Cei Mai Multi Km Facuti/vazuti Cu/la Logan DCI.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indiferent daca exista exceptii,rulajul mediu la un logan diesel fara a avea probleme de injectie nu depaseste 100-150.000 km rulati.Asta pentru ca unora le-au picat injectoarele la 40-50.000,altora pe la 90-100.000 altii au mers 700.000(desi este greu de crezut ca nu au fost reparatii la motor).
    Media rulajului la gama 1,5 dci este mica ,comparativ cu a altor marci !

    Comment


    • fii serios.... la cei de la firma unde lucrez din 5 logane dci nu a picat la niciunu injectia sau turbina. unu apropie 200k vreo 3 au in jur de 150k si unul 110k. 4 sunt euro 4 iar cel din urma, cu km cei mai putin euro 3. eu, la fel....nicio problema si ma apropii de 100k. sa iti mai dau exemple? sunt o multime care nu au avut probleme.
      daca te uiti in ograda altor marci.... e jale. un vecin a luat un mondeo 2003 2 litri, 120k. in 20k a schimbat injectoare, turbina, un piston topit, diagnoze peste diagnoze, senzori o caruta si lista poate continua.
      avem nenumarate exemple si cu motoarele de 2 litri de la vw..... foarte "fiabile".

      Comment


      • Sa nu mai zic de 1.8 tdci de la ford, jale si acolo, si mai nasol este ca nu are nici macar para de amorsare daca ramai fara motorina sau schimbi filtrul, cand pui filtru nou trebuie sa il umpli manual cu motorina si sa dai la automat pana iti vine acru. La 2.0 tdci de la ford din nou probleme peste probleme, ambrieaj cu volanta bimasica, o caruta de senzori si probleme cu pompa de inalta care face span si blocheaza injectoare. La vw 2.0 idem....
        Cunosc un Logan 1.5 dci cu 120k la bord fara interventii la injectie si merge perfect. Folosit doar filtru de origine la motorina si motorina din pompa. Masina apartine APM Arad.

        Comment


        • Originally posted by tavinush View Post
          fii serios.... la cei de la firma unde lucrez din 5 logane dci nu a picat la niciunu injectia sau turbina. unu apropie 200k vreo 3 au in jur de 150k si unul 110k. 4 sunt euro 4 iar cel din urma, cu km cei mai putin euro 3. eu, la fel....nicio problema si ma apropii de 100k. sa iti mai dau exemple? sunt o multime care nu au avut probleme.
          daca te uiti in ograda altor marci.... e jale. un vecin a luat un mondeo 2003 2 litri, 120k. in 20k a schimbat injectoare, turbina, un piston topit, diagnoze peste diagnoze, senzori o caruta si lista poate continua.
          avem nenumarate exemple si cu motoarele de 2 litri de la vw..... foarte "fiabile".
          Sunt o multime ce nu au avut probleme(nu contest acest lucru) si trei multimi ce isi blestema zilele ca si-au cumparat logan dci.
          Ce crezi ca mondeo face exceptie ? Are aceeasi injectie Delphi.Am avut asa ceva luat nou in 2006.130.000km fara probleme dupa care s-a vandut.
          120k din 2003 ?Poate 1.200.000km
          Motorul de VW 1,9 tdi este indestructibil la injectoare.Pompele duze Bosch au o fiabilitate iesita din comun.Peste 500.000 km media rulajului.
          Singurul motor cu probleme la injectie si la cablajul injectoarelor a fost 2.0 tdi.Injectoarele Siemens nu trec de 150.000.Insa VW a recunoscut problema ca fiind defect de fabricatie si acum 2 ani a inlocuit toate injectoarele la masinile dupa 2007.Ma rog la cine a stiut de procedura.
          Motorul de 1,8 tdci de la ford injectie comoon rail siemens sau continental alaturi de 1,6 (90 cp) de la peugeot,injectie bosch sunt cele mai reusite din gama,indiferent daca au pompa de amorsare.De 1,8 tddi ce sa vorbim,motor ca un tanc !
          Ford are alta mentalitate de service fata de Renault.La inlocuirea filtrului se foloseste pentru amorsarea sistemului o pompa de vacuum,nu manual ca la dacia/renault.Deci chestia cu umplutul fintrului cu motorina "a la dorel" este cea mai paguboasa procedura pentru injectoare si pentru client.
          Alaturi de "datul" la automat pana porneste.In lipsa ungerii cu motorina pompa incepe sa genereze span.Niciodata nu se da la automat pana se umple filtrul !
          Evident in goana dupa producerea unor masini ieftine,toti producatorii folosesc piese de calitatea a-II-a sau chiar a-III-a.Isi inchipuie cineva ca un rulment cu abatere minora axiala sau radiala este aruncat ?Merg la Renault la cutiile de viteza vestite ,ce au zgomot din fabrica la pornirea AC-ului.Sau un injector ce are o corectie intre limitele normale cu ascedent spre limita maxima admisa este aruncat? Piesele sunt livrate pentru o masina lowcost .
          Altfel Mercedes ar produce masini la acelasi pret cu Renault.

