Evacuare Inegrita 1.6 16v E5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skd_ozenel
    replied
    la mine a fost fix invers. dupa "cip-cirip" tuning a inceput sa o afume ca la diesel. numai eu stiu cat m-am chinuit sa o duc inapoi la o versiune de uzina.

    Leave a comment:


  • MARCI
    replied
    Ma bag si eu in seama pe aici, chiar daca nu mai am logan, dar ca fost posesor(7 ani) m-am lovit de aceeasi problema, daca e o ,,problema'' cu teava neagra. Am rezolvat-o relativ ieftin si comod printr-o asa zisa remapare(chiptuning). Imediat dupa operatiune am constatat ca urmele de funingine au disparut definitiv. Recomand o astfel de operatie, ea fiind benefica si pentru un consum mai scazut si un cuplu putin mai mare dar perceptibil. Cand am vandut masina teava era impecabila, la aproximativ 90.000 km.
    Last edited by MARCI; 6 July 2015, 18:13.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Scuze de off, al meu era euro 3

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    megane 2 era doar E4. la logan E5 au fost multe plangeri legate de acest aspect. am observat ca si mcvul meu din 2008 E4 afuma esapamentul ca un diesel daca mergi distante scurte si la consum...
    se pare ca e un motor care cere si vrea sa ii dai. curva mica!

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    La 1.6 16v megane2 dupa 90000km teava era perfect curata.

    Leave a comment:


  • Moshu
    replied
    De cand o am a avut evacuarea inegrita, dupa 47k, este la fel. In rest nici o problema legata de motor sau consum de ulei. La ultima revizie a fost pusa si pe tester 2 ore ( la cerere ), nici o problema. In rest benzina si talpa,( in oras nu vede a 4-a, se incadreaza intre 2500si 3000, extern in depasiri 4000-5000 rpm ) consum mixt ~7%.
    Numa bine

    Leave a comment:


  • cioby
    replied
    mie mi.a spus un mecanic de la dacia ca se inegreste teava la viteza(turatie de 4000-4500) pt ca se curata catalizatorul. bujiile le am foarte bine arse, dar teava are funingine. daca merg la 3000-3500 ture, luceste teava, e ca in prima zi cand am luat masina noua. altul mi.a spus ca ar fi din cauza benzinei proaste... nu stiu pe cine sa cred, ideea e ca teava se innegreste numai la turatie mare, peste 4000...

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    foarte bine ca ai revenit cu raspunsul! eu unul ma bucur de faptul ca ai reusit sa remediezi pentru ca e clar ca nu era normal.

    Leave a comment:


  • puiuC
    replied
    cu scuzele de rigoare, ca am intarziat cu raspunsul, se pare ca de vina pt evacuarea inegrita a fost sonda lamnda amonte cu defect intern (necitiind corespunzator, a rezultat amestec prea bogat, benzina nearsa , funingine etc...) mi-a fost inlocuita in garantie si sa rezolvat problema.

    Leave a comment:


  • MihaiB
    replied
    la mine este euro 5

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    da euro3 iar 1,2 e euro 4

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    16 din 2005 nu e cumva euro 3 ?

    Sa vezi la supernove euro 2 ce curate sunt

    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    Corect Mihai..Ce ma intriga este ca loganul de 1,6 din familie ce este din 2005 are toba de zici ca-i masina noua.Masina vede plinul de 3 ori pe an,in rest pe min mai mereu,mers in oras 90%,cam subturat..La service mesterul lui peste prajit imi spunea sa nu merg subturat.Cu cea de 1,2 in nici un caz nu merg subturat..O fi din ciclul asa face toate cu toba innegrita!!
    Last edited by micutzu666; 23 October 2012, 16:20.

    Leave a comment:


  • MihaiB
    replied
    sau se poate numi preocupare

    Leave a comment:


  • Deliric88
    replied
    Nu inteleg de ce va ingrijorati? Sunteti ca baba aceea cu drobul de sare. Daca nu aveti probleme la motor, nu cautati nod in papura.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google