Evacuare Inegrita 1.6 16v E5
Collapse
X
-
Chiar am pus si eu problema la service cu aceasta teava innegrita..Eu am 1,2 si teava e destul de tuciurie..ca si conationalii nostrii..Mesterul de la Dacoserv mi a spus ca daca merg mai mult in oras e normal sa am teava afumata.POt sa fac un drum in afara dar nu ma ajuta f mult daca masina merge preponderent in oras..Hmm,e o explicatiebuna sau m-a aburit?
-
ce sa zic eu, care am 7000? si aceasi problema cu un 1.2...un mecanic a zis ca daca vreau sa o vad gri teava (so nu negra , afumata) sa merg pe autostrada si sa-i dau 130 in a 3-a...
Leave a comment:
-
Originally posted by Octavian View PostDar masina/motorul cum merge? Sta mult turata, consumul cum este?
Apa urca normal la 4 linii?
Daca merge bine si n-ai consum peste media celorlalti e ok, las-o in pace parerea mea.
La consum mai intreaba in dr in st, nu te lua numai dupa ce vezi postat aici la benzinare ca s-ar putea sa fii indus in eroare (consum de dizal la benzinare).
Consumul pe tabloul de bord este de 7%, mers 90% inafara localitatilor.
Motorul merge bine, apa urca la patru lini in max. 1 km.
Oricum o s-o las in pace, mare lucru nu am ce-i face, doar sa-i stresez pe cei de la reprezentanta. Totusi ce ma deranjaza este faptul ca masina are12.500 Km si are evacuarea inegrita.
Leave a comment:
-
Originally posted by puiuC View Post........................am mai circulat cu masina decat vreo 700 km de cand i-am schimbat senzorul de temperatura, dupa ce i-am schimbat senzorul am curatat teava si tipsu cu carpa, acu tot afumat este, o sa mai insist pe problema cred totusi pana la urma este de vina corpul clapeta (E5 cel super electrificat) s......................
Apa urca normal la 4 linii?
Daca merge bine si n-ai consum peste media celorlalti e ok, las-o in pace parerea mea.
La consum mai intreaba in dr in st, nu te lua numai dupa ce vezi postat aici la benzinare ca s-ar putea sa fii indus in eroare (consum de dizal la benzinare).
Leave a comment:
-
Alfabit, ori scrii ceva constructiv pentru discutie, ori te abtii de la comentarii inutile si ironice.
Leave a comment:
-
ce am pus eu acolo este clapeta mecanica de 1.6 16v. mecanica sau pe cablu.
1.6 16v E5 are clapeta electrica cu motoras care ii gestioneaza deschiderea.
Leave a comment:
-
Last edited by balanel; 22 October 2012, 16:42.
Leave a comment:
-
La tine are clapeta de soc automat ?
Io-te domne, pe mine m-au fraierit astia, inseamna ca mi-au furat-o golanii inainte sa-mi vinda masina !
Spune-mi si mie unde e aceasta clapeta sa ma duc peste ei sa le cer sa o puna de unde au luat-o !
O poza ar fi binevenita !
Leave a comment:
-
Salutare tuturor ,intr-adevar a trecut mai bine de o luna de cand nu am mai postat aici, nu prea am mai circulat cu masina decat vreo 700 km de cand i-am schimbat senzorul de temperatura, dupa ce i-am schimbat senzorul am curatat teava si tipsu cu carpa, acu tot afumat este, o sa mai insist pe problema cred totusi pana la urma este de vina corpul clapeta (E5 cel super electrificat) s-ar putea ca sa tina clapeta de soc automat prea mult deschisa, de aici amestec bogat, consum mai ridicat = evacuare inegrita o sa va mai tin la curent cu sapaturile. Sa auzim de bine.
Leave a comment:
-
Ma gandesc ca daca se innegrste teava e prea bogat amestecul cu benzina ati observat ca consuma mai mult
Leave a comment:
-
La mine e si mai neagra teava de esapament, si nu imi fac nicio problema.
euro4 si merg peste media traficului.
Leave a comment:
-
si eu am 1.2 16V E5 si tot asa e inegrita evacuarea...vreo 6500 km am cu ea...ma intereseaza si pe mine pareri
Leave a comment:
-
A trecut aproape o lună de la ultima postare, s-a "curăţat" până la urmă ţeava de eşapament ?
Leave a comment:
-
Salutare tuturor, dupa inca o vizita la reprezentanta si un nou test calculator, au inceput baietii sa caute prin parametri, mi-au gasit ca senzorul de temperatura aer admisie cel implantat in galeria de admisie indica eronat, mi l-au schimbat si acum astept sa vad daca se mai curata evacuarea.
Leave a comment:
Leave a comment: