Se monteaza.Si eu as fi interesat pe viitor de axe cu came sport,calculator sport si catalizator sport.Cred ca mai multe detalii ne poate oferi Seba.Si as mai dori sa intreb in ce ordine se fac operatiunile acestea..Adica:
-intai axe cu came,apoi filtru,evacuare si la sfarsit calculatorul sport pentru a putea face reglajele necesare pe dyno.
Rog sa ma corectati daca gresesc.
Apropo:rezista motorul la un asemenea tuning,ma refer la fiabilitate,adica sa nu pice dupa 10-20k de km.
-intai axe cu came,apoi filtru,evacuare si la sfarsit calculatorul sport pentru a putea face reglajele necesare pe dyno.
Rog sa ma corectati daca gresesc.
Apropo:rezista motorul la un asemenea tuning,ma refer la fiabilitate,adica sa nu pice dupa 10-20k de km.
















daca urmatoarea masina va fi logan, va anunt ce se castiga si cat. Eu am pus intrebari mai multe decat voi si am dat detalii complete despre motor la 2 firme ce fac axe cu came, xp v-a facut un rezumat cat de cat real al situatiei, cu mentinunea ca nu se va strica motorul, axele cu came "cracanate" permitandu-i sa urce la 7000rpm fara sa se chinuie. Plaja de cuplu nu ca va fi aceeasi, va fi chiar mai intinsa si cuplul va avea o valoare mai mare, deci implicit si caii vor fi mai multi. Dodo are dreptate cu ordinea operatiilor, e bine cum a zis el. Asa ziceu si cei de la catcams, cu care am vb eu de axe. La caii aia as fi un pic mai optimist decat xp, in sensul ca ma gandesc mai mult la 15 decat la 10. Nu de alta, dar 110cp are megane 2 care n-are axe sport si nici vvt. Cu chiulasa rectificata si volanta usurata, as indrazni sa sper la 125 sau chiar 130 de cai putere. Chiar daca motorul va tine 150000km in loc de 250000km.





Comment