intercooler pe dci 65CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am inteles de la cineva ca se modifica cablajul de aceea nu se baga sa bage intercooler e complicat [sau tubulatura trece pe linga cablaj ? Stie cineva] poate nu am inteles bine

    Comment


    • #77
      Pai in anumite limite poti jongla cu pozitia tubulaturii, posibil s-o pui fara sa modifci cablajul. Uita-te de curiozitate la un dci85 si la al tau sa vezi diferentele. Sau la un dci70, ca e acelasi motor cu dci65...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #78
        Daca as avea prin preajma pe cineva ar fi ok dar nu am

        Comment


        • #79
          Poate vii sambata la intalnire si apar si diselarii sa tragem cu ochiul ca si eu sunt curios acuma...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            Andrei: stii cumva ce dimnesiuni are intercoolerul stock de la logan 1.5 dci 70 cp?

            Sau altii daca stiti.
            Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
            http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

            Comment


            • #81
              Dci de 70 de cai are intercoler si acesta are rolu de a asigura o racire suplimentara a motorului,nu stiu daca ati observat la modelele mcv ca toate au masca de jos decupata si nu ca sa arate mai bine si ca sa primeasca un mai mare flux de aer.

              Comment


              • #82
                Gelica75: n-am inteles exact ce rol are remarca ta. Topicul asta este pt cei ce vor sapuna intercooler pe dci de 65 care nu are. Cred ca cei care vor asta stiu deja ce rol are intercoolerul. Si acel intercooler este si pe logan berlina cu motor dci 70 care are bara normala.
                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                Comment


                • #83
                  @gelica75: intercoolerul nu raceste motorul, ci aerul care iese din turbina. Ca sa imbunatatasca eficienta volumetrica a motorului. Aici te-am prins, nu?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #84
                    OVIMIHA:nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca tie iti place sa faci pe prostu dupa cate observ eu, din moment ce sti atatea despre turbosuflanta si despre intercooler si ce rol are, cred ca de la sine ar trebui sa sti ca se poate adapta intercooler si la 65 de cai cu conditia sa aiba amandoua modele aceeasi turbosuflanta e logic nu, ce nu intelegi si in rest tot kitu cu conducte ,radiator si asa mai departe dar am spus si la inceput tu sti mai multe despre aceste motoare dar faci pe prostu sau pur si simplu nu iti pui mintea la cotributie .

                    Comment


                    • #85
                      Gelica75: pur si simplu nu vreau sa incerc eu ceva pt prima data, asta pt ca nu ma pricep la mecanica prea bine.
                      Ce am aflat de la mecanici e ca se poate sa fie diferente de cablaj si in soft asa ca daca as putea discuta cu cineva care a facut aceasta modificare as fi multumit. Cei care au pus intercooler pe aci pe forum sunt Felix cu BFF si Bibi BBI din Cj, dar ei au facut totul la o firma specializata, mult prea scump pt bugetul meu (sau cel pt msina) si eu vreau sa aflu daca a pus cineva intercoolerul de pe dci 70 pe dci 65 si ce modificari trebuiesc facute? Sau doar se conecteaza si gata.

                      Turbina e la fel pe ambele motoare, la prima vedere par aproape identice, doar ca e un senzor pe un U de legatura intre turbina si intrarea in motor (la dci de 65) iar la dci de 70 acel senzor (asa pare vizual, ca e acelasi senzor) e sus pe capacul de admisie aer.

                      Ideea ar fi si daca se merita castigul de putere prin asa o modificare care oricum este mult mai scumpa decat resoftarea de ex.
                      Sau se merita doar cu un intercooler custom mai mare?
                      Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                      http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                      Comment


                      • #86
                        Salut ovimiha
                        cred ca esti de ceva timp pe forumul asta ?!!

                        Sincer parerea mea este sa nu te mai agiti cu intercooleru asta ca daca il pui asa pur si simplu nu cred ca te ajuta cu ceva eu cred ca pe langa intercooler mai trebuie si resoftat calculatoru
                        parere mea.

                        Asa ca mai bine fai o resoftare si castigi cativa caluti acolo fara prea mare deranj sub capota si in portofel .

                        nu mai posta consecutiv. foloseste butonul "edit"
                        Last edited by Seba; 21 October 2008, 15:06.

                        Comment


                        • #87
                          Pai nu am citit toata discutia dar imi dau cu parerea ... Am ceva cunostinte de mecanica .. Intercooleru ala are influenta fizica direct dupa ce este montat deci fara nici o modificare a softului sau mai stiu eu ce modificare rezultatele o sa se vada acuma problema este in bine in rau asta ramane de apreciat dar in mod normal printrun montaj fizic apar si rezultate fizice adica vizibile
                          Degeaba gandesti daca esti prost!

                          Comment


                          • #88
                            N-are ce sa dauneze daca pui intercooler pe logan, mai ales ca ai deja resoftare facuta. Mai primesti cadou vreo 4 cai
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #89
                              Masina o am deja resoftata.
                              M-am gandit ca intercoolerul poate aduce un aport important mai ales ca masina e euro 3 si castigul ar fi chiar mai mare decat cei 3 cp de pe dci de 70 (68 de fapt) - cu un castig important pe vreme calda.

                              Am discutat si cu cel ce a facut softul pt masina mea. Turbina de pe masina are reglaj mecanic de presiune, si nu e nevoie de un alt soft daca se pune intercooler. Ideea era ca am gasit un intercooler si tubulatura cam la 15% din pretul de reprezentanta, ceea ce m-a tentat sa vreau sa-l pun pe masina. Asta in ideea ca as reusi sa il montez singur sau pe la un service care stie ce face dar sa nu fie prea scumpa treaba.


                              Ps: Mersi csebalyn pt interventie. Tre sa vad exact cat m-ar costa cei 4 caluti. Cei 18 caluti (teoretici) pe care ii am in plus au fost 500 de lei. Daca astia 4 sunt prea scumpi nu mai fac modificarea. Eu sper sa pot face aceasta modificare singur, ceva mecanica mai stiu, am avut un audi 80 la care am acut tot pb si am tot desfacut la el, iar daca pun piesele originale tot de pe logan ar trebui sa se potriveasca la fix.
                              Last edited by ovimiha; 21 October 2008, 15:23.
                              Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                              http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                              Comment


                              • #90
                                Asteptam detalii dupa montaj maestre , daca eram in zona te ajutam si la montaj
                                Degeaba gandesti daca esti prost!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google