Aer Pe Conductele De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valli
    replied
    Geo chestia este ca am tras de acel material de pe furtunele de alimentare si pe tur nu exista bule de aer, doar pe retur apar acele bule de aer.

    Leave a comment:


  • meggeo82
    replied
    ...dar pe retur nu inteleg pe unde ar putea trage aer fals atata timp cat nu vad sa picure sau sa prelinga pe undeva motorina, aveti vreo idee de unde pot proveni acele bule de aer pe retur?
    scoate teava de tur dintre filtru si pompa, si pune furtun de silicon transparent. o sa vezi ca ai aer pe tur, si o sa regindesti situatia.

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    sa verifici bine rampa de retur de la injectoare. poate si pe acolo sa traga aer

    Leave a comment:


  • valli
    replied
    Salut, problema cu bulele de aer o am si eu dar numai pe retur, daca ar fi pe tur as mai intelege ca poate trage pe la vreun oring sau pe la senzorul de apa din filtru de motorina, dar pe retur nu inteleg pe unde ar putea trage aer fals atata timp cat nu vad sa picure sau sa prelinga pe undeva motorina, aveti vreo idee de unde pot proveni acele bule de aer pe retur?

    Leave a comment:


  • alisandrion
    replied
    mai oameni buni cand bagi motorina de la hoti vezi ce bagi ca bagi prin pîlnie sita etc dar cînd ai bagat de la pompa cum am bagat eu la 28.000 de km si am facut varza tot ce mai zici,ca am fost cu ea la reprezentanta la MAVEXIM TÎRGOVISTE,si am gasit si viermi de pisalau în rezervor,va mai spun un aspect am alimentat din tulcea de la un peco numit star 2000 dar este treaba veche de acum!

    Leave a comment:


  • morpheus2kro
    replied
    Salutare,
    Avand si eu problema asta am postat in prima faza la un topic legat de pompa de injectie pentru ca dupa spusele celor de la un anumit service din bucuresti problema era de la pompa.... am mers la un alt service
    Alti mecanici inteligenti mi au zis ca i de la injectoare si ca trebuie verificari facute , schimbate diuze etc..... am testat si injectoarele (chiar si testul cu paharele gradate pentru a vedea returul) si au iesit ok.
    Cei drept am picat in plasa lor si am facut teste la mai multe service-uri pentru pompa/injectoare si nu a fost de acolo....
    De fapt problema era din alta parte dar dupa ceva chinuiala am reusit sa ii dau de cap si in cazul meu a fost un furtun/o-ring (nu pot zice exact care a fost buba) pentru ca am schimbat conductele de la filtru la pompa si acum masina porneste frumos (ca si cum ar fi fost noua).
    In momentul in care am postat o poza pe topicul legat de pompa un coleg de al nostru mi a zis sa verific oringurile de la filtru de motorina sau chiar sa l schimb ca s ar putea sa nu fie de origine (filtru de motorina a fost schimbat in urma cu 1500-2000 km la service) moment in care mi am zis sa trec pe la magazinele de piese si sa caut oringurile necesare operatiunii de inlocuire. Ghinionul meu in prima faza a fost sa nu gasesc oringurile dar am reusit sa gasesc la un pret acceptabil furtunele de origine echipate cu mufe. Dupa ce am achizitionat furtunele si le am inlocuit sincer stateam cu frica in san ca nu o sa rezolve problema .... Dupa ce masina a stationat vreo 8 ore ca sa zic m am dus sa o pornesc fara sa mai dau la para cum am facut timp de vreo 1 luna jumatate ci am lasat sa se stinga martorii din bord si efectiv am pornit o. Astazi dupa o stationare de mai bine de 12 ore la fel a pornit normal.
    Deci:
    Daca aveti un vuiet/suierat in masina (care sa fi aparut dupa inlocuirea filtrului de motorina)
    Masina se comporta normal in mers (trage la fel , sprintena etc) fara intreruperi sau martori in bord aprinsi.
    Iar singura problema e pornirea greoaie cheie lunga, a 2 a cheie , si aer pe instalatie iar daca se amorseaza de la para porneste normal sfatul meu este sa verificati conductele / o-ringurile de la mufe.
    In cazul meu s a solutionat in felul acesta.