          Comment


          • e adevarat ce spui, dar cred ca e cam greu de facut o statistica la dci-urile cu probleme. s-a incercat sa se faca si forum, intr-adevar, dar nu cred ca o putem lua in calcul. in general forumistii sunt ori pasionati de masina ori au probleme cu masina (deci minoritate).
            am mers personal cu un clio al unui taximetrist cu 230k (daca imi aduc bine aminte) si mergea struna....., pot sa spun ca mergea mai bine ca loganul meu (nu ii pacaneau deloc injectoarele cum al meu ma enerveaza de nou). de asemenea nu avusese probleme cu injectia. cred ca e mare parte dupa noroc.

            Comment


            • "Stiu eu niste masini de la o firma, de-a unui prieten al unui vecin, prieten cu un prieten de-al meu" pe o afirmatie de genul asta nu se stabileste un criteriu valabil. Mergeti in service-uri Dacia sa vedeti care motorizari vin cel mai des, cu probleme (Dci-uri, de departe, cele mai multe).

              PS: A castigat cineva la Loto, acum cateva luni, am vazut eu, deci se poate sa castige oricare
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • salut,
                1.5 85 cp. din 2008, km 129K, am schimbat pompa de injectie, un simering , un cap de bara, un pivot , discurile de frana, si 2 bujii, cam atata,
                spar sa ma mai tina tot cam atata si trecem la urmatoarea)))

                Comment


                • si eu am ramas masca cand am vazut cat a umblat masina.este un van din 2007 si este folosita la curierat.au fost reconditionate 2 randuri de injectoare si o singura data turbina.masina nu era intretinuta ca aspect.

                  Comment


                  • am uitat sa pun si poza
                    Attached Files

                    Comment


                    • Astia km ! Desi pare greu de crezut

                      Comment


                      • logan dci e3 cumparata 12.2005 , inmatriculata 01.2006 , 270k km
                        la motor nu sa schimbat decat suportul motorului , bateria , refill la ac si refacut electromotor

                        per total au fost schimbate si amortizoarele si cam atata pe langa consumabile
                        mai nou a murit calculatorul de injectie cu sau fara el face la fel , 2 injectoare imi pisa cam mult pe retur , poate scap mai ieftin doar cu schimbatul calculatorului ( se poate sa tina injectoarele inchise si sa dea pe retur? )

                        ps: desfacut rezervor si filtru motorina , filtru de motorina este cel original 270k cu el , impecabil la fel si rezervorul. alimentat numai rompetrol top nordic

                        Comment


                        • 270k cu un filtru de motorina)

                          Comment


                          • Originally posted by mzkstfgmx View Post
                            alimentat numai rompetrol top nordic
                            eu stiam ca sortimentul asta de motorina este la petrom... sau ma insel eu?
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • posibil mereu incurc rompetrol cu petrom

                              Comment


                              • Originally posted by mzkstfgmx View Post
                                alimentat numai rompetrol top nordic
                                Am o mica dilema: acest sortiment l-ai gasit inclusiv vara?
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google