La Cat Schimbati Treptele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    maa tie 100 de cai iti trebuie sa depasesti un tir.inseamna ca tu vezi ca masina e la 10 metri de tir si intri in depasire.sincer cei ce au motoare mici de 65 cp,55 cp aia inseamna ca nu mai circula cu ele

    zilnic vezi la tv oameni morti in depasiri si aia au masini de 200 cp.acum te intreb eu aia morr ca nu stiu sa folossaesca masina sau mor ca nu stiu sa conduca.omul ala la 200 de ture are nr de cai cat ai tu cu loganul blana.hai sa fim seriosi mai important e sa fi sofer decat sa omori masina asteptand mai mult decat poate da
    Last edited by biancamarius5; 23 August 2012, 12:18. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      Pe langa faptul ca te exprimi deficient, te-as ruga sa nu ma iei cu "ma" ca n-am ciocnit mapele pe pista de alergare. In orice depasire se foloseste forta maxima, considerand ca nu ai vreun BMW M3.
      Nu stiu cum depasesti tu cu 75 de cai, la 4000 RPM (nici macar aia 75 nu ii ai), ca eu cu 170 de cai, sar de 4000 RPM.
      Deci nu mai bate campii, ca-i bati degeaba. Arata un singur motor stricat de la turatie!
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #63
        Biancamarius - iti dau un exemplu de motor cu 160 k km care nu papa gram de ulei de la schimb la schimb si vede frecvent acul peste 4-5000rpm. Daca esti dornic o sa iti fac cunostinta cu el . Si mai are si ulei dinala cu zero in fata despre care folclorul zice ca il papa motoarele.
        sigpic

        Comment


        • #64
          am scris maaaa nu ma eu nu am deficiente in exprimare poate nu citesti tu bine

          Comment


          • #65
            niciodata sub 3000 ture la 145000 de km. nu am nici cea mai mica problema cu motorul si nu am completat niciodata uleiul intre schimburi

            Comment


            • #66
              Originally posted by biancamarius5 View Post
              am scris maaaa nu ma eu nu am deficiente in exprimare poate nu citesti tu bine
              Ia stai matale pe bara daca esti prost crescut
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #67
                Eu schmb treptele la 2000-3500 de ture in functie de incarcarea masinii, rampa, etc..

                Comment


                • #68
                  eu de obicei pe la 2000-2500 cand e motorul rece, apoi pe la 3000-3500, dar a vazut si blana pana in limitare (6500)

                  Comment


                  • #69
                    eu schimb intre 800 si 6000

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by darksid3 View Post
                      Eu iti arat cel putin 3-4 care isi iau zilnic omor si au depasit 100 k - 200 k kilometri.
                      Subscriu. Eu am depasit vara asta 101 000 km din care 41 000 km cu motorul resoftat. Precizez ca nu schimb vitezele sub 3500 iar in depasiri o duc pana pe la 5000 ture. Singurele probleme care le-am avut la masina sunt sonda de marchariere schimbata pe garantie (aia de la reprezentanta au sustinut ca nu ar fi din cauza turatiilor la care a fost supus motorul )...
                      Last edited by Mr.Sebi; 30 August 2012, 18:44.
                      My ride

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by dantis View Post
                        Eu schmb treptele la 2000-3500 de ture in functie de incarcarea masinii, rampa, etc..
                        du-te si plimba consumul ala de 6.4 in oras cu schimbare la 3500, ca se impute din cauza caldurii
                        zi-mi ca ala-l faci schimband la 2000 si apoi contrazi-ma din nou ca nu-ti bati joc de motor...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          Intre 2000 si 3000 de ture, c-am asta e regula la mine; in general la 2500 schimb treapta. Nu prea imi place sa chinui motorul peste 4000 de ture, parca ma doare sufletul cand il forzez;deh, in depasiri mai ciupeste si el un 3500, dar doar cand este cazul.

                          Comment


                          • #73
                            Seba eu schimb la 2000-3500 de ture cand conduc extraurban. In brasov schimb pe la 2000 de ture, recunosc!

                            Comment


                            • #74
                              As vrea sa stiu si eu mitul cu "schimba a 4-a si a 5-a la 3500-4000rpm" care e treaba? Ca obicei schimb cam la 2500 ture, depinde si de trafic si daca ma grabesc o calc logic, dar nu am inteles niciodata sfatul "profesionistilor" pentru treptele superioare

                              Comment


                              • #75
                                De la 2500 pana in 3000 schimb si eu,fortez peste doar in unele depasiri in jur de 4000-4500.Limitarea a vazut-o doar de cateva situatii mai deosebite cand am calcat-o la podea si s-a blocat pedala de acceleratie in pres.
                                "light up the darkness" Bob Marley

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google