Originally posted by kyo
View Post
Aer Pe Conductele De Motorina
Collapse
X
-
-
Originally posted by kyo View Posto sa fac si treaba asta,tin sa precizez ca dupa 1 ora de stat trebuie sa dau din nou la para ca sa mi porneasca la sfert,se vede destul de bine bula de aer de pe turul pompei de injectie
Leave a comment:
-
Originally posted by kyo View Postpana la urma a rezolvat cineva problema cu aerul in instalatie
acceasi problema am si eu,azi am schimbat si para cu furtunele aferente...aceeasi simptome
PS am mai schimbat si 2 filtre...acceasi treaba....maine o sa schimb si senzorul de apa(garnitura ,inelul de pe el arata foarte bine....dar mai stii)
Faci la fel la toate injectoarele! E foarte simplu.
Leave a comment:
-
pana la urma a rezolvat cineva problema cu aerul in instalatie
acceasi problema am si eu,azi am schimbat si para cu furtunele aferente...aceeasi simptome
PS am mai schimbat si 2 filtre...acceasi treaba....maine o sa schimb si senzorul de apa(garnitura ,inelul de pe el arata foarte bine....dar mai stii)
Leave a comment:
-
Originally posted by yanys78 View PostAm desfacut motorul.....belea mare..pistonul 1 de langa cutie topit si cel mai curios este biela de piston indoita....dat comanda de piese ...mmmmm cam 1400 lei ...manopera sa vedem...ati mai auzit de asa ceva....turbina e curata..
Leave a comment:
-
salut, supapa de sens nu vreau sa pun trebuie sa mearga si asa. am auzit si de asa ceva dar nu vreau .injectoarele le-am facut la 24mii acum am 40mii (le-am facut la turcu ,de pe cutitu de argint)pt ca nu stiam ce se schimba la un injector delphi ,si le-am mai verificat de cateva orisi da pe retur foarete putin ca de altfe si acum cnd mi se intampla asta . respect,
Leave a comment:
-
Originally posted by marian oprea View Postsalutare, in prim rand merci mult pt ca ai avut timp si pt mine,nu stiu daca de acolo este problema mea desi incerc multe variante.hai sa-ti explic si ce se intampla;pe filtru de motorina E3 pe conducta de retur exista o supapa de presiune care la mine imi cedeaza daca merg ceva timp la o turatie sa zic 3000-3500rpm si de acolo problema nu mai tine motorina si apare aer ,porneste greu dupa o zi pe alta si este deranjant .daca merg 2500-2800rpm totul este ok .Inca odata merci mult pt raspuns
duzele de retur din injector le-ai schimbat?
Leave a comment:
-
salutare, in prim rand merci mult pt ca ai avut timp si pt mine,nu stiu daca de acolo este problema mea desi incerc multe variante.hai sa-ti explic si ce se intampla;pe filtru de motorina E3 pe conducta de retur exista o supapa de presiune care la mine imi cedeaza daca merg ceva timp la o turatie sa zic 3000-3500rpm si de acolo problema nu mai tine motorina si apare aer ,porneste greu dupa o zi pe alta si este deranjant .daca merg 2500-2800rpm totul este ok .Inca odata merci mult pt raspuns
Leave a comment:
-
surub pt presiunea comonrail
,marian oprea ti-am atasat o poza,ce e incercuit e surubul ce regleaza presiunea,dar e bine sa o faci la cineva specializat,de recomandat un centru pt centricubare
Leave a comment:
-
este normal da para sa se inmoie dupa 4-5 ore ?
iar in mersul la relanti DECAT pe furtunul de retur,cel care iese din pompa sa dea mici bule de aer?
multumesc
Leave a comment:
-
verifica semeringul (inel ) de pe sonda de apa care este montata pe fundul filtrului de motorina,eu am patit-o am ciupit inelul ala si am fost nevoit sa cumpar alta sonda ca semeringul ala nu l-am putut gasi,dar la mine pica motorina pe la filtru si asa mi-am putut da seama ca de acolo este buba.
Leave a comment:
-
salutare problema cu aerul este de la supapa,de retur, de pe filtru de motorina (E3).dupa inlocuire ei si o aerisire corecta, problemele dispar odata cu ele si obsesia ca poate sa fie iar si iar injectia.dar bine-nteles daca toata alimentarea si injectia este buna este buna.va salur si multa bafta.
Leave a comment:
-
salut si mii de scuze daca ma bag si eu in seama. te rog spunene si noua de unde ai luat supapa de sens,si ce fel de supapa,pentru ca si eu am aceeasi problema cu aerul pe conducte dar nu am gasit pe unde ar trage aer,daca dau la pompita de 2,3 ori porneste la sfert.am facut testul la injectoare este ok,pompa de injctie ok,nu stiu ce sai mai fac a era sa uit am inlocuit si rampa de retur cu una noua.Msina are 3ani 1,5dci 70cpLast edited by dorobantu; 19 November 2010, 12:16. Reason: am uitat sa va salut si sa va spun ca sunt nou pe aici
Leave a comment:
Leave a comment: