Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ne impartasesti si noua minunea, cum ai reusit sa scoti inca 25 de calareti ... ? :-)

    tare-s curios...

    doar pe scurt sa nu fim offtopic ... prea mult ...

    S.


    Nu mai cita postul anterior.
    Last edited by valeriuciprian; 17 February 2009, 21:40.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Moama cu ce consumuri va laudati!eu ce sa mai zic de 15 in oras!asta a fost o perioada in trecut cand mergeam pe 120 cp!in rest eu ma dau tot timpul la ea si sub 10 nu scade!
      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

      Comment


      • azi iam resetat cb si mam dus la munca .tin sa specific iar ca stau in oras/ROMA/ si ca traficul e ca in Bucuresti , schimbat vitezele peste 2500 ture am scos un bel 9.1 mediu. apropo de ei 130 cai chiar mai facut curios si pe mine cum iai dobindit - fara suparare- cu respect ptr toti log.

        Comment


        • 130 cp spune-ne si noua cum ai facut
          ai pis masina pe dino si asa a iesit?

          Comment


          • Originally posted by edy33edy View Post
            salutare....... la un condus sportiv, sau AGRESIV cum spun altii, tinand cont ca am umblat la herghelie si am mai achizitionat 25 de calareti , deci cu 130 CP am un consum mediu de 7,3-7,6 l la 100 km. ...
            doar cu calareti ramai tot la 105 cai la herghelie se numara doar caii, nu si calaretii asteptam cu nerabdare sa ne spui aici cum ai adaugat 25 de cai, ca fara axe cu came sport stage2, resoftare, evacuare schimbata si admisie directa nu prea am reusit sa scot 130 de cai nici pe hartie. undeva la 125-127 s-a terminat cerneala
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Şasă cai )))))))))))))))))))))))

              Comment


              • nu o sa mai intre curand cand e vb de explicatii)

                Comment


                • o fi vazut omul ca la dizal se castiga 20 de cai din 70, ce-o fi zis? "pastrand proportiile, din 105 ajungi la 130". sau asa l-o fi mintit cel care a facut resoftarea...in fine, hai sa revenim la consumul nostru mediu.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Eu merg 70% din km in oras - Galati. Vitezele le schimb in plaja 2500-3000 rpm. Foarte rar si fara sa premeditez schimb pe la 4000-4500 rpm. Consumul mediu variaza intre 8,3 si 9,5 %. Nu pot sa-mi imaginez cum unii dintre noi - cateva posturi mai sus - au un consum de 15% in oras!? Nu sterge nimeni posturile mincinoase?

                    Comment


                    • Acelasi lucru este valabil si la mine. Mai mult stat in oras consumul mediu sta cam intre aceste valori. Total de acord

                      Comment


                      • Fara suparare dar voi comparati traficul din bacau sau galati cu cel din bucuresti? In Bucuresti MERS EXCLUSIV LA ORE AGLOMERATE DIN ZI scoti fara sa te chinui cel putin 11.la un mers normal! Dar daca o mai si calci si conduci turat scoti fara probleme 12-13. Si apoi,omul a zis ca a scos consumul asta cand mergea cu 120cp. Adica era resoftat motorul la 120...
                        nu mi se pare nicio minciuna.
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • Sunt de acord cu Bossake nici eu nu am reusit sa o cobor sub 11l doar mers in oras.schimb vitezele la 3000-3200.Dimineata cind este liber cel mult 80 la ora in treapta a-4-a,dupa amiaza cind ma intorc in aglomeratie daca se intimpla vreo minune ajung in treapta a-4-a.Am facut plinul si dupa 32 de litri consumati cb arata o medie de 22.3 la ora si 11.1 la%.Cind am cumparat masina am plecat in rodaj la Dej,nu am depasit 100 k/h,la intoarcer facusem 1000 de k si aveam un consum de 60 de litri. Offtopic,sa intre baiatul ala EDY33EDY sa ne lumineze si pe noi cum este cu calareti,vacari,ciobani si alte persoane care lucreaza in zootehnie.

                          Comment


                          • Baieti, vorbim de mers sau de stat la semafor si/sau prin intersectii??? Ca daca stai cate 5 minute pana sa treci de o intersectie semaforizata se schimba radical treaba. Si apoi sa nu va imaginati voi ca orase ca Galati sau Bacau sunt LA ORELE DE VARF lejer de traversat. Eu vreau sa spun ca daca in conditii normale de mers prin oras, un consum de 15% este de-a dreptul exagerat si undeva este o problema. Ori masina, ori soferul. Treaba aia cu 6000 de ture prin oras n-o cred nici sa ma pici. Poate doar ocazional. Oare cum ar fi sa merg cu 5-6000 de ture, in treapta a III-a printr-un Bucuresti la ora de varf? Respect orice opinie si experienta, dar acolo unde evident se exagereaza ... nu inteleg care-i treaba! Si asta ma enerveaza.

                            Comment


                            • Eu din pacate circul numai la ore de varf. Cunosc traficul din Bucuresti si din pacate si cel din Bacau incepe sa semene cu el. Nu spun ca e la fel, dar in orele de varf incepe sa semene

                              Comment


                              • Originally posted by bossake View Post
                                ... Si apoi,omul a zis ca a scos consumul asta cand mergea cu 120cp. Adica era resoftat motorul la 120...
                                nu mi se pare nicio minciuna.
                                o fi avand un buton din care ii dadea cai putere cum dai sonorul mai tare la televizor....
                                nu s-a legat nimeni de consumul lui, s-au legat toti de aberatia cu 130 de cai. care fara schimat interne in motor, nu e posibila, oricat de frumos ar minti chiptunerii din coltul blocului.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google