Cum Reducem Consumul La Aceasta Masinuta ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Felicitari ....Dar ce ce nu sa plans oare nici unu ca masina consuma ZERO!!!!! (in frana de motor)

    Comment


    • #77
      E si aia o "exagerare" a calculatorului, consuma probabil f putin dar chiar 0 este imposibil, s-ar oprii motorul
      Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

      Comment


      • #78
        Se mai discuta subiectul consumului in frana de motor iar daca ajungem sa rediscutam mereu aceleasi subiecte, thread-ul asta se va inchide!
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #79
          Zero consuma pentru o perioada de timp. Fiind in frana de motor nu mai ia combustibil din rezervor de aici apare 0, dar dupa un timp, nu am idee cat, banui ca o sa urce un pic consumul (mai are nevoie de carburant). Eu am incecat sa gasesc o explicatie logica, daca nu e asa rog pe cineva sa ma lamureasca, eventual un link spre o astfel de discutie.
          Numai de bine si merci!
          sigpic

          Comment


          • #80
            In concluzie , cum reducem consumul ? Ca vad ca nu dam raspunsuri concrete .
            B -X X - DDF x 2

            :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

            Comment


            • #81
              Accelerări line, dus cât mai repede în treapta a IV-a, unde la 2000 rpm consumă ~ 4.5L/100 (sau a V-a), frână de motor cât cuprinde (frână doar când e nevoie), lăsat pe N (liber) doar la semafor etc.

              Comment


              • #82
                asta este exact reteta unui consum mare si viitorul unui motor omorat cu zile!Pai cum accelerezi lin si sa ajungi si repede in a 4a?Tocmai ca se accelereaza lin insa e antiteza cu "adusul in a 4-a repede"
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #83
                  Ha ha.. Nu mă înţelege greşit! M-am referit la faptul că nu e nevoie să apeşi mai mult de 1/2 din cursa pedalei de acceleraţie. În maxim 3-4 secunde să ajungi la 3000rpm, apoi schimbi. Cu pedala la fund, ajungi mai repede, nu? Dar deja uităm de "economie". Odată ajuns în a IV-a, o menţii la 2000 rpm pe cât posibil, dacă eşti în oraş. Dacă eşti în afară, plusezi cu a V-a şi 100-110 viteză de croazieră.
                  Greşesc? Dacă da, zi-mi unde. Eu aşa fac (când nu sunt singur în maşină, recunosc) şi scot consumuri medii de la ~ 5.5 L/100 (80% extraurban) până la 6.4L/100 (50% urban). Şi subturat nu merg.
                  Last edited by MyKe; 3 December 2008, 02:24.

                  Comment


                  • #84
                    Spune-mi si mie cum calculezi tu consumul ! Ca deja ai inceput sa mergi cu masina impinsa .
                    B -X X - DDF x 2

                    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                    Comment


                    • #85
                      Am făcut pe 14 iulie un drum Buzău - Ploieşti - Braşov - Siriu - Buzău. Consum mediu pe CB 5.5L/100. Resetat la plecare. Km la intors 330 km dacă îmi aduc bine aminte. Verificat prin metoda plinului 5.77 L/100. De atunci am destulă încredere în CB. Eram cu tatăl meu, deci o poate dovedi şi el.
                      P.S. El n-ar fi scos sub 6.5 L/100 pe acel drum, cum n-a scos niciodată nici pe şes.

                      Dar dacă deja ne suspectăm că minţim, eu mă retrag.
                      Last edited by MyKe; 3 December 2008, 08:42.

                      Comment


                      • #86
                        Sa stii ca multi mint pe aici. Dar eu unul te cred, pentru ca s eu am scos un consum desta si tot zona de munte.

                        daca mergem mai usor cu masina, consumam mai putin si cererea de benzina este mai mica si o sa scada si mai mult pretul benzinei. Dar nu putem sa impunem oamenilor cum sa mearga cu masina lor. Eu nu mi-am schimbat deloc stilul de condus, de cand s-a ieftinit benzina. Acum ma plimb mai multi km cu aceeasi suma de bani cu care alimentez.

                        asa ca, spor la economisit benzina!
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Nu am zis ca nu il cred , consumul are multe variabile . Am vrut sa vad modalitatea lui de calcul , asta am cerut . Pt ca daca faci 300 km cu 45 l consumul ese de 15 % ( 45 : 300 = 15 ) . Daca calculezi invers , 300 : 45 = 6.67 . Varianta corecta este prima si este 100 % corecta doar daca faci plin ochi . La primul tac nu poti fi sigur ca este real 100 % in functie de cantitatea de benzina din rezervor variaza si cantitatea de spuma care se formeaza in timpul alimentarii . Vad ca are 1.4 ca mine , la al meu pe autostrada la vit de 130 media este undeva la 7 % cu resetare la inceputul autostrazii . Nu munte .

                          Dar astea le-am mai zis , aici e vb de altceva , sa revenim la subiect .
                          Last edited by FLORIN77; 3 December 2008, 09:55.
                          B -X X - DDF x 2

                          :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                          Comment


                          • #88
                            Vad ca are 1.4 ca mine , la al meu pe autostrada la vit de 130 media este undeva la 7 %

                            Eu cand am spus ca mers pe autostrada cu 130-140 (sa luam media de 135) consuma
                            ~7,3 % am fost combatut...In fine.
                            In oras toata smecheria e sa nu cautam podeaua, accelerat cam 25% din pedala (cel putin la mine cu remapare e OK asa) si iese un consum bun (am scos si 8,1% pe Arad).
                            Afara e foarte indicat sa ajungem repede la viteza dorita, sa nu o ''lalai'' pana la 12-/h sa spunem. Exemplu: tr III talpa pana in ~4000-4500 rpm, tr IV talpa pana in 4000-4200 si tr V. Consuma mai putin decat daca o duci asa progresiv, usurel pana in 3500-4000 rpm si schimbat treapta.
                            Mentinuta o viteza cat mai constanta, daca traficu nu permite 120/h, atunci constant un ~100/h, fara urcari si coborari mari de viteza (cum am eu boala: portiune dreapta 130-140, apoi mers cu 90-100 ca am masini sau tir in fata, nesanatos pt consum).

                            Ma rog, si restu treburilor: anticiparea miscarilor celor din fata, fara franari violente aiurea etc.
                            Last edited by Octavian; 3 December 2008, 10:09.

                            Comment


                            • #89
                              Nu de mine Octavian .
                              B -X X - DDF x 2

                              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                              Comment


                              • #90
                                @tavi: care este suportul tehnic pt: "Afara e foarte indicat sa ajungem repede la viteza dorita, sa nu o ''lalai'' pana la 12-/h sa spunem. Exemplu: tr III talpa pana in ~4000-4500 rpm, tr IV talpa pana in 4000-4200 si tr V. Consuma mai putin decat daca o duci asa progresiv, usurel pana in 3500-4000 rpm si schimbat treapta."?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google