Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce spune cristi are sens, cel putin in Braila si in conditiile date.
    @gyuriro: cam cat crezi ca va creste consumul daca dai drumul la aeroterma, degivrare si stergatoare? F putin sesizabil. ( "cunoscatorii stiu de ce, nu mai explic")
    PS: geamurile se curata inainte de a porni motorul, iar motorul nu se incalzeste stand pe loc.

    Comment


    • De incalzit, se incalzeste, dar probabil nu ajunge la temperatura optima, adica 80-90 grade C. Nu?
      sigpic

      Comment


      • Incalziti voi motoarele pe loc(cei ce au dat exemplul asta) ca eu nu practic sportul asta.
        Pentru Razzvan, citeste te rog ce am scris la postul 1362 si o sa intelegi ce am vrut sa spun.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • Originally posted by SilviuDaniel View Post
          De unde ai luat masina asta maestre? Ce culoare are? Eu caut masina ca a ta de cand m-am nascut si nu am gasit niciodata! Sa consume asa putin!!!
          El are 1.4 tu 1.6 deci daca vroiai asa consum trebuia sa iti iei 1.4. Si nu e vrajeala.In Cluj eu nu sar de 10 iarna in oras.

          Si ca sa fiu putin rau... topicu e dedicat aspiratoarelor 1,4 nu masinilor de spalat 1.6.
          Last edited by sebi4fc; 24 November 2008, 10:47.

          Comment


          • Originally posted by Cristi_LCD View Post
            Pentru Razzvan, citeste te rog ce am scris la postul 1362 si o sa intelegi ce am vrut sa spun.
            Da am vazut ... Pare destul de plauzibil ... Dar numai daca merge ceva mai mult . Eu de exemplu am vreo 4 5 km pana la servici ... Nici nu mi se incalzeste motorul cum trebuie pana acolo ... Si normal ca am un consum mai mare ...

            Tu mergi pe zapada cu a 3'a constant ? ...

            Comment


            • Originally posted by Cristi_LCD View Post
              Incalziti voi motoarele pe loc(cei ce au dat exemplul asta) ca eu nu practic sportul asta.
              Mai sa stii ca daca e frig tare afara, ca sa nu tremur de frig (deci numai din motivu asta, altcumva ii dau cheie si plec) o mai las pornita in fata portii termen de ~juma de tigara , sa-mi dea caldura la picioare.

              PS:SilviuDaniel un consum de 10% iarna nu e exagerat de mic, depinde de oras, in Arad nu-mi sare de 10% nici iarna. Defapt nu cred ca e dif mai mare de 1 litru intre vara si iarna.
              Afara daca ai nervi, iese si 5,5% )) (si la 1.6 mpi)

              Comment


              • Si eu il incalzesc pe loc, dar numai cand masina e peste noapte afara si gheata e groasa pe parbriz. Trebuie sa astept sa se dezghete parbrizul, ca nu vad nimic prin el.
                niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                Comment


                • Deci: incalzesc masina macar 2-3 minute inainte sa plec ptr ca asa mi sa spus de un amic care lucreaza la service.(mi-a zis ca e bine sa se mai amestece un pic uleiul in motor)
                  asta are passat daca el face asa eu de ce nu as face.(stiu ca in carte scrie ca pornesti si pleci...),
                  iar consumul ala de 10 in oras iarna va zic acum cum il ating. Si eu am trasee scurte cu masina.(dimineata pana ajung la munca se fac 2-a linii la apa,dupa ameaza plec din nou si cand ajung la destinatie se fac 4 linii,dupa aia acasa si atat pe zi.Traseu in total pe zi in reprize 3 km-6km-6km +inca 12 dimineata la prima ora dar..Nu zilnic.Revenind la consumul de 10 -faza e ca pana nu am 2-a linii la apa deabea daca accelerez.Dupa aia merg normal.Iarna tin initial aeroterma pe pozitia parbriz dupa aia geam si picioare la caldura maxima-cand se incalzeste scad treptat.
                  iarna bag numa benzina de 95 preferabil rompetrol si merg mai linistit cum v-am zis.Am consumuri mai mici decat la unii ptr ca incerc sa menajez acceleratiile alea inutile gen...Cand motorul e subturat si ai dai blana.Prefer sa urc incet pana la 3000 si sa tin motorul in jurul turatiei respective ,daca trebuie sa schimb in sus treapta urc incet pana la 3000 si o tin iar acolo
                  ..Astfel daca trebuie sa accelerez ..Cu f.Putina acceleratie si efort masina prinde viteza si cel mai important cu consum mai redus.Sper ca ati inteles ce am incercat eu sa va explic si sper sa va fie si de folos.
                  PS : stiu ca consumatorii folositi iarna dau un consum numa cu cateva sute de grame mai mare dar...Credeti-ma intro luna de mers cu masina se aduna

