Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Razvy View Post
    Sincer nu inteleg de ce 1.6 16v poate si 1.6 nu poate.
    Defapt, asta credeti voi
    Pt ca 105>90.

    Comment


    • Masina lu fuzzy, garda la sol mai mica, prelungire de spoiler de Opel care-i mai mare decat cea de Logan, bujii bune, ulei bun, filtre curate, autostrada dreapta si-n 30 km asta a indicat bordul 185 kmh ! Real ? Minus cel putin 7 kmh, dupa cum imi spunea c-a observat si el pe GPS.

      Conditii ideale, putin peste 10 grade afara, uscat, fara vant, garda la sol mai mica decat stock.

      Amu o sa vina aia cu 1.2 16v si au sa spuna ca ei ruleaza sustinut la 210 kmh, iar cei cu 1.4 cu 220 kmh.

      Eu la 190 kmh pe ceas, GPS imi indica 182 kmh.

      Poza-i facuta de mine, in timp ce forjaleam Loganul 1.6 mpi al lui fuzzy.
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • Chiar daca nu am motorul asta am un prienten bun cu 1.6 stock, pe autostrada soarelui de la Constanta la Bucuresti a incercat de vreo 3 ori si nu a trecut de 180 pe ceas , cam acolo se opreste , a fost o portiune la vale unde s-a dus pana la 190 dar apoi a scazut la 160, benzina efix 95 , doar noi 2 in masina.

        Comment


        • 1.4
          Attached Files

          Comment


          • Dăbăgău ? P-acolo la deal ? La vale n-am curaj sa intreb cat prinde !
            sigpic

            Comment


            • @cj10alx Nu stiu cum ai ajuns tu la viteza aia. A mea +- remapare facuta de Doc, mai mult de ~178 pe ceas nu s-a dus. Oricum de la 160/h miroase a lumanari.
              Scuzati claritatea.
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by cj10alx View Post
                1.4
                Daca dau drumul unei mingi intr-o vale, prinde proportional aceeasi viteza ca al tau cazan de tuica.
                Astia mici cred ca au reinventat ei fizica. Unii uita ca si noi am fost in perioada aceea, unde tot ceea ce faceam era obligatoriu mai bun ca ceea ce facea colegul. Si tot ce detineam era excelent, fara cusur si mult peste capacitatile tehnice ale produsului.

                Acum, au mai trecut anii si chiar daca am evoluat spiritual, social si financiar, surpriza: n-avem cel mai bun lucru. Ceea ce facem nu este mereu excelent si ne-am dat seama ca un produs este mai slab decat este prezentat de catre producator si niciodata mai bun

                Concluzia pt cei mici: inaintezi in varsta si te prostesti
                Concluzia pt cei mai putin mici: "mama cat eram de prost in studentie"

                Hai noroc si multi km pe hora cu masini de 50 de cai la roata

                Comment


                • Deja la 140 km/h e penibil de periculos cu frigiderul...

                  Comment


                  • Originally posted by dr_mke View Post
                    Amu o sa vina aia cu 1.2 16v si au sa spuna ca ei ruleaza sustinut la 210 kmh, iar cei cu 1.4 cu 220 kmh.

                    Eu la 190 kmh pe ceas, GPS imi indica 182 kmh.

                    Poza-i facuta de mine, in timp ce forjaleam Loganul 1.6 mpi al lui fuzzy.
                    Glumesti nu? Pai prietene aia e viteza de croaziera la 1.2 cand bag picioru in ea alea 16v crezi ca ca se inchid si se deschid dejeaba, a mea cum are si NOS s-a incheiat toata jmecheriea, nu imi sta nimeni in cale...

                    La dracu, pai de la 160 ai impresia ca decolezi cu Migu' in barcile noastre. A mea n-a vrut mai mult de 175 kmh pe gps, vre-o 180-182 pe ceas turatii cred ca 5500+ si am chinuit-o destul. Asta s-a intamplat pe coborare, pe drept nu ia mai mult de 163kmh pe gps. Ce rost are sa ne amagim ca avem rachete cand defapt vaslim in niste barci.

                    Ia uite ce tabele are fratele vostru. Toti e injineri pe acilea. Puneti mana si calculati vitezele. Dimensiunile rotilor si turatia maxima presupun ca sunt cunoscute de fiecare. Restul aveti in tabele.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Se pare ca am creat niste confuzii cu postul meu.

                      @zfmflorin, cele 2 sant informatii individuale, independente una de alta.
                      Bineinteles ca limitarea am obtinut-o intr-o treapta inferioara.
                      Am trecut acolo ca sa stie si altii (care poate nu au incercat) care este turatia in limitare la motorul de 1,6 E5. Nu stiu daca exista thread separat dedicat acestui subiect, nici n-am cautat ce-i drept. Si am considerat potrivit sa postez aici.

