Aer Pe Conductele De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • popavlm
    replied
    eu am pus-o inainte de pompita de amorsare cu sageata in sensul in care circula motorina...

    Leave a comment:


  • florisk
    replied
    buna.as vrea sa stiu si eu supapa unisens de 8 unde se pune(monteaza ) pe furtun? intre para si filtru de motorina sau unde si cu sageata inspre? ca am vazut ca are o sageata

    Leave a comment:


  • mr_george
    replied
    La mine s-a rezolvat. De vina a fost acea "para" , pompa de amorsare.
    Sper sa rezolvati si voi cat mai repede sa scapati de-un stres.

    Leave a comment:


  • pleseaion
    replied
    salut, bulele incep sa apara cand supapele de retur din injectoare incep sa se uzeze,
    daca s-au desfacut injectoarele ,posibil sa traga aer si pe acolo (mie pompagiul cand le-a strans a pus o substanta pe filet ,care etanseaza foarte bine )
    alta problema ar putea fi si supapa de pe filtru de motorina , eu am anulat furtunul ce iese din supapa de pe filtru si duce spre rezervor, adica am blindat iesirea din supapa , daca ati vazut filtrele de euro 4;5, au numai 3 orificii, adica conducta din rezervor,esirea spre pompa de inalta si returul din pompa.
    mentionez ca nu mai van nici o bula pe furtun, spor la treaba.

    Leave a comment:


  • danmeles
    replied
    Salut. Si eu am aceeasi problema cu aer pe tur. Daca o parchez cu fata in vale, porneste la sfert, indiferent de cat timp o las. Tin sa precizez ca am un 1.5 dci 85cp, euro 4.

    Leave a comment:


  • StefanConst
    replied
    In ciuda acelor bule care sunt prezente si la mine motorul merge ireprosabil ! la km cat mai multi fara incidente

    Leave a comment:


  • lord_wader
    replied
    Spre surprinderea mea, azi cand m-am uitat la furtunul de tur am observat ca la ralanti se vad cateva bule mici de aer(cam 1-1.5mm) care circula spre pompa. Nu cred sa fi fost prezente si inainte(ultimul an). Instalatia nu se dezamorseaza niciodata, eu pornesc masina o data la 5-6zile si o ia usor de fiecare data.

    Ma gandesc ca o fi vreun fel de aerisire automata? Si daca da, de ce dupa 2ore de mes cu masina si nu imediat la pornire. Mai studiez problema la prima pornire la rece sa vad daca face asa desi stiu sigur ca nu face ca ma mai uitam cateodata.

    Ce parere aveti? sunt normale acele bule mici?asa fac toate?

    Leave a comment:


  • X@by
    replied
    Poate sa fie si supapa din para de amorsare sa nu inchida.

    Leave a comment:


  • mr_george
    replied
    Am schimbat filtrul de motorina (am pus de origine), dar se pare ca nu a avut efect. Dupa circa 5-6 ore de stat masina prezinta aceleasi simptome si anume, returul este jumate gol jumate plin cu motorina. P......a masii de treaba. Ma duc maine sa vad ce mai zic cei de la service.
    Alte pareri din partea voastra ....
    ???

    Leave a comment:


  • Fyrestarter
    replied
    Schimba repejor filtrul de motorina cu unul original sau o sa-ti para rau. Parerea mea.

    Leave a comment:


  • slim_daddy40
    replied
    da si tu la besica inainte sa o pornesti

    Leave a comment:


  • mr_george
    replied
    Salut.
    Am si eu o problema cu un logan diesel din 2007. In fiecare dimineata am acel furtun de retur jumatate gol (cu aer) jumatate motorina lucru ce face ca masina sa porneasca la 3-4 secunde si nu la sfert.
    Am fost cu ea la un servis si mi s-a spus ca e ok dupa ce a pus calculatorul pe ea, lucru vazut si de mine, fara erori, fara nimic. Acum nici ei nu au stiut ce sa-mi zica concret de unde anume sa traga aer. Maine incerc la un alt service sa vad poate reusesc sarezolv problema pt. ca e deranjant sa porneasca asa in fiecare dimineata.
    Acum pentru cei care cunosc mai multe decat mine, v-ati putea da cu parerea , de la ce sa fie ? ... sa fie filtrul de motorina (care nu e cel de origine, e putin mai ieftin), sau altceva, ....

    Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu o parere ? Va rog ..

    ??????????

    ??????????
    Last edited by mr_george; 18 August 2013, 21:30. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • ionutog
    replied
    Scoateti furtunasul de retur de la injectoare,cel subtire de este bagat in acel teu,de la mufa albastra si astupati acel orificiu cu degetul sau ceva etans si o sa vedeti cum dispare si cea mai mica bula de aer.
    Nu uitai sa bagati furtunasul ce vine de la injectoare intr-o sticluta ceva,sa nu va dea motorina pe motor.
    Faceti asta doar de proba,sa vedeti de unde provine acel aer.
    Concluzia trasa de mine:
    Fiin aspiratie pe acel teu de retur,de la injectoare,este foarte posibil ca furtunasele de la injectoare sa nu mai fie perfect etanse si inclusiv cele ce fac legatura in rampa de retur.

    Leave a comment:


  • dorobantu
    replied
    poate sa sune si a mama reclamei prin cite sercisuri am trecut ca sa rezolv o problema cu un injector si nu mi sa rezolvat uite ca Dl. Nicu mi-a rezolvat problema si sint foarte multumit si nu m-i sa vorbit nici de sus cum de fapt am patit prin alte sercisuri,chiar e un om cu foarte mult bun simt,dar fiecare poate sa apeleze la orce service doreste,fiecare face ce vrea cu masina lui.

    Leave a comment:


  • X@by
    replied
    Suna a reclama domnu.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google