Consum Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masurarea uleiului pe joja e destul de imprecisa. Masina sta rareori pe o suprafata perfect plana. Nu cred ca a pus nimeni sapa autonivelanta pe locul de parcare

    Ca sa vedeti exact daca masina consuma ulei sau nu cel mai bine este sa tineti o evidenta precisa cat ulei ati bagat la schimb si cat ulei scoateti peste 10 - 15 mii de kilometri.

    P.S. Daca uleiul nu scade sub minim intre 2 schimburi atunci situatia este inca ok. Sa vedeti pe clubul Opel cat ulei se consuma acolo. M-a apucat greata cand am vazut cat de bune sunt motoarele nemtesti cu 'numai' 100 000 de km la bord
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • Numai nemtesti nu-s motoarele de Opel
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • ce-a mai importanta treaba ca sa nu iti pape uleiul e sa ii pui ce trebuie sa nu schimbi indicativul si daca vrei sa il schimbi sa pui ce ii trebuie pt vara si iarna.difera in fs de diesel sau benzina oricum sunt multe probleme si cu uleiurile la noi.

        Comment


        • Originally posted by stolniceanulucian View Post
          Sa vedeti pe clubul Opel cat ulei se consuma acolo. M-a apucat greata cand am vazut cat de bune sunt motoarele nemtesti
          Orice motor papa ulei, e normal, asa functioneaza un motor.Mai mult sau mai putin tot consuma. Cei care ziceti ca nu va consuma gram de la schimb la schimb vorbiti din auzite.La voi exista un consum de cca 50-100ml ulei, asta este insesizabil pe joja.
          Spunea cineva mai sus ca sa masori cantitatea de ulei scursa din baie la schimbul de ulei (stii cat ai pus si vezi cat se scurge)....Nu rezolvi nimic deoarece nu tot uleiul se scurge din motor.
          Si nu motoarele nemtesti sunt proaste, ci intretinerea defectuoasa cu schimburi de ulei la intervale mari (in jur de 30000km). Daca si noi am schimba uleiul la logan din 30.000 in 30.000km la fel ne-am vaita de consum
          Cainele care latra nu musca!

          Comment


          • Si eu am problema cu scazutul nivelului de ulei.
            Saptamana trecuta am verificat joja si era putin peste jumatate, iar azi scazuse sub jumatate (cam 12 zile).
            Revizia facuta acum vreo 12000 kmsi atunci uleiul era aproape de maxim.
            Azi am mai completat vreo 400 ml, si a ajuns cam la nivelul de sapt trecuta.
            Am desfacut scutul si am vazut ceva ulei cu praf undeva la imbinarea dintre baie si cutia de viteze pe o portiune de vreo 10cm.
            E posibil sa scurga pe acolo, ca pe undeva se pierde?

            Mersi!

            Comment


            • Am o patanie care a dus la consum de ulei la Logan 1.4mpi
              Am schimbat tremostatul din fabrica, (pt ca toamna, iarna nu mai ajungea la 4 linii deschidea prea repede) cu unul Calor**at tot made in france, problema era vara simteam ca mai ales in oras sau unde fortam mai tare motorul la o urcare pornea ventilatorul de racire la radiator... si dupa o vreme observ la pornire ca se stinge mai tarziu indicatorul de bord, verific uleiul si era la minim, pana atunci nu imi consuma ulei aporoape deloc in cei 60,000km
              Completez cu uleiul ramas elf5w30 si observ ca dupa cateva sute de km scade nivelul mai ales vara, Iarna era ok. La revizie imi recomanda elf 5w40 dar si cu acela patesc la fel...
              Pun Aral 5w40 la urmatoarea si la fel nu era de vina uleiul...
              Testez temperatura in functionare a lichidului de racire cu elm327 prin bluetooth si Torque pe smartphone si vad ca termostatul deschide la 89 si GMV cupleaza la 96 de grade. Dar totusi GMV-ul porneste cam des.
              Ma gandesc ca o fi vre-o problema la circuitul de racire mai ales ca mi-au amestecat antigelul - original verde de la revizie cu unul roz - pentru ca au fost pierderi la schimbarea termostatului si decid in regim propriu sa fac eu operatia.
              Daca tot sunt la capitolul antigel sa vad si termostatul, pare ok dar totusi sa il compar cu cel de fabrica defect, le pun intr-o oala la foc si ma uit la ele cel de fabrica se deschide mai repede(defect fiind) cel echivalent (Calor**at) normal mai tarziu doar ca am lasat apa sa fiarba , opresc si ma uit la ele cel de fabrica avea deschiderea cu 30% mai mare deci dau fuga la vreo 2 magazine de piese pana gasesc termostat original il montez si:
              - merg cu masina prin oras pe caldura si nu porneste GMV-ul decat foarte rar
              - dupa un drum de 2000 de km pe autostrada vara pe caldura nivelul uleiului a rama aproape acelasi.

