1.6 16v + JH3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    sunt putin off...!scuze dar nu ma pot abtine sa pun problema:cum ar merge 16 v-ul cu o cutie de solenza?[stiu ca rapoartele sunt diferite si nu seamana cu cele de 14/16 etc?]

    Comment


    • #47
      mai bine te abtineai .
      Cauta pe forum,o sa vezi ca sunt exact aceleasi rapoarte
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #48
        Solenza si Supernova au aceleasi rapoarte ca 16v fiindca sunt usoare

        frati-miu la Stepway de 1.6 la 100 kmh cu a 5 a are 3000 rpm

        eu la 16v la 100 kmh am 2750 rpm. aste sunt diferentele intre cutii

        ar mai fi Pick-up /MCV ul de 1.4 care are 90 pe la 3000 rpm de la grupul scurt

        Comment


        • #49
          xp, ai fi surprins ca vede a 5-a fara nici o retinere. drept e ca pe-a 3-a o vede cel mai mult, dar asta-i alta discutie
          alexei, nu cred c-o sa agsesti piesa la magazin, pt ca multi nu stiu de existenta ei. offtopic: stii pe cineva care are de vanzare o cutie de mcv1.4?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #50
            de van iti trebuie , nu mcv
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #51
              Cauta pe forum,o sa vezi ca sunt exact aceleasi rapoarte. daca asta-i raspunsul........eu va cred si va multumesc dar cum se poate ca solenza cu rotile alea mici,aceleasi rapoarte in cutie,la x rotatii/ min are aceeasi viteza cu loganul?

              Comment


              • #52
                simplu: difera raportul de grup, nu raportul de treapta. per ansamblu, cutia de solenta e ceva mai lunga, tocmai ca permite turatii mai mari ale rotilor. daca aceeasi cutie ai pune-o pe logan, care are rotile duble, ar merge fie cu 280km/h, fie ar accelera ca dacia 1100, pt ca motorul la demultiplicarea cutiei de solenta n-ar mai pune acelasi cuplu in roti ca in cazul cutiei cu care e echipata masina.
                xp: van sau mcv sau papuc 1.4mpi au aceeasi cutie, aceleasi rapoarte. asa scria pe site la dacia.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  pui roti ca la solenza pe logan si fuge si mai tare pe 13 sau de cat sunt ) si i-ai facut tuning mai ieftin , nu antituning )
                  Aveti dreptate, cutia nu are acelasi raport de grup, ci doar de treapta,din pacate e antituning pe logan
                  Eu as tinde totusi sa cred ca van si pickup au cutii mai scurte, pentru ca sunt facute pentru carat greutati mari, pe cand MCV e facut pentru carat oameni , plus ca nu am vazut nicio acceleratie superba pe vreun MCV si cand zic superba ma refer macar ca o berlina
                  Last edited by Cristi_Xp; 26 February 2012, 00:20.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Seba View Post
                    xp, ai fi surprins ca vede a 5-a fara nici o retinere. drept e ca pe-a 3-a o vede cel mai mult, dar asta-i alta discutie
                    alexei, nu cred c-o sa agsesti piesa la magazin, pt ca multi nu stiu de existenta ei. offtopic: stii pe cineva care are de vanzare o cutie de mcv1.4?
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    de van iti trebuie , nu mcv
                    de VAN sau MCV 7 locuri 1.4 trebuie. amandoua au grupul scurt

                    @ seba

                    vezi ca astea au ambreiaj hidraulic. ar merge conversia dar ambreiajul hidraulic nu e de curse.
                    sa pui grup de JR5 pe JH3 nu stiu daca merge. cineva care lucreaza la cutii de viteza in uzina mi a zis ca nu

                    iti trebuie JH3 cu grup scurt. exista

                    Comment


                    • #55
                      Gata si cutia e pusa pe masina.E perfecta, nu mai caraie si nu mai fluiera nimic, au intrat exact 3,3 litri ulei cu masina dreapta si nu recomand sa se puna mai mult...undeva mai sus a scris Seba sau Cristi_xp nu mai retin... ca a cincea ramane prima fara ulei, tin sa intaresc aceasta argumentare...da asa este treapta a cincea si marsalierul sunt primele trepte care raman fara ungere in caz ca scade nivelul de ulei(pierderi,etc).Cutia de pe masina am sa o scot la vanzare bineinteles pt piese de schimb sau pt cine se pricepe ea fiind utilizabila numai ca, caraie treapta a patra si fluiera a cincea.
                      https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by alessandro View Post
                        aveti idee daca se gaseste pe undeva plasticul ala care unge treapta 5 ?

                        se poate cumpara ca piesa de schimb ?
                        daca te mai intereseaza il am eu
                        0746127271
                        0746127271

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google