Viteza Maxima 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cobra7,nu contest indemanarea si abilitatile tale.Deloc.Ce nu inteleg e de ce sa folosesti un lucru pentru o treaba pentru care nu-a fost proiectat sa o faca.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • @dr_mke: Pe tine te-am vazut live la Regionala de la Cluj cum te "dai" asa ca...
      Last edited by Cobra7; 4 November 2011, 12:42.
      :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

      Comment


      • Care-i diferenta cobra7? Vorbim de frana de motor? Sau de necesarul de putere pentru a iesi din curba? Oricum ar fi, tot aceeasi trasa are masina, doar daca nu folosesti niste frana cu acceleratie simultan, lucru care n-are ce cauta la un utilizator obisnuit.
        Nu zic ca-i ca mine, dar lamureste-ne si pe noi

        Comment


        • @IancuMIC
          Poate pentru ca eu pot si tu nu, dar asta nu inseamna ca trebuie sa faci ca mine sau sa fii de acord cu mine.

          @Cezar
          Pai daca stii de ce mai intrebi?(Da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine ca masina va avea aceeasi trasa oricum ar fi...)
          Nimeni nu o sa reinventeze acum legile fizicii (mai ales cu Loganul) ci unii le stapanesc mai bine decat cei care se plang de masina ca nu e buna. Atata tot.
          Last edited by Cobra7; 4 November 2011, 12:46. Reason: Automerged Doublepost
          :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

          Comment


          • Seba Citat:
            Original a fost postat de marilucaciu
            La dacia logan 1.6 16v euro 5 viteza e limitata la 182km/h. Am testat-o eu pe autostrada cu gps-ul. Exact la 182 pe gps se taia gazul... La bord aveam undeva la 195.

            acolo se taia caii, gaz mai ai, dar motorul nu mai poate. loganul n-are limitator de viteza, decat daca visati voi la el. nu poate mai mult, oricat de drept si fara vant ar fi drumul.
            Daca e vorba de cai, nu ar trebui sa fie diferenta la viteza maxima daca mergi pe drum plat sau daca mergi in coborare?

            Comment


            • Cata modestie!
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • @cobra: de ce nu esti de acord? care ar fi alta trasa? Explica-ne si noua.

                Comment


                • Nu. La coborare te ajuta si forta gravitationala printre altele.
                  Si tu poti alerga mai repede cand cobori desi tot 2 picioare ai!

                  @Cezar
                  Mai bine va las sa testati. E mult mai simplu si mai eficient.
                  Last edited by Cobra7; 4 November 2011, 13:31. Reason: Automerged Doublepost
                  :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                  Comment


                  • Bine....

                    Comment


                    • Ma bucur ca am ajuns la un consens!
                      :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                      Comment


                      • @cobra, incearca sa alergi cu 40km/h in loc de 30, cat prinzi maxim, pe o coborare de 45 de grade, ia vezi, prinzi 40 fara sa te impiedici si sa cazi? ei, cand o sa cazi, se cheama c-ai atins maximul de putere ce-l pot dezvolta picioarele tale. nu stiu daca-i analogia perfecta, dar sa zicem ca se "pupa" cumva.
                        @marilucaciu: nu neaparat, depinde de curba de cuplu, de aerodinamica, una e sa cazi din 120 in 110Nm ca sa prinzi 6000rpm, alta e sa cazi din 130 in 110Nm ca sa faci 6000rpm. In al doilea caz, desi la 6000rpm ambele motoare vor dezvolta aceeasi putere, undeva mai devreme de Pmax, motorul 2 va dezvolta 103CP, sa zicem, iar motorul 1 doar 101CP. de aici diferenta de vmax in cazul a doua motoare cu puteri egale la aceeasi turatie.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • la vale cred sa se pot atinge 6500 rpm intr a 5 a la 16v. adica maximul maximului

                          cu fostul Crafter de la munca pe A1 cand plecam nu putea mai mult de 135. gol sau plin acolo murea.
                          ehh cand ajungeam pe autostrada transilvania prindeam pe coborari 155 fix cat era limitat din fabrica

                          Comment


                          • @seba: ok, am inteles ideea.
                            @alessandro: la mine la vale nu a ajuns turatia la 6500rpm (mentionez ca am motor euro 5).
                            De curiozitate loganul 1.6 16v euro 4 cat atinge viteza maxima in varianta stock (pe gps, nu pe ceasul de la bord)?

                            Comment


                            • exista anumite bucati de drum si la noi in tara unde ia peste 6000 rpm intr a 5 a

                              200 pe ceas cu cat scos

                              Comment


                              • eu am luat 192-193 pe gps, aveam cam 5800-5900rpm. mai mult nu l-am lasat sa se chinuie, ca intrasem pe limitare de 70 si statea si radarul. dar sincer vorbind, nu cred ca ar mai fi urcat ceva. poate cu o linie de-aia dreapta ca pe autostrada, sa zicem, ca puteam spera la 195. dar asta e doar o presupunere.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google