Viteza Maxima 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    eu am prins 180 dar cu 5 persoane in masina si vant usor lateral fata, la turatie nu m-am uitat

    Comment


    • #92
      Aveai ~5000 RPM, urca fara probleme peste 180 km/h.
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • #93
        Mai mult de 185 kmh nu merge decat eventual la vale. Iar astia 185 masurati de gps, nu pe bord, unde imi arata 195...
        Martinel rules!

        Comment


        • #94
          190, la bord, fara alte instrumente de masura,GPS, etc....incarcat 4 persoane....dar m-am oprit aici !!!
          sigpic
          Maică, ce mafioți de treabă !!!

          Comment


          • #95
            Viteza maxima comunicata de constructor se atinge fara probleme deosebite, insa in functie de profilul drumului variaza usor, intre 195-205 kmh pe bord.
            Pe segmentele in urcare de pe autostrada care leaga Turda de Cluj am putut mentine 180-185 kmh pe bord.
            sigpic

            Comment


            • #96
              domn' doftor, ce-are profilul drumului cu variatile acului din bord? adica la deal 195 pe bord egal 205 pe bord la coborare si ambele sunt de fapt 185? mai sa fie...sa nu-mi zici ca opatineaza ambreiajul si d-aia la deal arata mai putin kilometrajul, ca la 5500rpm mai ai cuplu cat sa patineze doar la teveu la campionatul mondial de patinaj artistic...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #97
                130 NM @ 5500 RPM deci e cuplu si la turatia aia. Asta ca idee, oricum la X kmh reali o sa ai Y kmh pe bord indiferent ca e panta sau nu. Poate se referea ca in anumite conditii prinzi mai mult respectiv mai putin decat zice producatorul (rampa/vale) de acolo si variatia de viteza indicata pe kilometraj.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Adi16v View Post
                  Eu am prins 170km/h pe ceas mai mult nu am putut de ai mei care imi urlau in ureche...dar acum cu noile radare e nasoala treaba sunt pline strazine de ele asta asteapta sa ne prinda...loganul prinde 200 cu rabdare. Vad ca tot se vorbeste de cai Nm dar niste masini cu modificari seriose cum ar fi cele 2 din Cluj cat prind?
                  Cunosc,eu am facut o depasire brutala de la 80 la 140 ,deja era galagie in masina de voci

                  Comment


                  • #99
                    io i-am dat 197 mergea brici dar motorul cam urla

                    Comment


                    • Da cat vreti sa prindeti cu tigaia asta 16 v?O data ca sa vezi cum e ,de doua ori ...Poti sa pui discuri ceramice si placute de nu stiu care, ca tot degeaba.Dupa 140 tot sicriu e.Am mers o singura data cu 180 pe ceas si nu as mai merge.La 160 deja e cu emotii ,ca daca drumul e denivelat ajungi pe contrasens urgent.Antifonare slaba ,ca dupa 120 zici ca esti pe motor.Atat poate masina si gata.La 10 mii euro alte firme dau doar rotile de banii astia.
                      Last edited by margelatu; 10 February 2011, 15:45.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • mama ce explicatii tehnice complexe . 16v ul prinde cat poate in functie de sofer.

                        Comment


                        • Nu am 16v, insa pe autostrada, cel putin dci-ul care este standard, l-as tine in 180 in veselie, fiecare cu cat poate. Am mers cu 170 pe sosea cu doua benzi si acolo chiar ca e nenorocire cu ea, pic de stabilitate nu ai, insa pe autostrada nu e rau deloc daca nu o bruschezi.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Originally posted by dr_mke View Post
                            Viteza maxima comunicata de constructor se atinge fara probleme deosebite, insa in functie de profilul drumului variaza usor, intre 195-205 kmh pe bord.
                            Pe segmentele in urcare de pe autostrada care leaga Turda de Cluj am putut mentine 180-185 kmh pe bord.
                            N-am inteles-o p-asta cu ''profilul drumului'' , adica in fc de aderenta lui sau...?

                            Comment


                            • Nici eu n-am inteles misto-ul pe care-l faci vis a vis de profilul drumului

                              LE > idem si pentru Seba care face acelasi misto ieftin.
                              Last edited by dr_mke; 11 February 2011, 00:28.
                              sigpic

                              Comment


                              • Sebi si Spid, intamplarea face sa stiu cate ceva despre hunedorean. Sunt convins, vazand reactia voastra, ca mai aveti mult pana veti ajunge la acelasi nivel.
                                Mi-au fost de ajuns cateva discutii cu el pentru a realiza, in deplina siguranta, pe un drum nu foarte accesibil, "un antrenament" pe care o sa-l tin minte toata viata. Nu-l vazusem niciodata, si, daca credeti sau nu, (e treaba voastra) orice greseala ne putea costa scump.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google