discuri de frana pe spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Acum sper sa ma descurc
    Attached Files

    Comment


    • #47
      Dar eu de ce nu pot sa vad pozele?....dau click pe ele si nu merge

      Comment


      • #48
        discuri are ca se vede ceva acolo.dar ar fi bine daca leam vedea si cu roata data jos asa putem vedea mult mai bine.

        Comment


        • #49
          discurile sunt puse si functioneaza ... singurul incovenient pe care l-am vazut eu e ca ecartamentul spate s-a marit cu 6-8 cm ... deci mai putine griji la franare, dar mai multe griji la viteza in curbe ... oricum per total e o super-achizitie.

          din cate am inteles paul a cumparat o punte intreaga spate cu 600eur ... de pe care a luat ce i-a trebuit... disc etrieri fuzete, si ca mai are cate ceva de modificat pe la conducte

          si de vazut se vede absolut belea!!!

          Comment


          • #50
            Ai inteles totul perfect,cred ca ai vazut si masina, ce nai inteles bine este chestia cu ecartamentul care eu spusesem ca se va mari cu vreo 50mm dar asta din calcule inainte de montare. Cert este ca la masuratori dupa montare diferenta fata/spate este insezizabila.Daca se vrea neaaparat se poate adauga pe fata cite 10mm dar nu stiu daca ecartamentul rezolva (la logan) problema vitezelor foarte mari in viraje.

            nu mai da "quote" la ultimul post! se subantelege ca raspunsul tau vizeaza acel post si nu altul...
            Last edited by Seba; 5 March 2008, 00:37.

            Comment


            • #51
              Poze putin mai clare te rog si fara roata.merci
              sigpic........restul e NoSpeedLimit

              Comment


              • #52
                Hmm.... si franezi mai bine acum ?

                Cu pozele cum ramane ? Sa pui si o poza unde sa se vada ambele roti ... Ms ... Pozeeee

                Comment


                • #53
                  Am sa rog la intilnire ,duminica, sa-mi faca niste poze pe care am sa le postez.

                  Comment


                  • #54
                    Le asteptam.dar sa fie mai clare si sa le putem deschide ca astea nu merg.
                    sigpic........restul e NoSpeedLimit

                    Comment


                    • #55
                      Si ai frana mai buna pe spate? Nu iti fuge daca pui frana in curbe? Ai abs?
                      Oare se poate pune si ABS pe modelele care nu au si la ce preturi?
                      Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                      http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                      Comment


                      • #56
                        Salut,
                        Dupa cate stiu eu, dar sunt un amator, forta de apasare pe discuri trebuie sa fie dubla ca la saboti.
                        Acum intrebarea e ca daca la Clio(sau de unde s-au luat piesele) sunt piesele identice ca la logan(ceea ce ar insemna ca pistonasele de la etrierii de pe spate sunt proiectate incat sa asigure frana necesara). Altfel s-ar putea sa fie prea tare/slaba frana pe spate.

                        A doua intrebare ar fi daca nu cumva aceasta modificare ar duce la ridicarea talonului de catre un politist mai zelos?

                        Comment


                        • #57
                          Prima intrebare: discurile se controleaza mai usor de catre abs, sa racesc mai usor ca tamburii, de aceea sunt preferati tamburilor, desi, da, necesita forta mai mare de apasare ca sa franezi.
                          a doua intrebare: nu numai ca-ti ia talonul, dar direct dosar penal pt modificari neomologate la instalatia de franare (ok, daca ai bani sificienti, faci omologare si scapi de necazuri). nu traim in india, unde-i poti spune politistului ca te-ai rugat si hindu ti-a transmis ca poti circula fara frane ca n-o sa faci accident
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #58
                            Cei care si-au montat discuri pe spate ne pot spune si noua de la ce masina provin si mai ales ce model? Cat a durat operatiunea, cat au costat piesele?
                            multumim anticipat!
                            Fuarte Nervos !!!

                            Comment


                            • #59
                              Salut.Hai ca o sa raspund pe rind la fiecare intrebare.La prima a raspuns partial Csebalyn. Spun partial pentru ca mai exista o complectare pe care de fapt toata lumea o cunoastem dar ne scapa uneori din vedere si este aceea ca orice masina are un repartitor care iti da posibilitatea de reglare a presiunii de frinare pe osia spate.
                              La intrebarea nr.2 ,cea cu politistul mai zelos va spun ca poate sa iti ia talonul doar pentru aspectul exterior necorespunzator sau pentru niste roti mai mari(16/17), rotile corespunzatoare fiind trecute in talon si putind sa faca comparatie.Dar a vazut cineva pina acum ceva legat de sistemul de frinare trecut in talon sau in CI? Cum imi demonstreaza politistul cel zelos ca eu am adus modificari la sistemul de frinare atita timp cit el nu ere competenta pentru asa ceva? Asa ceva nu imi poate demonstra decit cei de la RAR.
                              Acum as avea si eu o rugaminte pentru ca vad ca se vehiculeaza ceva cum ,ca ar fi caz penal modificarile aduse la sistemul de frinare. Eu de citeva zile tot rascolesc regulamentu si nu am gasit nicaieri ceva legat de modificari la sistemul de frinare. Ce am gasit eu este ca se ia permisul de conducere pentru 90 zile daca circuli cu "defectiuni" la sistemul de frinare,ceace nu e cazul meu pentru ca nu am defectiuni. Daca mie mi-a scapat si cineva stie vreun articol de lege din regulament referitor la modificari ale sistemului de frinare si la cazul penal as fi foarte recunoscator daca l-ar posta.
                              Legat de frina, daca este mai buna,eu consider ca da numai prin simplul fapt ca discul se incinge mult mai putin decit tamburul. Reducind incalzirea creste eficacitatea. SInu este singurul argument. Sa stii ca ori ce masina fie cu tambur ,fie cu disc va fugi de spate daca presiunea din sistemul de frinare nu este bine repartizata.

                              Comment


                              • #60
                                Am studiat ieri, la intalnirea baietilor din Bucuresti,modificarile facute de Paul la franarea pe spate,totul este ok,atat din punct de vedere tehnic cat si estetic,bravo si felicitari inca odata Paul,si stai linistit ca nu se ia nimeni de tine ca ai pus discuri frana pe spate,in primul rand trebuie sa demonstreze ca nu a fost o serie limitata cu aceasta imbunatatire.Cu acordul tau as pune pozele facute ieri !
                                LOGAN--> <--TOYOTA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google