Cum Reducem Consumul La Aceasta Masinuta ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Normal ca nu consuma mai putin, dar nu cred ca in asta consta reducerea consumului, sa fim seriosi.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #92
      Cel mai mic consum il obtii stand pe loc ... Cu motorul oprit bineinteles !

      acum trecand la lucruri mai serioase ...
      consumatorii electrici chiar cresc consumul de carburant ... Binainteles in cazul in care consumatorii sunt exagerati .. Ca in cazul meu !

      spre exemplu ... Cat aveti voi la ora de stat la relanti ?!
      ... Mie dupa 1ora si 10min aprox aveam un consum de 1.9L ... Dupa ce resetasem cb ul !

      anul trecut pe vremea asta aveam undeva la 9-10 la suta consum , in conditiile in care masina facea casa-facultate .. Facultate-casa undeva la 12km ... Unde motorul nu avea timp sa se incalzeasca ... Sa ajunga la consumul oprim !
      acum ... In aceleasi conditii ... Am 12 13 la suta ...

      deci ... Consumatorii electrici ... Papa si din benzinik si e normal ...
      dar nu cred ca se aplica si in cazul unor becuri de intalnire .. Sau faza lunga .. E vb de consumatori mai mari !
      LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
      LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
      LOCUL1 143.9dB (nCID)

      Comment


      • #93
        Ok am citit ce a-ti scris,sa va spun si eu ceva ;am un mcv 1.6 16 vakve cat credeti ca am consum?.......................
        va zic eu 14/100!!!!!!!!!!
        Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

        Comment


        • #94
          Nu are cum.Deci chiar mi greu sa cred.Ceva e problema la tine daca se adevereste consumul asta.

          Comment


          • #95
            Exista topicuri separate legate de consum. Va rog postati acolo. Multumesc.

            Comment


            • #96
              O sa cunosc si eu si mai revin cu informatii si cu parerea mea strict asupra acestei dezbateri! Poate reusesc saptamana asta?

              Comment


              • #97
                ca sa mai reduceti consumul eu va recomand sa renuntati la roata de rezerva in oras si la alte ,,prostioare'' din portbagaj. In locul ei puteti cumpara un spray cu aer comprimat de umflat si unul de umplut eventualele taieturi din cauciuc. Cantaresc maximim 800g fata de 10-12kg cat are roata cred.
                Si mai slabiti ! Face bine si la consum si la agatat o silueta mai supla !!!

                Comment


                • #98
                  de la 3000 rpm incepe dezmatul

                  Salutare tuturor,

                  Cel mai mic consum l-am avut la un drum mai lung(Sibiu Botosani si retur - 1000 km) facut in perioada de rodaj.

                  Am stat si m-am gandit ce anume am facut diferit atunci si singurul lucru special a fost ca nu am trecut de 3000 rpm pentru ca asa era recomandat in perioada de rodaj.

                  Acum la 30 000 de km am repetat drumul si am aplicat aceeasi tactica - am evitat pe cat posibil sa merg cu mai mult de 3000 rpm (exceptie au facut cateva depasiri). Am obtinut cel mai mic consum de cand merg pe ruta aceasta (si merg cam o data pe luna).

                  Parerea mea este ca la motorul 1.4 MPI trebuie sa eviti sa mergi peste 3000 rpm pe cat posibil, daca vrei consum mic. Cum treci de 3000 de rpm polizorul incepe sa consume vizibil mai mult.

                  De asemenea un stil mai lin de condus(fara accelerari f bruste sau franari bruste) reduce consumul. De exemplu daca mergi in exterior si vezi un indicator de localitate este mai economic sa lasi masina sa isi reduca viteza treptat decat sa mergi blana pana in dreptul indicatorului si acolo sa reduci brusc la 50 km/h.
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #99
                    In principiu greutatea avuta in masina are un mare efect asupra consumului...sa nu mai vorbesc de performante (aici ma refer in special la 1.4). Ca sfaturi in cum sa reduci consumu nu prea pot sa spun multe, dar un lucru il pot spune totusi si anume ca nu trebuie de acuma sa mergi cu masina in 1500 ture si sa schimbi in 1800-2000 cum am mai vazut unii pe forum ca mai rau faci (am simtito pe pielea mea). Ba chiar de la o vreme conduc mult inafara orasului Bacau-Vaslui (un drum cu multe serpentine dealuri si de tate) pe care acuma obtin un consum mai mic cu schimbari de viteze in 3500 ture si mers in 2500-3000 decat cum mergeam "economic" cu schimbari in 2000.

                    Comment


                    • Am tot auzit prostia asta.Sa nu te superi pe mine dar nu ai dreptate deloc.Pai e la mintea cocosului ca daca ii dai turatie iti ia mai mult asta e clar.Bine fara subturari si schimbat la 1800 sau dinastea.Dar eu am testat consumul in multe situatii si sa sti ca cel mai mic consum l-am avut cand am schimbat vitezele cele mai rar(adica mergeam constant cu a5a cu 2000 rpm.)Asa ca...

