La Cat Schimbati Treptele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    2800-3000 rpm.

    Comment


    • #17
      6500 repeme
      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

      Comment


      • #18
        Intre 2500 si 3000 si cand am benzina 5000-5500

        Comment


        • #19
          Originally posted by Cristi_LCD View Post
          @Octavian : Probabil acolo se vede diferenta dar de schimbat se schimba la fel ca la 1,4. ...........................................
          Da da, n-am zis ca sunt diferente de schimbare intre motorizari, ci doar ca acolo diferentele de demaraj sunt clare.

          Comment


          • #20
            Originally posted by mr.K View Post
            2800-3000 rpm.
            La fel procedez si eu.

            Comment


            • #21
              Nu stiu ce sa zic in oras sa ajungi la 5000 rot ii cam mult, in general stilul de condus il adaptezi in functie de trafic, drum si ceilalti soferi. Motorul trebuie sa mearga ''lin'' , nu sa ai impresia ca vrea sa iasa prin capota sa iti faca cu '' mana'', iar ca consum nici nu vrea sa ma gandesc si nici ca durata de exploatare. In oras sa atingi turatia asta mi se pare cam greu, si probabil urmeaza o frana sanatosa si o iei de la inceput.Incearca sa schimbi undeva intre 2250 - 3000 rot./min. in oras pentru o putere suficienta si un consum decent, parea mea, dar nu uita ii masina ta, banii tai ( consum, consumabile si altele).

              Comment


              • #22
                Originally posted by Octavian View Post
                In turatii mici (1800-2500) acolo se simte bine diferenta intre 1.4 si 1.6.

                Zilele trecute am mers din nou cu un Symbol 1.4 mpi, incredibil ce mult ajuta rapoartele prin oras, reprize bune pe 1600-2500 rpm (comparativ cu Logan) chiar si cu masina incarcata.
                Mi-e ciuda ca dulapul 1.4 n-are aceeasi cutie.
                Fara suparare, chiar nu inteleg de ce multi dintre dvs. folosesc pentru Logan termenul de "dulap" sau "frigider"? Stiti ce coeficient aerodinamic are Logan-ul? Sau ati comparat coeficicientul aerodinamic al Loganului cu cel al altor modele cum ar fi Vw Touran, Opel Zafira, Renault Scenic, etc? Daca Logan-ul e "dulap" sau "frigider" atunci Touran-ul, Zafira si Scenic-ul ce sunt? Rulote? Nu mai exagerati atat!

                Comment


                • #23
                  roco are dreptate .. nu poti da neaparat o turatie de schimbare atreptelor depinde unde te afli daca esti in panta, rampa sau drum drept. oricum la benzinar de 1,4 cuplul max se obtine la 3800 totusi poti schimba si la 5000 daca motorul cere, asu ai nevoie oricum asta se inavata in timp

                  Comment


                  • #24
                    2000-2500 Rpm Si in depasiri mai mult de 4500 nu are rost ...
                    sigpic
                    Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by radu cornel View Post
                      oricum la benzinar de 1,4 cuplul max se obtine la 3800 totusi poti schimba si la 5000 daca motorul cere,
                      la 3000 are 1,4 cuplul maxim. motorul de SuperNova il face la 2800 rpm

                      Comment


                      • #26
                        @ dantis: scenic din 2009 - cx 0.32; opel zafira - cx 0.31; vw turan cx 0.32_0.29; renault espace din 1988 are cx 0.32; mercedes vito cx 0.34. iar loganul are 0.36 ford transit are 0.37. ca sa vezi cu ce ne comparam loganul uita-te aici sa vezi nivelul de aerodinamica al loganului. deci, despre ce vorbim? cumva despre dulapuri si frigidere !?....
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Nu te contrazic, daca sunt date oficiale, insa eu as pune Loganul langa Scenic, Touran, Zafira, Vito, Transit, sa vedem care e cea mai inalta si care e "frigider". Se spune ca Logan-ul nu are un cx mic pentru ca e inalta, dar sa fim seriosi care e cea mai inalta dintre modelele enumerate mai sus. Putem fi de acord ca Logan-ul e o masina de familie, nu una de viteza insa nu sunt deloc de acord ca e "dulap" sau "frigider" in comparatie cu celelalte.
                          Last edited by Seba; 13 August 2012, 23:31.

                          Comment


                          • #28
                            nu e dulap sau frigider, e amandoua la un loc, prietene. japonezii faceau acum 20de ani masini cu cx-ul 28 si erau masini de serie, nu de curse...(toyota soarer)
                            Last edited by Seba; 13 August 2012, 23:35.

                            Comment


                            • #29
                              personal la 2500 iar in rampa mai schimb si pe la 3000 daca sunt in depasirere.personal stiu cazuri cu masini ce a cazut motorul si culmea erau persoane ce mergeau sportiv.nu pot garanta ca asta a fost cauza dar in gandirea mea daca ceri de la ceva mereu maximul se cam uzeaza si ca dovada poti sa vezi masinile de curse si piesele ce cad foarte repede
                              Last edited by biancamarius5; 13 August 2012, 21:09. Reason: corectiwe

                              Comment


                              • #30
                                mersul sportiv nu e totuna cu mersul inconstient. daca voi aveti impresia ca motoarele astea pe clio, in germania, franta, italia, sunt exploatate 3-400000km in 2500rpm, pai cred ca va inselati amarnic. diferenta e ca aia merg cu 4000-5000rpm, dar schimba uleiul la timp, filtrele, bujiile, nu incarca masina ca pe magar...adica, ii dai blana, dar ii dai ulei bun, combustibil bun, toate la timpul lor. sa vezi cum tine. de nu-ti vine sa crezi. eu stiu loganuri cu peste 200000km, chipuite, alergate zilnic ca un cal de curse si nu fumega, nu consuma in plus, nu bat, merg ca in prima zi.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google