Aer Pe Conductele De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • meggeo82
    replied
    daca o sa scoateti oringurile din interiorul capetelor de teava care se mufeaza la filtru si la pompa, le verificati sa fie ok, suflati locul respectiv cu motorina, nu benzina sa orice altceva, le bagati la loc si le mufati la filtru dar sa fie umede de motorina, nu sterse si uscate, atunci o sa VEDETI ca NU MAI VEDETI aer pe instalatie, pt ca o sa dispara in citeva secunde ,nu kilometrii...

    ......iar cu mecanici plini de clienti pt supape unisens...
    Daca trebuiau asa ceva la masina le punea fabricantul, nu mekknicul plin de clienti, etc.

    NU MAI PUNETI FRATILOR PROSTII PE MASINI ! CEI CARE LE-AU PROIECTAT AU FOST SI SUNT BAIETI DESTEPTI, NU MEKKNICI PLINI DE CLIENTI ! (ce-mi place expresia)
    Last edited by meggeo82; 13 May 2011, 00:05.

    Leave a comment:


  • gelica75
    replied
    Marius nu prea am inteles ce ai vrut sa spui ,un lucru este sigur ,eu schimb singur filtru de motorina si nu fac decat sa il montez si dupa sa amorsez din pompita pana se intareste si dupa porneste la prima cheie ,este adevarat cu faza cu bulele de aer dar alea se duc in cateva porniri si cativa km.

    Leave a comment:


  • MariusTm29
    replied
    am schimbat si eu filtru de motorina la a lu tatamiu si tot la fel dimineata para aia era numa aer in ea , masina pornea dar ma deranja de ce , dupa cateva zile si-a revenit , insa ce vreau eu sa zic e ca noi ne cam stricam masinile singuri , voi stiti ca astia la service-uri nu stiu daca toti dar unde schimbam eu de obicei au o pompita sau nu stiu exact ce smecherie prin care cand pun noul filtru de motorina nu il lasa gol si il monteazza asa ci il amorseaza cumva atunci cand il monteaza astfel ca el e plin din start si nu il amorseaza cu pompita aia a masinii au ei ceva , nu vreau sa vb prostii dar daca cineva il stie pe vreoun mecanic sa ne zica si noua ce si cum ar fii perfect , ca noi cand le schimbam iti dai seama ca tot aerul ala pana nu trece prin injectie si innapoi nu scapam de el si stiu ca-i o problema serioasa daca intra aer c-ar strica supapele de retur si oricat ai da la pompita aia a masinii tot nu poti sa scoti tot aerul aia e garantat .

    Leave a comment:


  • ady24
    replied
    Originally posted by Tatar_ady View Post
    Am fost sa npun masina pe tester si mi-au zis baietii de acolo ca am un injector dus si din aceasta cauza baga bule pe conducte.eu am observat ca consuma mult din aceasta cauza,voi nu ati patit la fel?
    Obligat consumul creste daca unul sau mai multe injectoare arunca mai multa motorina pe retur ca deobicei, plus ca scade si puterea motorului, mers intrerupt, pornire mai greoaie.

    Leave a comment:


  • nmdsrl
    replied
    Supapa de sens unic

    Si eu am aceeasi problema, am schimbat si para de amorsare si degeaba, in mers nu mai apar bule, dar dupa un timp, mai ales daca e frig afara se dezamorseaza imediat, am citit si eu aici si am inteles ca e buna o supapa de sene unic.

    Am cautat pe net si sunt doua firme care le comercializeaza una din Vaslui si una din Cluj le-am gasit pe bizoo , ambele le vand cu 25 lei + tva bucata.

    In schimb pentru Bucuresti am gasit tot pe net un mecanic din Titan in spate la Auchan care monteaza cu 50 LEI (cu tot cu piesa), el a spus ca e ceva normal la gama reno dupa un timp, si ca are foarte multi clienti.

    Pentru cei interesati am sa pun mai tarziu poze dupa ora 15:00 deoarece eu ma duc azi sa-mi montez si am sa revin cu poze si detalii.

    Leave a comment:


  • Tatar_ady
    replied
    Am fost sa npun masina pe tester si mi-au zis baietii de acolo ca am un injector dus si din aceasta cauza baga bule pe conducte.eu am observat ca consuma mult din aceasta cauza,voi nu ati patit la fel?

