Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca dci-ul de 85 cp nu e nimic mai scump.
    Cred ca e mai scump si ala de 70 cp in comparatie cu 1.6 16V pus pe aceeasi varianta de logan.

    Comment


    • La aceleasi dotari este mai scump si dci-ul de 70 de CP. Chestia este ca dci-ul de 70 vine si in variante de echipare mai "modeste" de aceea este mai ieftin decat valvar.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • Echiparile de la Laureate + Radio CD MP3:
        1.4 75CP - 8050 E
        1.5 70CP - 9650 E
        1.6 90CP - 8450 E
        1.6 16v 105CP - 8950 E
        1.5 85CP - 10050 E
        Cred ca 16v imi iau, pentru caii aceia in plus care imi vor fi de mare ajutor. In privinta consumului, m-am lamurit, 10-11 in conditii de Bucuresti...Multumesc pentru pareri!

        Comment


        • Hai sa fie intr-un ceas bun
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • bv e bun mtorul...desi nu sunt un maniac al vitezei...trage bine pt o masina la acesti bani...mai pui ca e si noua
            http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
            жалюзи плиссе

            Comment


            • Ms mult. Acum vine munca de convingere cu tata sa-mi ia masina pana in bac

              Comment


              • Vreau sa-mi iau un 16 v pt ca imi place viteza, dar la drive test pe la 120 km (fara voia insotitorului) motorul a devenit foarte zgomotos si mi s-a parut ca incepe sa traga mai greu. Consumul am inteles ca il face si soferul (stilul de condus), insa mai sunt si alti factori care influienteaza consumul?
                Last edited by ionutbsk; 31 March 2009, 15:23. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • era masina in rodaj? iti zic eu ca de-abia dupa 120 incepe sa traga si-n tr5. acolo vezi diferenta dintre mpi si 16v, pana acolo e cam aceeasi socoteala, un pic se misca mai bine 16v. de la 120-130 se schimba socotelile, pana la 170-180 pe ceas, apoi mai greu merge si 200+.
                  consumul e influentat de temperatura de afara. e frig, consuma mai mult. mergi la deal, incarcat, consumi mai mult. bate vant din fata, consumi mai mult...nu prea ai unde sa mergi tare, decat pe autostrada, in rest 140 e destul. acolo ia cam 8% intins. cu depasiri, curbe, etc, cam 9%.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Tipul de pneuri, presiunea din pneuri, temperatura de afara, viteza de deplasare, stilul de folosire a pedalei de acceleratie, mersul constan/inconstant, aglomeratia, cam astea influenteaza consumul.
                    Pai acum sa nu te astepti sa traga la fel ca si 0-100 . Normal ca trage mai greu , esti intr-o treapta superioara ( asta daca nu o duci cu a 3-a si schimbi in a 4-a la 120 , nu o sa mai traga greu :P ) plus ca incepe sa se simta si rezistenta la inaintare la viteze din ce in ce mai mari...etc Si treapta a 5-a nu este la fel de infipta cum este a 4-a la 120. Mai citeste ce s-a mai scris pe aci pe forum , cum trage cu a 4-a pana pe la 150-160 parca, nu stiu eu nu am incercat ( EEE NU !!! ) si o sa vezi ca fuge masina. Dar sa te astepti sa cresca si cunsumul proportional cu felul de mers. Legat de zgomot cam de la 100 km/h in sus incepe sa se auda motorul mai tare putin ( in tr. 5 ) Si creste zgomotul o data cu viteza, e normal.

                    Comment


                    • Motorul meu zumzaie la 120 Km/h si cu viteza asta mergi de drag ca viteza de croaziera.
                      La 120 imi ia cam 6,5-7%
                      La 100 imi ia 5,5-6%
                      Am scos si 4,8% in treapta 5 cu 70/80 Km/h.
                      In Bucuresti asta vara nu am depasit 11% cu aerul conditionat pornit in orele de varf,iar in afara orelor de varf cam ia 7,5-9%.Obisnuiesc sa ii dau talpa cam tot timpul,adica conduc si mai agresiv si nu merg tocmai regulamentar adica sa respect viteza de 50Km/h...
                      Merg calm si regulamentar cand am bebe la bord sau cand nu am chef de talpa.
                      Asa ca iti recomand 1,6 16v cu caldura ,eu unul fiind foarte multumit de masina.
                      Am cu ea din iulie anu trecut 8400 de km la bord si nu am avut neplaceri.
                      Tot ce i-am cerut masinii mi-a dat(rezerva de putere in depasiri,demaraj,etc....).

                      Comment


                      • Masina de la drive test avea 7000 km

                        Comment


                        • eu cand am facut testul cu 16v avea 700 km si m-a uimit..innainte am facut testul cu noul simbol 1.4 98 cp parca si aia avea cam 1500 km si cu 4 pers in ea putoare de masina
                          s-a simtit dif cand am luat 16v la teste

                          Comment


                          • 750 km si un consum mediu afisat de computer de 7,8%.

                            Comment


                            • Salutare tuturor si felicitari pentru alegerea facuta. Sunt inscris de anul trecut pe acest forum dar abia acum am un pic de timp sa va impartasesc detalii si impresii despre consumul si tinuta Taz-lanului meu 1.6_16V!
                              Masina o am de la sfarsitul lui Nov.08 si am parcursi deja 7.700km!Inainte am avut o SuperNova(o am si-acum) si m-am obisnuit sa alimentez doar de la Rompetrol Efix95 sau (mai nou) Alto 101. Pentru stilul si satisfactia mea personala sunt cele mai bune benzine, adica: nu am trepidatii si smuceli la ralanti, "simt" ca motorul reactioneaza imediat la acceleratii bruste si pana acum nu am avut probleme cu injectoarele la DSN(si sunt sigur ca n-o sa am nici pe Logan).
                              Despre consum: 85% pe luna merg doar prin Cluj > 9.5-10%
                              In rest nu stiu cum obtineti voi consumuri de 5-6-7% la drum intins ca mie nu-mi iese nici cum. Ultima "incercare":
                              Cluj-Bucuresti (via Pitesti)
                              Sambata
                              Plecare:10.00 Sosire: 16.45
                              Consum:
                              la intrarea pe A1 : 7.9%
                              la iesirea de pe A1: 8.1% (mers cu 180km/h pe bord 90% din autostrada)
                              la iesirea din bucuresti(dupa un w-e): 9.3%
                              Medie pe CB:90km/h

                              Voi ce parere aveti? E mult? E putin?
                              Oricum ar fi nu am ajuns inca la faza sa-mi iau masina sa-mi iau masina cu consum de 1.5l ulei de masilne/1.000km, ci inca vreau s-aud cum se "bucura" motorul pe la 4.000-4.500rpm in sus si cat de bine se tine si reactioneaza masina la "finetzuri" pe la 140-150km/h!

                              S-auzim de bine!

                              PS: MICHELIN Energy Saver > Fara rival!
                              Last edited by Cobra7; 11 April 2009, 19:04. Reason: Automerged Doublepost
                              :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                              Comment


                              • Originally posted by Cobra7 View Post
                                PS: MICHELIN Energy Saver > Fara rival!
                                Corect! Excelente gume.

                                By the way, 16 valvele a venit echipat din fabrica cu gumele astea?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google