                  Comment


                  • Mi-a placut postul tau
                    Foarte obiectiv.

                    Comment


                    • Foarte obiectiv,dar are dreptate!

                      Comment


                      • Km bord 15200, revizie facuta acum 10 zile slatina olt, totii parametrii ok, masina buna nu gluma...
                        acum fiti atenti 300 km parcursi 200 extra si 100 urban consum mediu 10% .... Regim turatii 2500-3500 rpm, consum conform CB...
                        deci ma mandresc cu masina mea ... Daca as primi cadou (ca nu-mi permit sa cumpar) o masina mare cu motor de 2000 + cc nu mi s-ar parea nimic deosebit cand merg la pompa sa alimentez (cateva ex de benzinare toyota avensis, laguna 3, honda accord etc)... In ceea ce ma priveste cand merg la pompa sa alimentez nu ma simt diferit de unul cu o masina mare pe benzina (chiar ma uit ironic la unu cu diesel de 2-2500 cc care consuma 7-8%)... Multumesc daciei mele logan ca este o masina atat de economica... Dar eu sunt un ghinionist va felicit domnilor pentru loganele voastre atat de "zgarcite" la consum..
                        traiasca motorul de 1.4 de pe logan! Uaraa!

                        Comment


                        • Sincer cam mare la combinatia aia 200 urban cu 100 extra trebuia sa ai sub 8.

                          Comment


                          • Mie imi ziceau la service cand au facut revizia sa fac si prin metoda plinului consumu' ... Mai am un pic si ma duc sa alimentez cand o sa intre pe rosu si vad atunci... Dar sunt convins ca nu e diferenta mare fata de CB...
                            ca sa va faceti o idee de curand inainte de plin am facut un mic test in oras ... Am resetat km si litri, iar dupa 5-6 km aveam consum mediu de 15.6%... Mentionez ca CB nu are functia de consum instant... Imi pare rau dar cred ca daca citesc toate posturile legate de consum o sa constat medii de 5-6% extra si 8-9% urban... Cred ca masina mea cu toata bunavointa si priceperea nu scoate sub 11% urban si sub 7% extra... Ar trebui sa-mi iau un super avocat sa dau in judecata DACIA si sa cer despagubiri grase sa-mi iau alta masina si sa-i fac de ras... Ma consider un consumator inselat... Am luat masina de noua in februarie anu' asta e in garantie pana in august 2009...

                            Comment


                            • Ce stil de mers ai?La ce turatie schimbi treptele de viteza?Presiunea din anvelope e corecta?Cum mergi in oras?Drumuri scurte?
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Originally posted by temicoxxl View Post
                                Km bord 15200, revizie facuta acum 10 zile slatina olt, totii parametrii ok, masina buna nu gluma...
                                acum fiti atenti 300 km parcursi 200 extra si 100 urban consum mediu 10%.................Regim turatii 2500-3500 rpm, consum conform CB ...................................Traiasca motorul de 1.4 de pe logan! Uaraa!
                                Deci CB-ul tau e un prost
                                Fie nu l-ai resetat inainte de calatorie fie chiar e prost.
                                Si dupa reset, dupa primii km e normal sa-ti arate un consum mare.

                                Uita-te la mine, 300 km extraurban si 100 urban: 7,6%
                                Alt test: 300 km extraurban, 50 km urban: ~7,3%
                                Consumuri calculate prin metoda plinului. Ai incercat pana acum treaba asta cu plinu?
                                Diferenta e ca eu cred ca merg ceva mai tare ca tine.

                                Ca referinta cred ca am un consum de ~8,5-9,0% oras si ~7-7,5% afara.
                                Afara se poate scoate si 6% daca mergi cu 100, deci nu te mira de consumu asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google