotorul dar nu da benzol

                              Trimis de pe al meu Vodafone 975 folosind Tapatalk
                              a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

                              Comment


                              • Cineva mi-a spus ca se aude si cam ciudat pompa de benzina de asta am facut putin legatura. Precizez ca masina nu prea e umblata... din 2005 si are 72.000km luata de noua.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google