Aer Pe Conductele De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • onciu_mircea
    replied
    Originally posted by Flipper View Post
    Frate lasane ca se vede ca esti nou pe forum numai aberatii debitezi.
    stii ca ai dreptate!! ia rezolvati-va singuri problemele nu va mai spun absolut nimic. dute la mecanic sa te jumuleasca de bani ca bine iti face. hai paa!!
    uite din cauza la unu ca tine cu cap de stiuca nu o sa aflati lucruri utile. tu in loc sa-mi multumesti pentru sfaturi si ca mi-am rupt din timpul meu liber sa postez lucruri utile pentru tine si pentru altii care se uita la un motor ca bou la poarta noua; ma critici!!! ia hai paaa. gata adio forum!!

    Leave a comment:


  • Flipper
    replied
    Originally posted by onciu_mircea View Post
    off bai fratilor daca nu aveti cunostinte minime de mecanica nu va mai luati logan; treceti la bmw, audi, opel, ford, volkswagen sau mercedez. hai sa te ajut si pe tine sa scapi de belea. cu cheia fixa de 17(nu sunt sigur da aia cred ca e)si cu motorul pornit desfaci usor; da usor cand zic usor desfaci; orice conducta de presiune ce vine in injector(cu precadere foloseste cele 2 injectoare din dreapta cum te uiti la ele asta ca sa ai acces mai usor). ai inteles ce trebuie sa desfaci?? USOR?? stii cum se desface?? rotesti cheia de la stanga la dreapta) iti spun si asta ca cine stie poate le strangi mai tare). deci desfaci usor conducta ce alimenteaza injectorul cu motorina sub presiune, pana incepe sa iasa motorina; lasi sa curga cam juma de rezervor)(glumeam)lasi si tu sa curga 10 secunde si strangi la loc.asta e tot si scapi de belea. daca o sa mai observi bule de aer pe retur nui nicio problema. important e sa nai bule de aer pe tur. prin ce ti-am descris mai sus scapi de bulele de aer pe tur. de alea pe retur nu te intereseaza. dupa care te duci la mecanicul care ti-a schimbat filtrul de motorina si il inveti si pe el)

    pentru yanys78 in legatura cu segmentarea motorului 1.5 dci. daca doar vrei sa schimbi segmentii o poti face in 2 insi(bine stiu ca deja te gandesti la prostii), in fata blocului; in parcare; sau in curtea casei; ori pe trotuar. ideea e ca nu-ti trebuie un service doar pentru segmentare. dar daca vrei sa schimbi cuzineti vrei sa rectifici vibrochen si chiuloasa iti cam trebuie un service. doar pentru segmentare se da chiuloasa jos si atat. bine trebuie sa scoti si distributia da aia se pune usor. bagi un cric sub motor il ridici desfaci tamponul din stanga cum te uiti la motor, scoti distributia, scoti injectoarele, desfaci capacu de la culbutori si desfaci chiuloasa. trebuie neaparat sa ai o cheie dinamometrica ; o garnitura noua de chiuloasa; ulei de motor; antigel si suruburile care prind chiuloasa de blocul motor. toate astea trebuie sa fie noi. nu mai baga suruburile vechi ca alea sunt mai lungi si risti sa le rupi ca ele au fost odata torsionate. ele se strang cu cheia dinamometrica pana se torsioneaza cu alte cuvinte ai grija de fapt trebuie sa setezi cheia cum spune la carte. si cam asta e tot. dar daca vrei sa umbli la vibrochen e putin mai complicat.trebuie sa pui motorul pe masa) adica sa-l dai jos de pe masina.
    daca umbli la vibrochen ai grija de toate reperele(cele mai importante de fapt toate sunt importante); sa ti cont de fulia ce vine prinsa in capul vibrochenului care angreneaza si face parte din distributie. acolo ai mare GRIJA. dupa ce dai jos vibrochenul dai fuga la o firma ca sa-l rectifici impreuna cu chiuloasa (asta numai daca e nevoie) costul rectificarii unei piese nu are voie sa depaseasca 250 ron. rectificat vibrochen+chiuloasa=500 ron. segmentii te costa cam 150 de ron pe piston=600ron toti. cuzinetii pana in 300ron toti; distributia cam 350 ron; garnitura de chiuloasa 150ron; semeringuri oringuri+suruburi chiuloasa=300ron. verifica si ambreiajul daca tot esti cu pacientul desfacut. ulei+antigel=200 ron. ia sa vedem totalul)
    tragem linie si la prima strigare=2500 ron!! ieftin ) da dupa operatie poti sa te lauzi ca esti in rodaj)multa bafta si indemanare ca de aia ai nevoie!!
    Frate lasane ca se vede ca esti nou pe forum numai aberatii debitezi.

