Viteza Maxima 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    nu esti primul care i-a dat 210 pe ceas, la logan real, am mers mai toti cu vreo 190-195, bordul arata mult mai mult decat merge masina.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #62
      Originally posted by marx View Post
      sa vina. pt ca eu nu imi explic faza cu greutatea. faza cu noaptea si ziua e defapt faza cu temperatura. nu tine de noapte si zi tine de temperatura. rezultatul este ca trage mai bine noaptea din cauza temperaturi mai scazute.
      Exista si explicatii logice la faza cu greutatea.

      Greutate mai mare = masina mai joasa => top speed mai mare in anumite situatii. Daca ai incarcatura in masina cresc doar fortele de frecare la cauciuc/rulmenti dar foarte putin, masina mai joasa = frecare cu aerul mai mica poate aduce mai multe beneficii. Pierzi la demaraj dar la top speed poti chiar castiga cativa km/h in anumite situatii.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • #63
        ideea e ca punand masina mai jos fata de asfalt, ii modifici coeficientul aerodinamic. de aia in principiu, mergi o idee mai repede, chiar daca ai 100-200kg in plus. numai ca ajungi mai greu la 180 decat cu masina goala, avand de invins o inertie mai mare a sistemului. ideea e ca din castigul de aerodinamica poti sa iei 1-2km/h in plus, dar mai tarziu.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #64
          masina mai joasa nu este = neaparat cu greutatea mai mare
          masina mai joasa poate fi = suspensii sport
          "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

          Comment


          • #65
            Cine ar fi zis ca masina mai joasa = neaparat greutate mai mare ? Este invers relatia.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • #66
              am zis eu ca ar avea greutatea legatura cu garda la sol a masinii ?? are intradevar: daca ai 5 persoane masina e mai joasa, dar poate fi joasa si ci suspensii sport. lamine cu 5 pers in masina cu pedala in compartimentul motor nu a mai trecut de 180
              - eu am cerut explicarea chimiei si fizicii faptului ca noaptea trage mai bine daceat ziua. singura explicatie care mi o dau este dilatarea aerului

              Comment


              • #67
                Deci, masina poate fi coborata prin mai multe metode, una din ele fiind "incarcatura multa". Nu cred ca s-a afirmat (cel putin nu am citit eu) cum ca greutatea mai mare ar fi singura metoda, oricum nu asta este partea esentiala in conversatia asta.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • #68
                  Originally posted by B61AXN View Post
                  Tin sa anunt cu mandrie ca in data de 21.03.2010 pe A2 am prins cu Loganul meu (1.6 16V 105 cp, stock) 210km/h (cu alte cuvinte am luat tot bordul). Imi pare nespus de rau ca nu am filmat, a fost asa incognito, am vrut mai mult sa vad daca poate, nu am decat un martor. Sincer va spun ca se tinea bine pe sosea masinuta, nu tremura tabla pe ea nimic (ce-i drept masina are 2500 km parcursi, achizitionata pe 30.11.2009), mergea impecabil.
                  Eu unul sunt foarte mandru de masina, foarte multumit de ea pana acum si nu cred ca ar fi probleme in viitor.
                  Voi ce viteza maxima a-ti prestat cu Loganul 1.6 16v?
                  Atat i-am dat si eu (sihhhhhhhh, nu mai spune la nimeni poate asculta vreun radar )
                  - evident pe autostrada

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Seba View Post
                    ideea e ca punand masina mai jos fata de asfalt, ii modifici coeficientul aerodinamic. de aia in principiu, mergi o idee mai repede, chiar daca ai 100-200kg in plus. ....................
                    Al drac cat de mult conteaza asta, serios vorbind.
                    D-aia daca o lasi 35-40 mm fara sa mai pui 200 kile pe ea, fuge oleaca mai tare.

                    Comment


                    • #70
                      hm...e relativa treaba. la ujv n-am observat sa mearga mai tare cu suspensiile sport, tot 2 foi lua pe ceas si cu arcuri stock si cu arcuri eibach (-40mm).
                      la ggb cam tot asa statea treaba. poate e diferenta, dar mica, 1-2km/h, in conditiile in care bordul trebuie sa-ti arate 180-190, deci real pe la 170km/h, ori sa ma iertati, 2 din 190 inseamna un castig de 1.06%. enorm, nu?
                      Last edited by Seba; 31 May 2010, 17:50.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #71
                        detine cineva date oficiale (dacia )pe reprize 60-100 si 80-120km/h pt motorizarile de pe logan? sau unde se pot gasi aceste date ? pt alte masini am gasit (skoda, seat...) dar pt dacia chiar nu exista nimic dat de producator???

                        Comment


                        • #72
                          Am ajuns si eu la viteza despre care vorbeste aici toate lumea. Nu m-am uitat atent la km pentru ca stim toti, ca acolo indica mai mult decat e realul. In schim turometrul era la linia de la 5750 rpm (treapta a 5-a). Eram 4 persoan, portbagajul arhi plin plus cateva bagaje si pe bancheta. Deci loganurile asta ajung la viteza ce este scris in talon. Poate ar merge si mai mult dar dupa ce trece de puterea maxima deja scade si puterea motorului. Daca ar avea putere maxima undeva la 6200-6500 oare ar ajunge acesti 105 (115) cai casa prinde viteza de 210+km/h reali?

                          O alta intrebare: cineva a incercat bioetanolul (E85)? Daca da care este viteza maxima ce poate fi prins cu E85?

                          Comment


                          • #73
                            210 km/h reali? Eu ma chinui sa prind 230 reali (235 pe ceas) cu 170 de cai, 350 Nm cuplu, CX aerodinamic foarte bun si suspensie independenta. Arunc dracu BMW-ul si-mi iau Logan 1.6 16 v
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #74
                              Habar n-am cati cai sunt necesar pentru o anumita viteza. Ce vroiam sa zic ca motorul loganului ajunge la turatia unde are puterea maxima. Daca varful puteri ar fi la 6200+ ar putea ajunge la varf cu acesti cai?(Matematic la 6200rpm si treapta a 5-a viteza este 213km/h daca la 3000rpm este 103km/h)

                              Intrebarea suna in felul urmator: daca aceasta putere ar fi la o alta turatie sau cu un alt raport de viteza Loganul ar putea depasi viteza de 210km/h ?

                              off topic: nu-l arunca BMW-ul ca n-osa avem cu ce concura.

                              Comment


                              • #75
                                Adica sa fie o treapta a 5-a mai lunga, caz in care cei 105 cai n-ar fi suficienti sa invarta ultimul pinion la turatie maxima...daca mai bate si vre-o pala de vant din fata, chiar ca s-a terminat.

                                Problema principala e ca rezistenta aerodinamica creste exponential. De la o anumita viteza in sus, pentru fiecare 10 km/h in plus iti mai trebuiesc si cai putere tot exponential...deci nu e vorba doar de turatia motorului vs raportul treptei de viteza. Cand e vorba de topspeed, lucrurile se precipita.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google