    Success!

    Leave a comment:


  • gloriacp12
    replied
    Sustii niste aberatii......nu se da nici un rezervor jos....se deschide capacul de vizitare si se curata.....

    Toate motoarele de peste 100 000 km prezinta uzura....scapari gaze carter...


    Cu distributia ai luat teapa.....ai luat dinaia de 2 mil....sau de la hoti....

    Injectoarele la fel....mergeau reparate alea ,,stricate'' de tine

    Motorina din marile retele de distributie este ideal pt logan....+ minim doua liniute la bord la carburant....si filtru schimbat la maxim 10 000 km....

    Minciuna ordinara aia cu blocarea pompei cu motorina de iarna vara....motorina de iarna =motorina standard + un aditiv.....pui cativa litri de motorina din peco vara peste aia si ai rezolvat.....

    Am mers vara cu motorina de iarna ramasa iarna de la hoti....apa si mersul cu putina motorina in rezervor este boala pompelor....
    Daca mergi cu motorina de la hoti este indicat sa o lasi la decantat si sa o filtrezi bine cand o pui in rezervor....+ sa mai pui cativa litri din peco....
    Obligatoriu filtru motorina original....
    Tu ai avut motorina de la hoti de ai blocat injectoarele....dar nu ai stiut cum sa o amesteci si ce sa faci....

    Merge de il ia dracu loganul diesel cu ulei bun.....merge si ulei de tiruri 10 sau 15 w40 maxim 10 000 km...motorina manevrata cum trebuie....consumabile schimbate la timp...si fara talpa prea mare.acceleratii nebunesti...vit maxima 12O suficient......mai cade cate ceva....se schimba si merge mai departe.....

    Cunosc multi ordinari ce au asa ceva si procedeaza precum am descris....km fara numar fara incidente....sute de mii....si-a scos toti banii masina la ei....

    Toata stima si respectul ....pt constructor.....

    Cum spunea cineva...e greu sa gasesti o postare....
    Salut...am logan dci....am pus numai motorina de la hoti.+amestec peco..ulei de tiruri...si dube de distributie...am schimbat totul la timp....si am parcurs....sute de mii de km....
    Experienta mi-a dovedit ca exista si asa ceva....iar restul sunt aberatii....
    Last edited by 77sky; 5 May 2012, 08:37.

    Leave a comment:


  • sacalu009
    replied
    La dieselurie vechi si la benzina chestia cu aditivul mergea dar la cele noi care lucreaza la presiuni foarte mari e foarte grav....daca ai apa cel mai bine dai rezervorul jos i-l cureti ...si schimbi filtrul (original)

    Leave a comment:


  • valli
    replied
    Si eu la inceput am bagat acest aditiv de curatare a injectoarelor dar am facut acest lucru la recomandarea unui mecanic de la Dacia, dupa ce mi-au gasit apa in motorina si ceva pilitura m-a indrumat catre magazinul lor ca sa cumpar acest aditiv care binenteles ca era de 2 ori mai scump ca unul din benzinarie, chestia interesanta e faptul ca oare ei nu stiu ca acest aditiv mai mult dauneaza decat sa ajute injectoarele? Sau o fi o chestie de marketing ca sa-si mai vanda din produse?

    Leave a comment:


  • sacalu009
    replied
    da eram si eu mic si prost si nu stiam povestea e de acum 3_4 ani si nu aditivul strica ...apa care o ai in rezervor...aditivul o amesteca cu motorina o scoate prin pompa si prin injectoare si adio pornire...apoi nu am mai bagat decat motorina(OMV, Rompetrol si ocazional MOL) in rezervor fara nici un aditiv fara ulei si cu injectoarele noi am facut 80mii fara pb fara fum fara pb la pornire (nici la -30 grade).
    Aropo nu tineti motoria de iarna vara in rezervor.(risc de blocare pompa)s-a mai vb pe forum si am vazut cazuri concrete.


