Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dar skoda sau corsa sunt rachete, asa-i?
    Numai daca ajung pe mana unor loganisti.

    Comment


    • stai relax, toate marcile au "loganistii" lor... acum putem reveni la topic, fara comparatii de genul "senzatii", aia trage mai tare, mi se pare mie ca loganul nu trage, ca loganul trage de rupe...fiecare masina cam trage de caii pe care-i are, senzatia noastra poate difera, dar la fel de bine senzatia poate fi inselatoare, realitatea conteaza.
      Last edited by Seba; 26 August 2016, 11:44.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Parerea mea este ca singurul aspect la care poate iesi onorabil Loganul este Vmax

        Si asta prin prisma indemanarii si abilitatile soferului....

        Din datele puse de tine Seba, Loganul nu va trece de nici una de mai sus cu 175 vmax ( uneori chinuiti)

        Daca ala apuca sa stea in fata voastra si se intinde la 160-165, nu mai treceti de el, chiar daca voi aveti 105 cp si ala 82....la viteza aia iti trebuie rezerva de putere si etajare cutie mai buna decat ce are loganul......sau un "as" mic in maneca, cum am eu(chiar daca nu e correct)

        Etajarea cutiei Loganului e slaba- pt mine cel putin, imi pare prea lunga...

        Eu nu merg cu viteza mare ca sa trec de x,y,z....desi vad multi care se ofenseaza si incearca sa se tina de mine.....si nici nu postez aici ca sami laud cazanul ca nu am de ce- e la fel ca al vostru.....vreau doar sa arat ca motorul e decent; iar pe strada asa imi place sa conduc

        Comment


        • vmax nu cere nici o indemanare si abilitate. orice patruped poate apasa gazul la podea pe drum drept
          ca sa treci de unul care merge la vmax 165 tie iti trebuie doar drum lung. normal ca nu vorbim de ferrari de 500cp, sa executi 160-220 in 10 secunde. intrebare: ala care merge vmx 175, ce sanse are sa ma prinda el, daca eu fac vmax 192 real? iar o repriza 80-120 la mine dureaza 6.5-7 secunde, pe cand la el dureaza 8 secunde...il fute grija ca el de ce n-are de 20 de cai in plus? da. punct.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • La 16V vmax e 185....ca tu prinzi 190 e altceva;
            La 8V Vmax e 175....eu prind cat prind de la restul chestiilor care le mai am...

            Tu prinzi Vmax cu gazul la podea? Stii ca la wot UCE iti da amestec mai bogat special ca sa previna detonatii uzura etc etc...un soi de autoprotectie....vorbim de standard;...eu prind vmax cam la 95% deschidere ( din ce am obs pe DDT)

            Daca apesi pedala blana, brusc garantat cu loganul nu treci nici de 160....altcumva ajungi acolo

            Da....mathematic iti trebuie drum drept....dar care nul ai....iar daca la reprize ala sta mai bine ( si de multe ori sta, pt ca loganul are etajare proasta a cutiei) te chinui si mai mult....iti ramane doar indemanare, daca o ai....

            Din exemplele tale cam toti au vmax peste 175......si poate trece de tine, pe reprize si indemanare ( e sufficient sa fie cel putin egal cu tine, daca masina are reprize si raspunde mai bine la acceleratie ca loganul tau)....

            De asta zic ca la Vmax trebuie si ceva abilitate, cu Loganul.....nu oricine o prinde, cum nu oricine are "curajul" ( sa vad polemici si dat cu parul acum ) sa mearga asa

            Dovada? am trecut de multe masini cu mult mai puternice decat loganul ......nu a venit niciuna dupa mine, la 170 raman toate.....de ce? in nici un caz pt ca nu putea masina....ci pt ca nu a vrut soferul ( vedeti ce diplomat am spus- nu a vrut - nu ca nu a putut)....


            P.S: - am scris mai sus ca nu a putut soferul pt ca daca a impins pana la 170 in spatele sau in fata mea, intentia e clara ca nu vrea logan in fata; si cum nu era o problema de masina pt el, e clar ca problema e la volan

            Deci determinare si ceva curaj - cu loganul

            Comment


            • De data asta pe GPS - 180.....pe bord cam aproape de 190, cateva diviziuni sub....


              https://www.youtube.com/watch?v=QM3qK3sAy_4

              Comment


              • Trage bine agregatu' tau! Folosesti benzina sau gaz? Ai ceva modificari pe ea?

                Unde ai gasit lejereala aia de drum, in Texas, in Arizona...

                Comment


                • Eram pe GPL.....se simte mai bine pe gpl
                  Modificari.....nu prea ar fi.....multe

                  Comment


                  • E pe DN1 Sibiu - Sebes?

                    Comment


                    • Mie unu', nu-mi pare. Ala e mai aglomerat, are alt peisaj si asfaltul ceva mai prost.

                      Comment


                      • Nu este aglomerat în week-end, mai ales ca s-a dat drumul la autostrada.

                        Comment


                        • Tot plimbare pe 2017......


                          https://www.youtube.com/watch?v=f0XCdwshPUU

                          Comment


                          • autostrada sebes-timisoara (ma rog, cele 2 bucati de autostrada) am reusit sa ii dau doar 158 km/h pe gps..ramanea viteza acolo, pedala la podea, fara aer conditionat doar cu 2 persoane la dus si la intors o singura persoana. tragea ok pana la capat de a patra la 160 (pe bord), cand ii dadeam a cincea urca pana la 165 pe bord si acolo ramanea. abia daca stateam in spatele unei masini crestea putin viteza.. batea tare vantul din fata si mi se pare ca e si in urcare autostrada pe unele portiuni.
                            Semințele acelaș gust are.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google