Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • doar cu eroare la ceasuri..

    Sent from my Lenovo P770 using Forum Runner
    "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
    Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

    Comment


    • Autostrada Transilvania nu e plata,are pante si vai de 10% deci se cam compenseaza,ce castigi la vale pierzi in panta,de aceea ziceam ca o sa incerc in vara pe autostrada soarelui sa vad cum se comporta,fiindca acum am vazut o usoara trepidatie pe la 140,s a calmat si a tinut o bine pana la 180,iar 3-4 secunde trepidatie apoi s a lipit de sosea si maxim a fost cu pedala lipita de podea s a stabilizat pe 195 si ,desi am tinut o inca 10 secunde nu a mai urcat.asta i tot,daca nu crezi nu am si nu incerc sa te conving.

      Comment


      • Originally posted by Danyell View Post
        .........Deh. Pentru ce drumuri avem noi in Romania mi se pare decent 160-180 viteza pentru un logan, mai ales ca ajung greu la vitezele astea.........................
        Decent sau indecent cu Loganu la 160-180/h pe drumure din RO?

        Comment


        • Originally posted by Razvy View Post
          andreyi, nu e nimeni atat de retardat incat sa ia mainile de pe volan la viteze mai mari de 130-140 km/h.
          Cel putin in Logan
          Citind multe posturi stau si ma gandesc daca cei care le scriu au mers cu viteza respectiva, daca masina pe care o conduc are ITPul luat pe bune, daca au rotile echilibrate, daca presiunea in anvelope e una in regula sau multe alte hibe.
          Ce se poate intampla daca iei mainile de pe volan la 150 km/h chiar si in logan ? A? Decoleaza singur, intra in prima borna, face stanga imprejur, ce crezi ca se intampla ? Daca sunt conditii meteo care sa impiedice rularea cu o viteza mare nu doar loganul e cel care da de greu ci si alte masini intampina dificultati insa nu la fel de mari.
          Sigur, loganul nu-i o masina de asemenea viteza, dar cu putina vointa poate rula in conditii de siguranta si cu 150 km constant pe autostrada ca alte sosele nu avem care sa permita viteza asta.
          Last edited by 827sam; 30 December 2013, 20:46.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • @Octavian:Bine punctat !
            Nu merg cu Mercedes-ul prin Romania cu 180 km/h,nici macar de curios !
            Dar cum spuneam intr-un alt post ,fiecare vede si pretuieste viata in felul sau !
            La subiect pot spune ca am"dat" 160 km/h la Dokker 1,6 8V pe M1 in Ungaria saptamana trecuta !O distanta scurta intr-adevar,am urcat 130-160km/h,pe o portiune unde stiu 100% ca nu este radar!
            Probabil pe caroseria de Logan viteza este mai mare din cauza aerodinamicii si a cutiei mai "lungi"
            @827sam:Fiecare este liber sa-si laude rabla si sa riste la maxim cu masina.Daca nu ai frica de masina ,masina te omoara.Am mai spus mai in gluma, in cazul unui accident la 160 km/h in Logan,nici purecii sau acarienii din scaune nu supravietuiesc !
            Last edited by Rac; 30 December 2013, 20:53.

            Comment


            • Nu mai faceti teste pe autostrada Transilvania..sant irelevante.Va ajuta mult inclinatia drumului.Faceti teste pe drum drept si o sa vedeti ca nu trece de 180 real.Acolo si daca scoti camionul din viteza si ai dai drumul la vale ajunge la 120km/h.

              Comment


              • .