    PS.Eu nu aveam pb cu nimici un injector sau cu pornirea cand am bagat aditiv. doar ca traiam cu impresia ca invarte pera mult electromotorul.pur si simplu nu am stiut.
    Idea e ca totul s-a rezolvat masina si-a scos bani si investitia si acuma merge fara nici un fel de pb(are soft, intecooler pus de mine pe un motor de 65)orice e posibil...
    Last edited by sacalu009; 4 May 2012, 09:53.

    Leave a comment:


  • ady24
    replied
    Originally posted by f0rdiesel View Post
    Da, este cel cu senzor, senzorul folosit si la vechiul filtru

    NU mai cita postul anterior (Quote), foloseste Post Reply, e logic cui te adresezi...
    Ai un mesaj.

    Originally posted by sacalu009 View Post
    Salut.


    Slava domnului am avut si eu o gramada de pb loganul (injectoare stricare din prostia mea si din ce am citit pe net cand am luat-o am bagat aditiv de curatare injectoare in motoina si le-a curatat de tot NU FACETI CA MINE)
    Cea mai mare prostie pe care o poti face este sa pui aditivi de curatare a injectoarelor in motorina. Din dorinta de a le curata mai rau le faci. Mai bine pui niste ulei de 2 timpi si este mult mai sigur. Daca injectorul da toata motorina pe retur nu ai ce sa faci cu aditivi, sunt bani aruncati aiurea.
    Last edited by ady24; 3 May 2012, 21:43. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • sacalu009
    replied
    Salut.

    Am sa incep asa:am ca masina de servici o laguna 3 1.5 dci de 110 cp (fab dec 2012) dupa ce am reciti topicul si mi-am adus aminte de alte probleme care le am si eu cu golanul diesel meu am zis sa ridic si eu capota: sa vad daca si la o masina noua dispare ulei din motor daca am aer pe conductele de motorina s.a.m.d si surpriza dupa 8000 de km tot am bule de aer pe tevile motorina tot a scazut putin ulei si asa mai departe la pornire la fel (cu pornire la buton start:stop) electromotorul invarte mai mult, de rontait motorul rontaie zici ca ai soareci sub capota turbina se aude cum sufla (si am condus-o ca si pe masina mea). e adevarat nu se aude in interior ca si la un logan dar de nici insonorizarea nu e aceeasi si mai ales nici pretul asa ca eu zic sa nu va faceti prea multe griji.

    Slava domnului am avut si eu o gramada de pb loganul (injectoare stricare din prostia mea si din ce am citit pe net cand am luat-o am bagat aditiv de curatare injectoare in motoina si le-a curatat de tot NU FACETI CA MINE) distributie rupta, capete de bara schimbate si multe altele. (masina care destul de multi km mi si-a rupt dinstributia si cand am vazut ca nu aveam uzura mai deloc in piesele din motor am zis ca nu e adevarat si credetima masina care si-a scos bani pe tot felul de drumuri si in tot felul de conditii).

    Multa bafta tuturor

    PS scuze daca am gresit cand am scris dar ma grabesc. ))

    Leave a comment:


  • f0rdiesel
    replied
    Da, este cel cu senzor, senzorul folosit si la vechiul filtru

    NU mai cita postul anterior (Quote), foloseste Post Reply, e logic cui te adresezi...
    Last edited by 77sky; 3 May 2012, 14:11.

    Leave a comment:


  • ady24
    replied
    Filtrul de motorina e cel cu senzor pe el ?

    Leave a comment:


  • f0rdiesel
    replied
    Cum explicati faptul ca am aer pe tur si pe retur DAR daca amorsez de la pompita in timpul functionarii motorului, bulele dispar in totalitate, acestea aparand din nou dupa cateva minute de functionare a motorului.
    PS: tocmai ce am schimbat filtrul de motorina si au si aparut bule de aer in instalatie.Cu filtrul vechi nu am avut probleme (filtul vechi si cel nou sunt de origine, cumparate de la acelasi magazin)

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google