eu nu am incercat niciodata , doar odata cand am mers la sat ,aveam consum in oras 10 , si am mers undeva la 90-100km/h , si consumu mixt a scazut la 8 , deci ciclu extra-urban undeva la 6 L , cred ca se poate scoate mai bine
1.6 16v
Collapse
X
-
Gata cu off-topicul aici! Pentru consum, mergeti pe topicul dedicat.
Comment
-
Am resetat consumul mediu si am pornit-o la o plimbare de vre-o 30 de km tocmai pentru a verifica cat de jos poate ajunge consumul si in ce conditii. Plimbarea am efectuat-o extraurban dar nu am depasit 60-70-80 km/h in viteza a 5-a, nu i-am dat ture mai mult de 2300-2500, am accelerat f. lin (fara bruscari ale pedalei de acceleratie), franari cat mai putine (deccelerare din timp), scos din viteza la o vale atat timp cat permite viteza constanta. Traseul intors a fost acelasi cu cel dus. Astfel, intr-un final, consumul la intoarcere a ajuns la 5.9. kilometrii masinii la timpul testului erau cam de 2000. Acum, la 5000 de km consumul mixt a ramas la 8.5 dar pe extern o calc bine (cu a patra pana in 140km/h - 5500 ture si apoi a cincea pana la 170lm/h)Originally posted by danni View Postvoua va consumat vreodata (Ciclu extra-urban (l/100km) - 5,9)? Eu nu am atins performanta asta niciodata
Datorita amestecului de mai bun de aer are loc o ardere mai buna ce duce la un randament sporit ce inseamna ca vei prinde o viteza egala cu cea cu 8 valve dar cu mai putin combustibil.Originally posted by ICEMAN View PostNu inteleg de ce Logan cu 16 valve consuma mai putin decat cel cu 8 valve.Ma lamuriti si pe mine? Logan 1.6 cu 16 valve are in medie in functie de dotari 1150 kg comparativ cu 980 kg la Loganul cu 8 valve.Last edited by andrei; 21 March 2008, 22:57.
Comment














Comment