    Leave a comment:


  • kyo
    replied
    pana la urma eu le am schimbat pe toate si acum merge masina fara nici o problema

    Leave a comment:


  • bpgul
    replied
    Originally posted by un fleac View Post
    Mai nenica!! deja ma uit ca Basescu (indecis) ai vazut ce privire are) Ce legatura are turul cu returul in functoinarea motorului?? Pe retur poate sa-ti intre 1000 de metri cubi de aer ca nu are nicio inportanta. Oricum nu mai inteleg nimik
    pai are multa legatura!!!!!!daca un injector sau doua sunt duse iti baga aer pe retur si apoi pe tur din nou din filtru.asa am patit eu si am inlocuit un injector si acum e ok nu mai baga aer!Mai poate merge intrerupt si de la regulatorul de presiune de pe pompa!
    Acum eu am alta problema din cauza senzoruli de temperatura si a termostatului da e prea frig sa le schimb!

    daca 2-3bule de aer ti le da pe retur ti le da si pe tur si asa se dezamorseaza pompa!pt ca filtru de motorina se umple cu aer si chiar daca ajunge in rezervor tot nu are pe unde sa iasa,pt ca in rez trebuie sa se formeze vid!Ati observat ca vara cand desfaceti capacul la rezervor face fsssss!
    Last edited by bpgul; 29 January 2011, 15:23. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • kyo
    replied
    eu am avut un injector buclucas,l am schimbat si acum totul este OKI

    Leave a comment:


  • Tatar_ady
    replied
    bule de aer pe instalatie

    am schimbat si eu filtru de motorina iar dupa asta au inceput sa apara bule de aer si imi porneste si greu.Am fost la mecanic,sa uitat peste tot si tot nu stiea din ce cauza,am mers a 2-a zi si mi-a schimbat para de amorsare dar nik,apoi mi-a pus si o supapa de sens si tot vine aer.Ce se poate face?

    Leave a comment:


  • kyo
    replied
    asa am zis si eu prima data,asta e si cauza pentru care am schimbat o gramada de conducte

    explica tu cum se face ca odata scos returul nu mai am aer in instalatie si ramane si amorsata

    singura explicatie ar fii ca acest aer de pe retur se duce inapoi in filtru si normal inapoi pe tur inspre injectoare
    Last edited by kyo; 16 January 2011, 22:09.

    Leave a comment:


  • un fleac
    replied
    Originally posted by kyo View Post
    eu am descoperit problema.....un retur de la injectorul 4 pe acolo imi baga aer in instalatie...ma duc maine sa l schimb

    PS ca sa inteleaga lumea mai bine.....am anulat returul din instalatie(furtunasul care pleaca din injector catre pompa injectie)de la acest injector si nu mai am nici o problema,nici pic de aer pe instalatie
    si sa nu mi zice ti ca e rampa de retur ca e si ea noua

    CONCLUZIE injector cu probleme...revin maine dupa ce i l inlocuiesc cu alte detalii
    Mai nenica!! deja ma uit ca Basescu (indecis) ai vazut ce privire are) Ce legatura are turul cu returul in functoinarea motorului?? Pe retur poate sa-ti intre 1000 de metri cubi de aer ca nu are nicio inportanta. Oricum nu mai inteleg nimik

    Leave a comment:


  • gelica75
    replied
    KYO dupa cum spui tu tie iti baga aer pe retur si nu stiu ce importanta mai are .

    Leave a comment:


  • kyo
    replied
    eu am descoperit problema.....un retur de la injectorul 4 pe acolo imi baga aer in instalatie...ma duc maine sa l schimb

    PS ca sa inteleaga lumea mai bine.....am anulat returul din instalatie(furtunasul care pleaca din injector catre pompa injectie)de la acest injector si nu mai am nici o problema,nici pic de aer pe instalatie
    si sa nu mi zice ti ca e rampa de retur ca e si ea noua

    CONCLUZIE injector cu probleme...revin maine dupa ce i l inlocuiesc cu alte detalii

    Leave a comment:


  • dorobantu
    replied
    Am avut si eu, probleme cu pornirea ,1,5dci 70cp 47000km,dincauza aerului pe conducte,chiar mi se goleau conductele de motorina pina a 2-a zi,si sa va spun ce am facut:am pus supapa de unic sens pe tur si nimic,am pus si pe retur tot nimic aer nu tragea pe la conducte pentru ca am folosit separat furtun din ala de apa siliconic si coliere degeaba eram disperat si intr-un final m-am hotarit sa desfac filtrul de motorina ala vechi (filtru este cu 3 tite) si constat ca pe tita de retur are o supapa cu bila cind suflam pe tita nu inchidea etans si din aceasta cauza m-am hotarit s-ai mai pun o supapa de unic sens chiar linga filtru pe tita de retur, binenteles am taiat mufa aceea cu clipsare chiar de linga mufa si de atunci nu mi se mai golesc furtunele de motorina si i-mi porneste si masina bine,inainte de treaba asta trebuia sa dau zilnic la acea para de amorsare ca sa porneasca la sfert cum se zice ,era un cosmar pentru mie, chiar mi-a zis un mecanic ca aceste filtre cu trei tite (euro4)chiar original cum am eu din 10 daca nimeresti 2 care sa tina acea supapa cu bila din filtru,ofi asa n-o fi eu v-am spus ce am facut mai de vreme si sint multumit.(scuzati ortografia

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google