    Leave a comment:


  • onciu_mircea
    replied
    off bai fratilor daca nu aveti cunostinte minime de mecanica nu va mai luati logan; treceti la bmw, audi, opel, ford, volkswagen sau mercedez. hai sa te ajut si pe tine sa scapi de belea. cu cheia fixa de 17(nu sunt sigur da aia cred ca e)si cu motorul pornit desfaci usor; da usor cand zic usor desfaci; orice conducta de presiune ce vine in injector(cu precadere foloseste cele 2 injectoare din dreapta cum te uiti la ele asta ca sa ai acces mai usor). ai inteles ce trebuie sa desfaci?? USOR?? stii cum se desface?? rotesti cheia de la stanga la dreapta) iti spun si asta ca cine stie poate le strangi mai tare). deci desfaci usor conducta ce alimenteaza injectorul cu motorina sub presiune, pana incepe sa iasa motorina; lasi sa curga cam juma de rezervor)(glumeam)lasi si tu sa curga 10 secunde si strangi la loc.asta e tot si scapi de belea. daca o sa mai observi bule de aer pe retur nui nicio problema. important e sa nai bule de aer pe tur. prin ce ti-am descris mai sus scapi de bulele de aer pe tur. de alea pe retur nu te intereseaza. dupa care te duci la mecanicul care ti-a schimbat filtrul de motorina si il inveti si pe el)

    pentru yanys78 in legatura cu segmentarea motorului 1.5 dci. daca doar vrei sa schimbi segmentii o poti face in 2 insi(bine stiu ca deja te gandesti la prostii), in fata blocului; in parcare; sau in curtea casei; ori pe trotuar. ideea e ca nu-ti trebuie un service doar pentru segmentare. dar daca vrei sa schimbi cuzineti vrei sa rectifici vibrochen si chiuloasa iti cam trebuie un service. doar pentru segmentare se da chiuloasa jos si atat. bine trebuie sa scoti si distributia da aia se pune usor. bagi un cric sub motor il ridici desfaci tamponul din stanga cum te uiti la motor, scoti distributia, scoti injectoarele, desfaci capacu de la culbutori si desfaci chiuloasa. trebuie neaparat sa ai o cheie dinamometrica ; o garnitura noua de chiuloasa; ulei de motor; antigel si suruburile care prind chiuloasa de blocul motor. toate astea trebuie sa fie noi. nu mai baga suruburile vechi ca alea sunt mai lungi si risti sa le rupi ca ele au fost odata torsionate. ele se strang cu cheia dinamometrica pana se torsioneaza cu alte cuvinte ai grija de fapt trebuie sa setezi cheia cum spune la carte. si cam asta e tot. dar daca vrei sa umbli la vibrochen e putin mai complicat.trebuie sa pui motorul pe masa) adica sa-l dai jos de pe masina.
    daca umbli la vibrochen ai grija de toate reperele(cele mai importante de fapt toate sunt importante); sa ti cont de fulia ce vine prinsa in capul vibrochenului care angreneaza si face parte din distributie. acolo ai mare GRIJA. dupa ce dai jos vibrochenul dai fuga la o firma ca sa-l rectifici impreuna cu chiuloasa (asta numai daca e nevoie) costul rectificarii unei piese nu are voie sa depaseasca 250 ron. rectificat vibrochen+chiuloasa=500 ron. segmentii te costa cam 150 de ron pe piston=600ron toti. cuzinetii pana in 300ron toti; distributia cam 350 ron; garnitura de chiuloasa 150ron; semeringuri oringuri+suruburi chiuloasa=300ron. verifica si ambreiajul daca tot esti cu pacientul desfacut. ulei+antigel=200 ron. ia sa vedem totalul)
    tragem linie si la prima strigare=2500 ron!! ieftin ) da dupa operatie poti sa te lauzi ca esti in rodaj)multa bafta si indemanare ca de aia ai nevoie!!
    Last edited by onciu_mircea; 20 July 2010, 18:54. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • giugiuc
    replied
    Simbata am montat supapa de sens si se pare ca am scapat de problema aerului pe conducte.O supapa costa 22 lei se moteaza usor (am taiat cu un cater conducta linga para de cauciuc) si se potriveste perfect cu diametrul interior al conductelor .

    Leave a comment:


  • lord_wader
    replied
    Am o intrebare: problema asta cu aerul pe conducte nu afecteaza pompa? sau cand schimbam filtrul si se duce toata motorina de pe conducte pana pornim iar si dam de 2-3 ori la automat nu ramane pompa de inalta presiune fara motorina?

    Leave a comment:


  • costybanica
    replied
    salut, am dat si eu in boala aia cu aer pe conducte dar din cauza faptului ca am schimbat filtrul si in cel nou nu am pus motorina (am filtru cu trei conducte pe sus );treaba e ca nu am facut nimic cu para aia neagra, am facut falci si degeaba, pana nu am incarcat filtrul nu a pornit si cu aerul dupa parerea unui mecanic de la renault e ca se aeriseste singura odata ce a pornit dar daca tot trage aer atunci se iau toate furtunele pe rand si se verifica sa nu fie fisurate iar daca tot persista direct la service ca altfel apar alte bube

    Leave a comment:


  • yanys78
    replied
    va salut am remediat problema ..a fost de la filtru montat invers pt ca nu a fost original...am o intrebare se segmenteaza greu dieselul..vreau sa-l segmentez am 146000 km si papa ulei 2 litri la 10.000 km...am vazut in magazin segmenti de uzina la 160 lei ...or fi buni ...