                      Comment


                      • Originally posted by Red_Alin View Post
                        Am tot auzit prostia asta.Sa nu te superi pe mine dar nu ai dreptate deloc.Pai e la mintea cocosului ca daca ii dai turatie iti ia mai mult asta e clar.Bine fara subturari si schimbat la 1800 sau dinastea.Dar eu am testat consumul in multe situatii si sa sti ca cel mai mic consum l-am avut cand am schimbat vitezele cele mai rar(adica mergeam constant cu a5a cu 2000 rpm.)Asa ca...
                        Nu am zis de acuma sa schimbat vitezele la 5500... prin mesajul meu am vrut sa zic ca mai bine mergi undeva pe la 2000-2500 ture si schimbi prin 3000( cum defapt este si recomandat de producator) decat sa faci cum spun unii cu schimbari la 2000 si mers la 1500 ca na e mai "economic"
                        Nu am zis sa mergem ca Mika Hakkinen ...

                        Comment


                        • o intrebare am persisul de vreo 2 luni si loganul cam tot de atunci pana acum am schimabat vitezele cam la 2000 de turatii cum este bine sa schimb ca sa am un consum acceptabil si sa nu imi stric masina sa specific ca la noul logan nu prea merge sa o bag din a 4 in a 2 decat daca reduc bine de tot

                          Comment


                          • Pentru a reduce consumul la 1.4 MPI , uitati-va aici http://www.loganclub.ro/forum/consum...369.html?t=369 au baietii astia niste super solutii pentru consumuri mici!

                            Comment


                            • Originally posted by tzichel View Post
                              o intrebare am persisul de vreo 2 luni si loganul cam tot de atunci pana acum am schimabat vitezele cam la 2000 de turatii cum este bine sa schimb ca sa am un consum acceptabil si sa nu imi stric masina sa specific ca la noul logan nu prea merge sa o bag din a 4 in a 2 decat daca reduc bine de tot
                              dau si eu cu parerea,depinde si traficul ,din legislatie in oras limita e 50 merge pine in 60 de acolo incep amenzile...asa ca atunci cand am bulevard liber si motorul e in parametri ,dau 1 pina in 3000rpm ,2 pina la 4000 si ajung la 60 km/h ..dau si trei dar,ridic piciorul de pe acceleratie,afara in schimb ma duc si cu 4 in 100-110 daca depasesc si apoi dau 5 dar sunt situatii in trafic cind daca am de mers constant cu 70-80 km/h merg tot cu 5 ,in schimb daca urc tot constant si ma pregatesc de depasire stau cu 3 la 60km/h sa am demaraj.
                              De aia zic depinde mult traficul,sunt situatii cind in oras nu schimb mai mult de 2500rpm in toate treptele ca nu am unde, dar cand ies din oras incerc fara a forta sau a accelera in timp scurt, ci mai in lung sa tin peste 4000-4500 rpm pentru a curata instalatia si merge bine ,ideea e ca acolo unde e loc de turatie chiar daca s-a mers subturat, adica la 2500rpm in oras,e indicat sa se schimbe in asa fel in cat, treapta urmatoare si motorul sa traga exact de acolo de unde atinge cuplul, adica unde o face mai bine si turatia respectiva ar fi 3000rpm, adica la demaraj cu 3 de exemplu peste 4000rpm sigur treapta 4 vine peste turatia de 3000rpm turatia cuplului si efortul motorului e mai usor decat sa traga sub 3000rpm,unii schimba si mai sus sa atinga puterea adica 5000-5500 dar cred ca acolo faci liniute si deja ceri tot ce scoate motorul crescand nejustificat consumul ,in fond vrei curse ia motor mai mare....cam asta e ,nu e de acuzat cel care schimba la 2500 rpm numa sa nu devina obisnuinta asta.
                              Doar limitarea fabricii in rodaj a fost la 1.4 de 3500rpm ,asta presupune ca dupa parcurgerea a 1000km motorul s-a asejat si poate fi folosit fara nicio problema peste 3500rpm, normal si indicat si nu intotdeauna mersul subturat e mai economic...dar e mai mult de explicat si de convins aici pe cei care folosesc si o pala de vant pentru propulsie si economie,merg in spatele tirului,dau pe liber la vale si au mentalitati un pic depasite privind turometrul si ce scrie acolo.....le-as recomanda turometru de ciello cu gradatii mici sa vedeti cum se exploateaza masina fara probleme in plaja de 2000-4500rpm si fara a a mai vedea acul catre zona rosie)))sunt motoare de generatie noua pe injectie si pentru caroseria un pic prea grea a loganului motorizarea de 1.4 asa merge ,mai spre turatie, nu subturatie ca la cele dacii vechi pe carburatie

                              Comment


                              • Salutare tuturor, sunt nou pe aici si am si eu o interbare: din ce am citit ma faceti sa inteleg ca eu pana acum am mers subturat (in conditiile in care schimbul vitezei o fac la 2500rtm/min), ce riscuri implica acest mers subturat?
                                sigpic___________

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google