                Intr adevar nu prea i relevant,dar de unde vei obtine o viteza reala absoluta?......De niciunde..........Doar am fost curios si m am calmat,am vazut ce era de vazut si mi vad de drum fara demonstratii sau provocari.Masinuta i buna,stabila pentru garda ei la sol si inaltimea totala,cu 140-150 mergi linistit pe un DN cunoscut,dar cum limita legala e ceva mai jos de valoarea asta voi incerca s o respect,mai ales in urma unei acrosari usoare cu un parapet de beton la numai 80/h pe drum inghetat si posibil urme de polei pe jos in urma careia mi s au declansat ambele airbaguri si m am ales cu o clavicula rupta acum 3 saptamani.Pagube: far,masca.aripa,lonjeron,2 airbaguri=12000lei la estimarea casco.Pentru ce?Doar 20 km/h in plus fata de limita pe acel sector.Lasati o dracu de viteza sau curiozitate,acum m am convins ca nu i bine sa conduci prea relaxat si increzator,a fost pentru prima data in viata cand mi a fost frica pana n matze.

                Comment


                • Originally posted by Rac View Post
                  @Octavian:Bine punctat !
                  Nu merg cu Mercedes-ul prin Romania cu 180 km/h,nici macar de curios !
                  Dar cum spuneam intr-un alt post ,fiecare vede si pretuieste viata in felul sau !
                  ...........................
                  Mmmm...d-aia e bine sa citesti atent posturile colegilor.
                  Acum vad ca defapt colegu spunea ca e decent cata viteza prinde Loganu, nu ca merge el cu atat...sorry

                  Comment


                  • Mda. Asta era ideea. Adica, sunt rare situatiile cand te dai cu masina la 160, si totusi poate. Ca in rest, mai mult de 80 nu prea vede in bucuresti. Siguranta ar trebui sa fie o prioritate. Mai sunt si momente d-astea de joaca, intre ghilimele, dar cu masura si pe drum liber, nu drift pe contrasens. Pot sa zic ca sunt un sofer echilibrat in ce priveste viteza (nici cu 40, dar nici cu 120). Numai bine! La multi ani! Un 2014 plin de realizari alaturi de cei dragi si alaturi de loganel!

                    Comment


                    • @Tudor: la 10% inclinatie nu mergi cu 100 kmh in treapta a 5-a la 90 cp. Ai idee ce rampa abrupta este 10% ? Unde anume pe autostrada Transilvania sunt segmente de 10%, ca nu-mi amintesc sa fi circulat pe ele.

                      Poza facuta in timp ce pedalam Loganul 1.6 8v al unui prieten forumist, fuzzy, mai precis. Bucata unde este plat, pentru ca pe ambele sensuri obtii aceiasi viteza maxima, daca nu ai parte de vant.
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • Dr-mke

                        Mergi,te asigur ca mergi,90 cp sunt arhisuficienti.printre altele alerg pe cursiera si pe panta de 10% inaintezi cu 5 km/h si ai numai 2 picioare putere.In conditii meteo optime cu stare tehnica impecabila a masinii si drum uscat,la 10 grade celsius,cum am prins acum 2 luni,e perfect posibil.Ma repet-nu incerc sa conving pe nimeni,mi am satisfacut curiozitatea si atat.PUNCT.

                        Comment


                        • Treapta 5

                          5500 rpm = 183 kmh
                          5600 rpm = 186
                          5700 rpm = 190
                          5800 rpm = 193
                          5900 rpm = 196
                          6000 rpm = 200

                          Datele sunt valabile pentru orice Logan benzina 1.4/1.6/1.6-16v, care au cutii de viteza JH1-052, JH3-052 respectiv JH3-057 pt 16v.....intr-un cuvant mai toate Loganele 2004-2012 fara 1.2 16v.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Offtopic: @Tudor, pe rampa de 7%, marcata, Loganul de 90cp benzina nu isi poate mentine viteza in treapta a 5-a. Cel de 105 cp creste usor pana spre turatia de cuplu maxim. dCi-ul de 65 cp are acelasi comportament ca si benzina mai puternica. Doar cel de 90cp reuseste sa accelereze usor.