    Originally posted by corneliu baba View Post
    salut.si eu am aceasi problema.ce ai facut sa scapi de aerul de pe instalatie . astept un raspuns pe forum sau pe mesenger corneliu822000.merci mult.
    daca e original pe filtru ai marcat cu vopsea culorile de la conducte sa fie montate corect ...daca tot trage la senzor e un inel de cauciuc se gaseste la magazin de piese auto al schimbi
    Last edited by yanys78; 8 April 2010, 22:47. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • corneliu baba
    replied
    Originally posted by superdeya_2005 View Post
    am schimbat filtrul de motorina si am avut butonul de aerisire, slabit,asa ca se dezamorsa la 24 h. masina are 42000 si aud un vuiet slab in interior, nu permanent, ca si cum ar refula, oricum am bule de aer pe conducta, se vad..
    salut.si eu am aceasi problema.ce ai facut sa scapi de aerul de pe instalatie . astept un raspuns pe forum sau pe mesenger corneliu822000.merci mult.

    Leave a comment:


  • superdeya_2005
    replied
    filtru motorina

    am schimbat filtrul de motorina si am avut butonul de aerisire, slabit,asa ca se dezamorsa la 24 h. masina are 42000 si aud un vuiet slab in interior, nu permanent, ca si cum ar refula, oricum am bule de aer pe conducta, se vad..

    Leave a comment:


  • marian oprea
    replied
    salut,cati km are masina ,ce filtru de motorina are e3 sau e4 aerul este pe la mufele rapide de la filtru sau pompa,eu am renuntat la ele si am bagat furtun de la rezervor pana la filtru si pompa strans bine cu colier
    cu injectoarele alta problema eu leam facut la 26000km ,nu vreau sa te sperii pica unu pica toate
    producatorul spune ca este de la combustibil
    mult succes.

    Leave a comment:


  • bpgul
    replied
    si eu am aceeasi problema aer foarte mult pe tur si retur si acu miau gasit si un injector defect e posibil sa se fi stricat injectorul de la aer pt ca sa desamorsat?

    ce fac sa scap de aerulk de pe conducte
    Last edited by bpgul; 23 November 2009, 19:30. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • marian oprea
    replied
    salut baieti,poate sa imi spuna cineva daca pot schimba filtru de motorina actual (e3 common rail)care este pe masina cu unul normal (tur retur) spunetim va rog daca va functiona .vreau sa eliminam sumedenia de mufe si furtunase pe la care se poate pierde aer

    salutare, buna idee asa aveam de gand sa incerc si eu
    nustiu ,intreb,daca as renunta si inlocui la filtrul actual(common rail) cu unul normal(in-out)si returul direct in rezervor fara acea supapa
    am inlatura mai multe racoarde deci mai putine piste de atrage aer
    poate a incercat cineva ?
    cu mult respect
    Last edited by marian oprea; 19 November 2009, 20:10. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • licrimon2002
    replied
    sunt 2 probleme diferite:
    1. amorsarea din pompita de motorina: si eu am avut aceasta problema si am inlocuit intreaga instalatie TUR de la rezervor-pana la filtru de motorina, traseu pe care se afla si pompita cu supapa unisens. Le-am inlocuit cu furtun de carburant (10-13 lei metru )si o alta pompita cu supapa (aprox. 30 lei). Am incercat si pompita de dacia papuc, dar trebuie facute "inovatii" (pompa e turnata ca la logan si furtunul are diametru mai mare, are mufa la 10 cm deci trebuie taiata si lipita)
    2.la fel de adevarat este ca se dezamorseaza pe la mufa de prindere de filtru de la furtunul tur dintre filtru si pompa de inalta. L-am schimbat si pe aceseta cu furtun de carburant si gata. Unicul inconvenient este ca nu mai este transparent, dar daca masina porneste repede (dimineata la prima cheie dar nu "la sfert"), eu spunn ca e ok. Din pacte se strica f rrepedeo-ring-urile din mufa dinspre filtru si nu am gasit pe cineva care le ar putea inlocui.
    respectele mele!

    Leave a comment:


  • marian oprea
    replied
    bine inteles altfel nu porneste.problema este ca si in tympul mersului apar bule de aer si parca dupa ce o opresc (in timp) se scurge motorina pe conducte si pe tur si pe retur,precizez ca am schimbat si rampa de retur de la injectoare
    poate a mai patit cineva asemanator

    Leave a comment:


  • gpgabi2000
    replied
    Am schimbat si eu filtrul de motorina azi.....si la fel ca voi am avut aer pe conductele de tur, retur. Am facut aerisire la sistem si nu au mai aparut. Voi dupa ce ati schimbat filtrul ati aerisit?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google