              Comment


              • Şi de ce ai scris pe topic-ul de 1,5 dCi 70Cp?
                P.S Rog un moderator să-l mute acolo unde îi este locul.
                Mulţumesc.

                Comment


                • Asa cum zici Ampt, sa se mute 40% din post- urile de aici ca nu fac referire la diesel

                  Comment


                  • Printre altele, rolul unui forum de marcă este să aibă cât mai bine structurată informaţia în funcţie de motorizări (benzină/Diesel), tipuri de motoare (1,2 16v, 1,4mpi, 1,6mpi, 1,6 16v, 0,9 TCe, 1,5dCi), modele (Logan I, ph2, Logan II), linii de echipare, probleme apărute, etc.

                    Comment


                    • salut sper ca postez bine....am un logan 1.5 dci care a inceput sa pape ulei si sa aiba porniri grele am puso pe tester unde a iesit senzor axa cu came...avea momente cand nu vroia sa porneasca deloc...am schimbat senzorul si acum porneste....greu dar porneste....mi s a spus ca trebuiesc schimbati segmentii....as vrea o parere daca pot schimba doar segmentii sau trebuiesc schimbati si pistoanele....multumesc de ajutor

                      Comment


                      • Ai putea scapa doar cu segmentii, ca daca nu ajunge aia schimbi motorul cu totul, pistoanele nu cred sa ajute prea mult. Cat a iesit la testul de compresie?
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Nu l am facut....unde il pot face...am fost la dacia de unde am luat senzorul si mi a spus ca trebuie schimbati segmentii....mi a desfacut busonul de la motor in timp ce mergea si scotea aburi si pe la jojs cand o scotea...si mi a zis ca trebui schimbati segmentii.....

                          Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                          Din cauza segmentilor este posibil sa nu mai traga nici cum trebuie masina?

                          Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                          Ma poate ajuta cineva😢

                          Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                          salut revin ca nu stiu ce sa ii mai fac la masina....am schimbat si senzorul de la axa cu came cum imi dadea pe tester am curatat egr ul valva pcv este noua....dar acum surpriza tot da fum nu foarte mult insesizabil....dar porneste greu tin ceva la automat....desfacand capota cu motorul pornit surpriza....pe la joja iesa fum aburi.....am desfacut si capacul la ulei in timp ce mergea si la fel....si tot la fel nu are viata in ea....cum sare de 2500rot parca imi da cineva un sut in fund si prinde viteza.....un sfat dc iese pe acolo fum....ce sa mai fie?
                          multumesc

                          Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
                          Last edited by peagu claudiu; 2 November 2015, 22:13. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • uploadfromtaptalk1446493656270.jpguploadfromtaptalk1446493677181.jpguploadfromtaptalk1446493694809.jpg

                            Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Revin si cu pozele de pe tester

                              Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Originally posted by peagu claudiu View Post
                                salut sper ca postez bine....am un logan 1.5 dci care a inceput sa pape ulei si sa aiba porniri grele am puso pe tester unde a iesit senzor axa cu came...avea momente cand nu vroia sa porneasca deloc...am schimbat senzorul si acum porneste....greu dar porneste....mi s a spus ca trebuiesc schimbati segmentii....as vrea o parere daca pot schimba doar segmentii sau trebuiesc schimbati si pistoanele....multumesc de ajutor
                                Decat sa faci segmentare mai bine cauta un motor sh.
                                Nu am vazut multe segmentari reusite.
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google