                            Tot pe respectiva rampa, cca 500m, eu reusesc sa mentin cu efort rezonabil, cca 20 kmh pe MTB cu anvelope de offroad, in conditiile in care am 120 kg. Ridicat in pedale pot sa ti-o urc la cca +30 kmh. Nimeni pe cursiera nu ''zboara'' urcand o rampa de 10%. Te pomeni ca pe rampe +20% esti campion mondial.

                            Pe autostrada Transilvania, nu exista nici un segment de drum unde sa nu pot atinge cca 170 kmh pe ceas, recte nu exista nici o rampa de 10%. Rampa de 10% inseamna ascensiune de 100m in 1000 m rulati.
                            sigpic

                            Comment


                            • Aiurea

                              Ce am zis eu si ce ai inteles?Am spus ca pe o panta de circa 10% urc pe cursiera cu 5 km/h,rapoartele cursierei sunt cu totul altele decat la MTB>la un angrenaj 53-39 si pinioane 11-23 nu stiu cati amatori la 44 ani ( si eu am 114 kg)ar reusi mai mult.Dar sa nu deviem de la subiectul principal.Autostrada Transilvania are 50 km lungime pe teren variat,ai timp berechet sa accelerezi si sa pierzi din viteza pe distanta asta.Alessandro a plasat un tabel care pare sa confirme ceea ce spun eu.Pante de pana 10% cred ca sunt destul de scurte ca sa nu ti taie din elan prea mult dar si vai tot cam de 10%-este o apreciere subiectiva inclinatia asta,desigur-care te propulseaza la maximul atins de mine 195km/hprobabil cam 5 km distanta in directia Turda Gilau.Cu sotia in masina niciodata nu voi indrazni sa depasesc 140-145 ca sa nu am muzicuta asa ca n are cine sa inregistreze o dovada palpabila.Oricum ,m am cumintit dupa acrosajul de acum 3 saptamani si nu ma mai tenteaza subiectul,poate doar intamplator s o mai calc la peste 150.

                              Comment


                              • Tu crezi, estimezi, unde ai 10% pe autostrada asta ? Ai idee cat sunt inclinatiile maxime permise pe autostrazi ? In directia Turda eu dau in limitatorul de turatie in treapta a 5-a daca este 10% !

                                Nu ai cea mai vaga idee despre ce inseamna 5% ca rampa pe un drum, daramite 10%.

                                Pe cursiera ai de regula cca 10 kmh in plus la acelasi efort depus prim comparatie cu un MTB cu anvelope de offroad. Ca sa nu mai luam in calcul lungimea mai mare a bratelor angrenajului pedalier, diametrul mai mare al rotilor, anvelope, pata de contact mult redusa, repartizata pe lungime nu pe latime. Ai raport suficient pentru urcat rampa de 10% daca te tin picioarele. Eu folosesc foaia mare de 44 pentru urcarea respectiva in forta.

                                Incearca sa nu mai estimezi nimic pentru ca-ti iese complet aiurea .

                                Asta este filmat exact pe tronsonul cu urcari (pentru ca sunt mai multe segmente), sensul de mers catre Cluj, pentru evaluarea impactului la consum, fara sa fi pus pedala in podea nici macar 1 secunda >>> http://www.youtube.com/watch?v=y5UZVtyJOps Consumul pana la prima urcare a fost cca 10%, apoi a sarit la aproape 13%.

                                Eu nu povestesc estimari, ce visez, etc, samd, bla bla. Eu nu cred ca x, y, z. Daca nu stiu ma duc si probez sa vad cum sta treaba in realitate.

                                Ce-mi plac oamenii de campie care cand ajung sa urce un delusor, zic c-au urcat pe munte si dicteaza asta ca regula pentru restul.


                                PS > pe rampa de 22.4% Loganul de 1.6 cu 105 cp nu poate merge in tr3, in treapta a 2-a turatia nu urca peste ~4000 rpm. Asta asa, ca picanterie, pentru ca asta-i cel mai abrupt drum pe care am fost cu masina.
                                Last edited by dr_mke; 1 January 2014, 17:04.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google