                      In alta ordine de idei, banuiesc ca trebuiau facute anumite completari referitoare la post:

                      - da, adevarat turatia si viteza pe care le-am obtinut sunt pe ceas; nu am pus GPS-ul pentru ca oricum viteza pe gps este sacadata, nu exista continuitate, deci pentru mine e cam irelevanta; oricum se stie ca viteza pe ceas e cam cu aprox 8-10 km/h mai mare decat cea reala.
                      - viteza a fost obtinuta pe o bucata scurta de drum, pe loc drept; in sensul ca accelerat puternic intr-a 4, dupa care schimbat a 5 a si mers cu piciorul la fund pana cand s-a oprit din crestere vizibila, dupa care decelerare; viteza maxima obtinuta in 20 de km de autostrada sau la vale nu e relevanta. Posibil ca ar mai fi crescut maxim maximorum pana in 180 dar nu sant conditii corecte. Oricum, producatorul declara in specificatii 169 km/h vit maxima, asa ca 173 este mai mult decat ce voiam sa stiu.
                      - testul s-a efectuat cu motorul incalzit bine din Brasov, pe prima parte din A3 inspre Bucuresti; cauciucurile sunt Debica Frigo 2 aflate la a 2 a iarna, cu presiune de 2,2 atm pe fata si 2,4 atm pe spate; singur cu un rucsac in masina.
                      - la curiozitatea lui zfmflorin, si pentru ca tot aveam motorul incalzit bine am decis ca tot atunci sa efectuez si limitarea; pentru asta recomand (daca santeti pe autostrada) intrarea pe banda de urgente, cu intalnirea si avariile pornite, iar in treata a 2 a (insist pe a 2) se duce usor masina in turatia maxima.
                      - la viteza maxima pe care am obtinut-o, vantul suiera foarte tare pe masina, galagios rau de tot; asta imi da de inteles ca poate, daca era ceva mai aerodinamica, ar fi prins mai mult. Oricum, si viteza maxima si turatia de limitare le-am facut o data, pentru a cunoaste masina pe care o am. Aceste teste nu se vor mai efectua vreodata, datorita inutilitatii consumului de combustibil si uzurii excesive datorate intrebuintarii necorespunzatoare.
                      - test efectuat la aprox 13.800 de km pe bord
                      Last edited by balooo; 17 February 2014, 13:39.
                      sigpic

                      Comment


                      • Raportat la rezistenta aerodinamica, presiunea in roti pe care ai pus-o este nesemnificativa.

                        Eu am experimentat cu asta si este nevoie de minim 2.8 bari la 1.6 16v ca sa apara diferente semnificative la Vmax.
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by Cezar View Post
                          Pt ca 105>90.
                          ...105>87

                          Mai putin si o dam in vreo 20 cp diferenta, d-aia poate.

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            Daca dau drumul unei mingi intr-o vale, prinde proportional aceeasi viteza ca al tau cazan de tuica.
                            Astia mici cred ca au reinventat ei fizica. Unii uita ca si noi am fost in perioada aceea, unde tot ceea ce faceam era obligatoriu mai bun ca ceea ce facea colegul. Si tot ce detineam era excelent, fara cusur si mult peste capacitatile tehnice ale produsului.

                            Acum, au mai trecut anii si chiar daca am evoluat spiritual, social si financiar, surpriza: n-avem cel mai bun lucru. Ceea ce facem nu este mereu excelent si ne-am dat seama ca un produs este mai slab decat este prezentat de catre producator si niciodata mai bun

                            Concluzia pt cei mici: inaintezi in varsta si te prostesti
                            Concluzia pt cei mai putin mici: "mama cat eram de prost in studentie"

                            Hai noroc si multi km pe hora cu masini de 50 de cai la roata
                            Ce sa zic, esti un geniu ....
                            Last edited by cj10alx; 18 February 2014, 01:16.

                            Comment


                            • Cezar, daca te deraneaza masinile de 50 de cai la roata, ce mai cauti pe forumul asta? Poate din Porsche lumea se vede altfel, dar aici este un forum dedicat masinilor Logan. Te-as ruga sa pastrezi afirmatii din-astea "superioristice" pentru tine!

                              Ontopic, Logan are vreo 60 de cai la roata!

                              Comment


                              • Originally posted by cj10alx View Post
                                Ce sa zic, esti un geniu ....
                                Multumesc

                                Amzo, relax, ca faci basici pe creier!
                                Cand vezi tampenii scrise de mucosi, normal ca incepe sa-ti urce aciditatea gastrica. O masina cu motor de 75 de cai si cu vreo 50-60 la roata, cu cx mare, niciodata in vecii vecilor nu va putea atinge viteze mari.

                                Am facut eu vreo analogie cu ce masina am eu? Sau este doar extrapolarea nefericirii tale? Am laudat eu in vreun el produsul pe care-l am? Sau doar ai dedus tu asta secundar judecatei tale incetosate de televizor?

                                Ce mai caut pe forumul asta? Pe tine)))

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google