Aer Pe Conductele De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • un fleac
    replied
    Originally posted by kyo View Post
    e para NOUA cu conducte cu tot ORIGINALA,o galagie de bani
    Totusi eu zic sa o verifici chiar daca e noua; cine stie cum e ciupita vreo membrana;sau nu calca bine; orice e posibil. O dai jos si bagi apa in ea vezi daca tine apa. Sau poate ai montat-o invers!!

    Leave a comment:


  • kyo
    replied
    e para NOUA cu conducte cu tot ORIGINALA,o galagie de bani

    Leave a comment:


  • un fleac
    replied
    Originally posted by kyo View Post
    o sa fac si treaba asta,tin sa precizez ca dupa 1 ora de stat trebuie sa dau din nou la para ca sa mi porneasca la sfert,se vede destul de bine bula de aer de pe turul pompei de injectie
    Pai atunci desfa para ca in interiorul ei sunt doua membrane special concepute pentru asa ceva; sa nu permita motorinei sa se retraga in rezervor.

    Leave a comment:


  • kyo
    replied
    o sa fac si treaba asta,tin sa precizez ca dupa 1 ora de stat trebuie sa dau din nou la para ca sa mi porneasca la sfert,se vede destul de bine bula de aer de pe turul pompei de injectie
    Last edited by kyo; 14 January 2011, 22:48.

    Leave a comment:


  • un fleac
    replied
    Originally posted by kyo View Post
    pana la urma a rezolvat cineva problema cu aerul in instalatie

    acceasi problema am si eu,azi am schimbat si para cu furtunele aferente...aceeasi simptome

    PS am mai schimbat si 2 filtre...acceasi treaba....maine o sa schimb si senzorul de apa(garnitura ,inelul de pe el arata foarte bine....dar mai stii)
    DAca faci aerisirea rezolvi problema!! E simplu de tot!! Pornesti motorul; iei o cheie fixa de 17 si desurubezi incet conducta care alimenteaza injectorul(conducta care vine in curul injectorului) lasi sa curga putina motorina si gata!
    Faci la fel la toate injectoarele! E foarte simplu.

    Leave a comment:


  • kyo
    replied
    pana la urma a rezolvat cineva problema cu aerul in instalatie

    acceasi problema am si eu,azi am schimbat si para cu furtunele aferente...aceeasi simptome

    PS am mai schimbat si 2 filtre...acceasi treaba....maine o sa schimb si senzorul de apa(garnitura ,inelul de pe el arata foarte bine....dar mai stii)

    Leave a comment:


  • un fleac
    replied
    Originally posted by yanys78 View Post
    Am desfacut motorul.....belea mare..pistonul 1 de langa cutie topit si cel mai curios este biela de piston indoita....dat comanda de piese ...mmmmm cam 1400 lei ...manopera sa vedem...ati mai auzit de asa ceva....turbina e curata..
    pana la urma a avut dreptate !!! prietene nu am ce-ti face !! stii ce ti-a zis onciu_mircea; imi pare rau da asta e problema cu acest tip de motor. pacat ca a fost banat de administrator. chiar daca au un stil mai ciudat de a se exprima cei care au experienta ar trebui totusi lasati sa-si exprime parerile. mai cu o injuratura mai cu frumosul dar aveai ce sa afli de la el; pe cand de la ala care la facut betiv si din cauza caruia a fost banat; nu am invatat mai nimic!!

    Leave a comment:


  • marian oprea
    replied
    salut, supapa de sens nu vreau sa pun trebuie sa mearga si asa. am auzit si de asa ceva dar nu vreau .injectoarele le-am facut la 24mii acum am 40mii (le-am facut la turcu ,de pe cutitu de argint)pt ca nu stiam ce se schimba la un injector delphi ,si le-am mai verificat de cateva orisi da pe retur foarete putin ca de altfe si acum cnd mi se intampla asta . respect,

    Leave a comment:


  • AGENTUL NYT
    replied
    Originally posted by marian oprea View Post
    salutare, in prim rand merci mult pt ca ai avut timp si pt mine,nu stiu daca de acolo este problema mea desi incerc multe variante.hai sa-ti explic si ce se intampla;pe filtru de motorina E3 pe conducta de retur exista o supapa de presiune care la mine imi cedeaza daca merg ceva timp la o turatie sa zic 3000-3500rpm si de acolo problema nu mai tine motorina si apare aer ,porneste greu dupa o zi pe alta si este deranjant .daca merg 2500-2800rpm totul este ok .Inca odata merci mult pt raspuns
    pai punei o supapa suplimentara de retur,cauta pe forum si vezi cat costa
    duzele de retur din injector le-ai schimbat?

    Leave a comment:


  • marian oprea
    replied
    salutare, in prim rand merci mult pt ca ai avut timp si pt mine,nu stiu daca de acolo este problema mea desi incerc multe variante.hai sa-ti explic si ce se intampla;pe filtru de motorina E3 pe conducta de retur exista o supapa de presiune care la mine imi cedeaza daca merg ceva timp la o turatie sa zic 3000-3500rpm si de acolo problema nu mai tine motorina si apare aer ,porneste greu dupa o zi pe alta si este deranjant .daca merg 2500-2800rpm totul este ok .Inca odata merci mult pt raspuns

    Leave a comment:


  • AGENTUL NYT
    replied
    surub pt presiunea comonrail

    ,marian oprea ti-am atasat o poza,ce e incercuit e surubul ce regleaza presiunea,dar e bine sa o faci la cineva specializat,de recomandat un centru pt centricubare
    Attached Files

    Leave a comment:


  • antonica_78
    replied
    este normal da para sa se inmoie dupa 4-5 ore ?
    iar in mersul la relanti DECAT pe furtunul de retur,cel care iese din pompa sa dea mici bule de aer?
    multumesc

    Leave a comment:


  • gelica75
    replied
    verifica semeringul (inel ) de pe sonda de apa care este montata pe fundul filtrului de motorina,eu am patit-o am ciupit inelul ala si am fost nevoit sa cumpar alta sonda ca semeringul ala nu l-am putut gasi,dar la mine pica motorina pe la filtru si asa mi-am putut da seama ca de acolo este buba.

    Leave a comment:


  • marian oprea
    replied
    salutare problema cu aerul este de la supapa,de retur, de pe filtru de motorina (E3).dupa inlocuire ei si o aerisire corecta, problemele dispar odata cu ele si obsesia ca poate sa fie iar si iar injectia.dar bine-nteles daca toata alimentarea si injectia este buna este buna.va salur si multa bafta.

    Leave a comment:


  • dorobantu
    replied
    salut si mii de scuze daca ma bag si eu in seama. te rog spunene si noua de unde ai luat supapa de sens,si ce fel de supapa,pentru ca si eu am aceeasi problema cu aerul pe conducte dar nu am gasit pe unde ar trage aer,daca dau la pompita de 2,3 ori porneste la sfert.am facut testul la injectoare este ok,pompa de injctie ok,nu stiu ce sai mai fac a era sa uit am inlocuit si rampa de retur cu una noua.Msina are 3ani 1,5dci 70cp
    Last edited by dorobantu; 19 November 2010, 12:16. Reason: am uitat sa va salut si sa va spun ca sunt nou pe aici

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google