Originally posted by bad_hrc
View Post
Consum 1.6 mpi 8v
Collapse
X
-
-
In sfarsit un om corect.
Deci inteleg ca 1.6, 8v si 16v consuma cu 1,1.5-litrii la drum lung mai mult ca 1.2 16v.
De aia ma tot gandesc la un viitor schimb.
Leave a comment:
-
Eu cand plec la drum, rar plec fara motiv si doar cu 2-3 persoane in masina ca acum, de obicei plec cu treaba, cu masina plina si consum peste 6 l/100km nu cum posteaza lumea consumuri de 5%, dar de fapt ei au mers singuri in masina... si incet.
Leave a comment:
-
bad_hrc, asa DA prietene, asa DA... pentru consumul ala te invarti pe langa 80 km/h, nu pe langa 100km/h...
Leave a comment:
-
Originally posted by bad_hrc View PostLasa ca am mai auzit de bmw 528 din 90 care consuma 9 in oras (ma gandesc ca seara, ziua nici o sansa). Imi imaginez ca si tdi-urile alora consuma 4 in oras, doar ca stiu pe cineva cu un golf4 2.0(sau 1.9) tdi de 133 cai si in aglomeratia din bucuresti ii consuma 8.)
Consuma Smartul in aglomeratie 6 si are motor de 0.6.
O javra dintr-asta de 2.0 / 1.9 consuma 10 cel putin.
Leave a comment:
-
Bucuresti - Brasov - Bucuresti (mers cu 75-90km/h, rar 100, iar pe serpentine am intalnit soferii de weekend si am mers dupa ei, nu am reusit sa depasesc):
-la dus am mers pe dn 1.
-la intoarcere am mers pe dn 1a pana la Ploiesti si am continuat pe dn 1 pana acasa.
Parcursi 383km, din care 20km in Brasov, cu AC, 22,6L consumati, deci 5,9L/100km. Trei persoane in masina fara bagaje.
Leave a comment:
-
Nici macar un Ferrari pe benzina nu se pune cu un TDI(cu "i" rosu) german din 2003...
Dar asta se discuta in alta parte...
Leave a comment:
-
Lasa ca am mai auzit de bmw 528 din 90 care consuma 9 in oras (ma gandesc ca seara, ziua nici o sansa). Imi imaginez ca si tdi-urile alora consuma 4 in oras, doar ca stiu pe cineva cu un golf4 2.0(sau 1.9) tdi de 133 cai si in aglomeratia din bucuresti ii consuma 8.
Leave a comment:
-
bad_hrc, de obicei partea asta, legata de conditiile in care s-a obtinut consumul respectiv multa lume o cam face "uitata"... Si nu inteleg de ce...
Se stie ca fiecare tigan isi lauda magarul, dar... cu masura...
Oricum, discutiile de la noi sunt copilarii fata de ce se dezbate pe forumurile dedicate TDI-urilor SH... Acolo sa vezi performante maxime si consumuri minime...
Leave a comment:
-
Cam asa cred ca se intampla la mai toti. Sincer iti spun m-am stresat de multe ori sa conduc cat mai economic posibil sa vad cat de bun consum scot. Problema e ca in oras se duce naibi economia din moment ce se ruleaza mai mult treptele inferioare de viteza. Extraurban e altceva, merge motorul constant, se vede diferenta.
Leave a comment:
-
Si dupa 40km in care i-a aratat 4,8, cum s-a oprit la un semafor crestea vazand cu ochiiDe obicei cand intru in bucuresti imi arata 6,5 si cand ajung acasa e 8, cel putin asa am patit cand am venit de la mare.
Leave a comment:
-
bad_hrc, cred ca asta e raspunsul corect. Diferenta dintre mers cu 80-90km/h si 100-110km/h e cam aia pe care ai obtinut-o tu, de 0,4-0,5 l/100km. Si 90km/h si 110km/h, se cam incadreaza in limita legala... Un pic tras de par, dar... esti in limita "magica" de 10km/h...
Un pic pe langa subiect, ca e vorba de un 16v a unui coleg...
Pe timp de noapte, resetat CB din mers la iesirea din Cluj, mers cu treapta 5 si 70 km/h pana la intare in Dej(se poate merge constant, nu se urca, curbe largi etc.)... Consum mediu... 4,8l/100km...
Deci... se poate... dar... numai in anumite conditii...
Leave a comment:
-
Corect! Greutatea este o constanta in a stabili un consum ideal, pe langa multe altele (vant, aerodinamica masinii, etc). Ai dreptate, cred ca o comparatie reala intre doua masini in ceea ce priveste consumul ar trebui sa se faca avand in vedere aceeasi factori decisivi. Din pacate asta este doar in teorie. In practica fiecare spera sa consume cat mai putin la suta de km.
Leave a comment:
-
Nop, batraneste = mers legal din punctul de vedere al limitei de viteza + accelerarea aia de nu-ti dai seama daca creste ori scade acul pe vitezometru. Eu nu obisnuiesc sa alerg cu masina pe drum decat daca ma grabesc si atunci depasesc cu maxim 10km/h ceea ce e admis si de radare.
Ma derajneaza ca unii vin si spun de consumuri de 5% cu mers 110km/h dar nu specifica ca au mers SINGURI in masina. Mi se pare normal ca o masina care are incarcatura suplimentara 70kg sa consume mai putin decat una care are 70*5 + 50 kg in portbagaj, poate chiar mai mult. 400kg in plus isi pun altfel amprenta pe consum decat 70kg, nu?
Leave a comment:
Leave a comment: