Consum 1.6 mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • einstein1984
    replied
    Daca ar avea timer ca la constanta ar merita, ca stii cat ai de asteptat. Insa nu as recomanda la amsini fara S&S de fabrica. E mai scump un electromotor decat tot carburantul economisit.

    Leave a comment:


  • bad_hrc
    replied
    Permis am din 2006, atunci nu trebuia sa conduci ecologic ca era 3,3 litru de benzina . Treaba cu opritul la semafor s-ar putea sa mearga, doar sa sting farurile (ceea ce noaptea nu se poate) ca s-ar putea dupa cateva semafoare sa o impig. Tehnologia start/stop cred ca e buna pentru consum si banuiesc ca au baterii si alternatoare mai potente.

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    Originally posted by bad_hrc View Post
    Eu vreau sa fac un experiment si anume sa opresc motorul la semafoarele care stiu ca dureaza mult S-ar putea sa schimb si bateria dupa aia, e a patra iarna a masinii
    De cand ai permisul? Cica mai nou la examenele de permis se baga "condusul ecologic" la care printre altele este si solutia asta cu oprirea motorului la semafoarele ce dureaza peste un anumit timp.

    Leave a comment:


  • fuzzy
    replied
    Originally posted by bad_hrc View Post
    Cand ies in afara, daca-i aglomerat merg ca toata lumea, daca e doar un ametit care a iesit la plimbare normal ca-l depasesc. In rest in functie de economia de combustibil care vreau s-o fac, oricum sub 100km/h niciodata.
    Am impresia ca si anvelopele influenteaza consumul si am si bujiile ngk iridium care nu stiu cata economie fac.
    Fac destula, toata treaba e ca ai aprinderea mai buna astfel ca arderea e putin optimizata asa ca rezultatul duce intr-un raspuns mai bun al motorului ergo cu putin cap faci si economie de benzina.

    Leave a comment:


  • zeegermans
    replied
    @roy pai ocolesc si eu pe unde pot. am zis, bara la bara duce spre 10% (asta vara cam asa era cu ac pornit)

    @bad_hrc uita-te la fifth gear, episodul 8, din ultima serie. parca acolo testau un megane cu start-stop. nu mai stiu exact rezultatele, dar cu motorul oprit la stop, masina putea sa faca mai multi km cu aceeasi cantitate de combustibil. probabil e rentabil, dar pe termen lung e posibil sa afecteze putin si electromotorul.
    pt. o economie considerabila, tot gpl-ul ramane cea mai buna solutie.

    Leave a comment:


  • bad_hrc
    replied
    Eu vreau sa fac un experiment si anume sa opresc motorul la semafoarele care stiu ca dureaza mult S-ar putea sa schimb si bateria dupa aia, e a patra iarna a masinii

    Leave a comment:


  • ROY
    replied
    Prin ce zone ale Iasului te deplasezi ? Cred ca e o diferenta considerabila intre traficul urban 100% si cel desfasurat numai pe la periferii. Exemplu : daca pleci din Copou spre Tudor pe la Padurea Sorogari nu poti spune ca te deplasezi in mediul urban pe acolo.Mersul bara la bara face parte din urban....

    Maine ma duc sa-mi cumpar filtru de aer nou ,poate mai scade si la mine urban-ul !!
    Last edited by ROY; 4 December 2012, 22:46.

    Leave a comment:


  • zeegermans
    replied
    Originally posted by sergiu_psc View Post
    In ce localitate s-a obtinut acea viteza medie de 35 km/h?
    iasi, cum a zis si colegul.

    ps. la mers bara la bara se duce spre 10% oricum, dar daca se pot folosi alte rute, iese consum mai mic.
    Last edited by zeegermans; 4 December 2012, 22:00. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • bad_hrc
    replied
    Cand ies in afara, daca-i aglomerat merg ca toata lumea, daca e doar un ametit care a iesit la plimbare normal ca-l depasesc. In rest in functie de economia de combustibil care vreau s-o fac, oricum sub 100km/h niciodata.
    Am impresia ca si anvelopele influenteaza consumul si am si bujiile ngk iridium care nu stiu cata economie fac.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Unde e mai aglomerat e ok sa mergi lejer fara sa fortezi depasiri, dar cand e mai liber si mergi cu 80 e plictisitor/umilitor.

    Leave a comment:


  • fuzzy
    replied
    Pai cam asta-i toata faza, daca ai rabdare sa mergi lejer cu masina poti scoate consumuri destul de bune, chiar si incarcat. Daca mergi in sarcina si mai dai si talpa, consumul cam sare...

    Leave a comment:


  • bad_hrc
    replied
    Originally posted by Octavian View Post
    Si acum situatia cum se prezinta in aceleasi conditii?
    Anul asta am fost 3 in masina cu bagaje si am ajuns in Costinesti cu 6,4 pe bord iar cand am iesit de pe autostrada la Cernavoda cu 7,1(nu am continuat pentru ca se circula pe o banda si coada a inceput imediat dupa ce am trecut al doilea pod peste Dunare). Am fost doua masini si am fost nevoit sa alerg dupa celalalt, altfel mergeam cu maxim 100km/h pentru ca am plecat de seara.
    Eu de obicei merg cu masina incarcata la drum lung si atunci n-am cum sa consum prea putin. Nu sunt pe deplin satisfacut de consum dar nici nu am rabdarea necesara sa merg cu 80km/h.

    Leave a comment:


  • sergiu_psc
    replied
    In ce localitate s-a obtinut acea viteza medie de 35 km/h?

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by bad_hrc View Post
    Cand masina avea vreo 4000km am plecat la mare pe A2, 4 persoane si un copil cu portbagajul plin. Am mers ~100km cu 110km/h si pe cb imi arata 6,7l/100 si am zis sa maresc pasul sa ajungem mai repede, dupa 30km de mers cu 130km/h consumul crescuse la 7,4l/100, daca o tineam asa de la intrare pe autostrada probabil ajungea consumul pe la 8l/100.
    ..........................
    Si acum situatia cum se prezinta in aceleasi conditii?

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    La Iasi poate.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google