La Cat Schimbati Treptele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    da dar motorul de pe logan se lauda ei ca ar avea o durata de viata de minim 500000 km si hai sa fim sinceri ca si neamtul e baiat destept o vinde cand vede ca incepe sa cam pice.deci tot nu il tine cat recomanda producatorul.si daca turatia nu prea are relevanta de ce pica asa repede masinile de curse sau in perioada de rodajj spune sa nu mergi mai turat de 3500 daca face bine masinutei

    Comment


    • #32
      Cine recomanda? De unde intervalul asta?
      Te va tine mai mult daca o folosesti mai putin turat, corect. Insa cu cat?
      Totusi, din ce-am vazut, motorul loganului suporta cea mai mare batjocura.

      Comment


      • #33
        Originally posted by biancamarius5 View Post
        da dar motorul de pe logan se lauda ei ca ar avea o durata de viata de minim 500000 km si hai sa fim sinceri ca si neamtul e baiat destept o vinde cand vede ca incepe sa cam pice.deci tot nu il tine cat recomanda producatorul.si daca turatia nu prea are relevanta de ce pica asa repede masinile de curse sau in perioada de rodajj spune sa nu mergi mai turat de 3500 daca face bine masinutei
        Masinile de curse la care tot faci referire sunt concepute sa mearga in turatii mari pentru ca acolo se stoarce puterea maxima. Putere maxima pe care evident ca motoarele alea o au cu mult peste un motor conceput pentru strada, alte materiale, alte calcule, alte interne pana si alt pas la surub. Motoarele alea sunt incadrate in alte limite de puteri respectiv tehnologii si timp de functionare. Au timp scurt de exploatare insa putere imensa fata de un motor de serie de aceeasi cilindree.

        Suporta Cezar, cel mai edificativ exemplu este dsign.

        Comment


        • #34
          La Logan, motorul si viata lui este cea mai mica problema.

          probleme sunt sasiul din carton care flambeaza in toate directiile, bascule prinse de bersou cu foitza de conserva, bucsi fata spate de a dreptul anorexice si altele care nu mai imi vin acum in minte.

          Comment


          • #35
            peste 3000 rpm la ambele masini

            Comment


            • #36
              Intrebare pentru initiatorul topicului. Tu stai cu ochii pe turometru cand schimbi treptele?
              sigpic

              Comment


              • #37
                Originally posted by biancamarius5 View Post
                da dar motorul de pe logan se lauda ei ca ar avea o durata de viata de minim 500000 km si hai sa fim sinceri ca si neamtul e baiat destept o vinde cand vede ca incepe sa cam pice.deci tot nu il tine cat recomanda producatorul.si daca turatia nu prea are relevanta de ce pica asa repede masinile de curse sau in perioada de rodajj spune sa nu mergi mai turat de 3500 daca face bine masinutei
                am vazut logan cu 600000km. mai rau decat mers turat, mers subturat, presiune ulei din parti, doar sarcina mare pe pistoane, cuzineti, biele, etc. opriri si porniri dese, la rece...cum ti se pare, ca e un motor slab? daca mai era cazul sa mentionez, nici dupa 600000km nu are vreo problema, in afara de aia ca-i un tembel la volan
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by biancamarius5 View Post
                  personal la 2500 iar in rampa mai schimb si pe la 3000 daca sunt in depasirere.personal stiu cazuri cu masini ce a cazut motorul si culmea erau persoane ce mergeau sportiv.nu pot garanta ca asta a fost cauza dar in gandirea mea daca ceri de la ceva mereu maximul se cam uzeaza si ca dovada poti sa vezi masinile de curse si piesele ce cad foarte repede
                  Sa nu depasesti 3500 RPM ca explodeaza motorul!
                  Voua (genul asta de soferi ce nu stiu sa foloseasca corect o masina) va trebuie motoare de la 4 litri in sus, ca sa va miscati mai natural, sa faceti o depasire, etc.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Seba View Post
                    am vazut logan cu 600000km. mai rau decat mers turat, mers subturat, presiune ulei din parti, doar sarcina mare pe pistoane, cuzineti, biele, etc. opriri si porniri dese, la rece...cum ti se pare, ca e un motor slab? daca mai era cazul sa mentionez, nici dupa 600000km nu are vreo problema, in afara de aia ca-i un tembel la volan
                    Cu 600000km nu am vazut pana acum, dar cu Logan 1.4 mpi cu 430000km la bord cu siguranta am vazut si intradevar nu dadea semne de oboseala si nici nu fusese umblat in el, doar consumabile schimbate la timp, in rest taximetrie, subturare si forja. Seba, sunt curios Loganul cu 600000km ce motor avea?

                    Comment


                    • #40
                      1.4 Mpi de Politie, vazut live, 580.000 km, doar reviziile facute. Motorul, cum l-a fatat ma-sa, din uzina.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by darksid3 View Post
                        1.4 Mpi de Politie, vazut live, 580.000 km, doar reviziile facute. Motorul, cum l-a fatat ma-sa, din uzina.
                        E aproape incredibil, inseamna ca 1.4mpi desi e mediocru chiar e un motor fiabil.

                        Comment


                        • #42
                          E motor mediocru la performante. La fiabilitate si-a spus cuvantul de cel putin zece ani, fiind prezent pe mai multe modele Renault, inclusiv pe Supernova si Solenza.
                          Nu e incredibil, este realitatea.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #43
                            Solenza in mioveni cu peste 500mii de km de forja continua la 6000rpm.Intredevar consuma ulei dar inca merge bine.
                            Si mai e inca o chestie, cum poti sa zici ca peste 4500rpm urci degeaba daca pmax face la 5500?Ca nu mai are cuplu de la 4000rpm in sus si nu mai simti ca "te baga in scaun" desi nu te baga la nici o turatie aia e alta treaba.Dar masina are 75cp la 5500rpm...
                            Nu vad nimic rau in a merge mai turat daca pui ulei calitativ, schimbat la timp, filtru de aer curat in permanenta si cel mai important: sa accelerezi cat mai incet si progresiv pana cand motorul ajunge la temperatura optima.
                            Last edited by al!n; 14 August 2012, 17:23.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by darksid3 View Post
                              Sa nu depasesti 3500 RPM ca explodeaza motorul!
                              Voua (genul asta de soferi ce nu stiu sa foloseasca corect o masina) va trebuie motoare de la 4 litri in sus, ca sa va miscati mai natural, sa faceti o depasire, etc.
                              nu trebuie sa ii dai pana iti taie acceleratia ca sa depasesti.sincer am vazut multi care depasesc omorand masina si apoi calca frana.daca tu imi arati vre un producator sau instructor care spune ca masina se foloseste in depasiri utilizand 5500 rpm inseamna ca tu ai dreptate.si la examen daca tu schimni turatia trecand de 4000 rpm iti spune omul ca ai problema.bine daca vrei sa iti bati joc de o masina poti schimba turatia cand ai 5500.

                              ca sa vezi ca nu astia de schimba treptele lejer incurca circulatia te rog sa vi odata pe culoarul rucar bran in weekend si o sa vezi soferii de conduc agresiv.cand prind o portiune de drum drept vezi un nor de fum in spatele lor pentru ca omoara acceleratia iar cand vine o curba omoara abs.asita incurca circulatia.sincer pe astia ii injur de nu mai pot.nici eu nu pot sa il depasesc pentru ca omul accelereaza cat duce masina dar nici repede nu merge ca na el e sofer de autostrada si e prima oara de vede omul curbe periculoase

                              treaba cu 600000 km si forja cat tine nu prea o cred.poate cand a cumparat omul masina avea 599000 si a mai facut el diferenta.nici un motor nu ar tine atat de mult solicitandu-l la maxim.stiu si eu solenza omorata dar mai umbla la supape,la segmenti.

                              daca este bine pentru masina sa schimbi la 5500 rpm cele cu cutie hidramata de ce schimba la 3500 cand conduci normal.
                              Last edited by biancamarius5; 22 August 2012, 14:52. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45
                                Plaja de turatii maxime la care schimbi trebuie adaptata intotdeauna la conditiile de drum si de trafic. Spre exemplu in oras schimbatul la 4500-5000rpm inseamna consum inutil; pleci lansat, schimbi a II la 4500 dupa care "dai in nas" ca nu poti mentine ritmul asta datorita traficului specific.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google