Consum Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Abia i am schimbat motorul.....

    Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

    Abia am schimbat motorul

    Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
    Last edited by peagu claudiu; 3 November 2015, 12:30. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Mai aveau boala sa adune calamina in spatele supapelor. Test compresie la orice service cu compresmetru calibrat, ca unele sunt pilaf.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Aha ok ms de sfat in caz ca este presiunea mica....

        Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

        Comment


        • test compresie trebuai sa faci pe motorul cumparat sa stii ce pui. Daca presiunea e mica, dai jos chiulasa, totesti o cama ca se deschida supapa si te uiti in spatele ei. Daca vezi zgura e rau, demontezi si cureti. Daca nu, poate scapi o segmentare.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Aha k multam frumos

            Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

            Salut revin....am fost la reprezentanta dacia unde mi au verificato si pornirea grea ar fi de la pompa de injectie....iar presiunea la ulei mi au spus ca este foarte buna...in schimb cand merg si este pe liber sau stationez cu motorul pornit se aprinde uleiul cum accelerez dispare....iar cu fumul alb la pornire pana se incalzeste masina nici pe asta nu au descoperito....are cineva ideie ce poate fi ca nu mai stiu ce sa i mai fac....

            Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

            O parere?ma ajuta cineva😭

            Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
            Last edited by peagu claudiu; 3 November 2015, 20:58. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by peagu claudiu View Post
              iar presiunea la ulei mi au spus ca este foarte buna...in schimb cand merg si este pe liber sau stationez cu motorul pornit se aprinde uleiul cum accelerez dispare...
              E curata tragi-comedie -presiune buna,dar se aprinde becul la ulei-. Cauta un service competent,sa-ti faca verificari OK si sa te lamureasca ce ai de facut.Pe forum se pot da raspunsuri punctuale,limitate de cauze obiective...

              Comment


              • Dar nu mereu aici sunt eu in dubii...spre exemplu mi s a aprins doar azi de dimineata....dar acum pe seara nu....mai mi sa aprins acum vro doua saptamani...nu mereuu...m am pierdut...am fost la reprezentanta dacia din drumul taberei

                Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                Iar faza tare cand nu mi se aprinde becul nici nu mai da cu fum....se aprinde becul da cu fum....

                Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
                Last edited by peagu claudiu; 3 November 2015, 23:03. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • presiunea scazuta la ralanti nu e din cauza segmentilor. posibil sa ai in motor un ulei mai subtire, gen 5w sau 0w.poate sa mai fie si pompa de ulei, dar ai spus ca in turatie nu se mai aprinde, asa ca pica.incearca sa schimbi uleiul si filtrul de ulei cu unul mai vascos, gen 10w acum ca e iarna.si probabil ca martorul se aprinde atunci cand ai 2 linii sau 4 linii la temperatura antigelului. Mai da si tu niste detalii gen kilometrii motorului.

                  DF 070-coerenta senzor axa came/ turatie motor
                  DF 084- circuit senzor pozitie vana EGR
                  DF 100-circuit injector cilindru 2
                  DF 102-circuit injector cilindru 4
                  DF 116- circuit senzor referinta cilindru
                  DF 126-circuit actuator debit de carburant
                  DF 131-combustie cilindru nr2
                  Last edited by bogdan83; 7 November 2015, 23:54. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Salut multumesc pentru raspuns.....masina are 150000km acum doua luni i am pus acest motor....motorul vechi a cedat la 200000km...dupa ce am fost la tester am schimbat senzor ax cu came si am fost din nou sa mi stearga erorile....si mi a rescris din nou injectoarele....dupa schimbarea motorului am reparat si injectoarele....problema cea mai grava o am in momentul acesta ca masina nu mai vrea deloc sa porneasca...invarte tot ca si cum nu ar avea motorina....pana sa nu mai porneasca incepuse sa pirneasca la a 3 a cheie si am fost la service unde mi a spus ca ar putea fi pompa de injectie ca nu baga bine motorina.....basica nu este tare...trebui sa o amorsez meru si i am pus si un furtun unisens...dar tot degeaba....poate fi pompa sau cineva mi a spus ca ar mai fi senzorul dupa volanta....egr ul cand am cumparat senzorul ax cu came mi s a recomandat sa l curat....zis si facut dat jos si curatat....dar surpriza cel din caputul egr ului nu prea inchidea bine....il deschideam la maxim si nu se mai tragea inapoi....trebuia batut putin in capat pt a se retrage...l am curatat bine isi mai revenise....asa ca l am montat...dupa vro 500km l am dat iar jos....aceiasi poroblma....oare de asta sa nici nu traga masina?si inca o chestie...ciuperca de pe furtunul de la turbo este plina de ulei cred ca de acolo si consumul de ulei....?multumesc frumos de ajutor

                    Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Originally posted by peagu claudiu View Post

                      Iar faza tare cand nu mi se aprinde becul nici nu mai da cu fum....se aprinde becul da cu fum....
                      Scrie concret de ce bec e vorba(e important!)...,nu cred ca e vorba de cel de la ulei,despre care ai scris mai sus...

                      Comment


                      • Despre becul de la ulei este vorba

                        Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                        Becul de la ulei este vorba☺

                        Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
                        Last edited by peagu claudiu; 9 November 2015, 16:01. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • O parere?multumesc...sau un sfat☺

                          Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Eu nu sunt in stare sa vad o legatura cauzala intre aprinderea becului la ulei si aparitia de fum in exces la evacuare.Mi-as concentra atentia spre functionarea turbo(consum ulei),functionarea EGR(test) si compresia motorului(verificare)...

                            Comment


                            • Compresia motor am facuto la reprezentanta dacia mi a spus ca este ok....egr ul am spus mai sus....l am scos si l am curatat...si ramane blocat cate o data de deschis....daca ii dau cu o surubelnita in cap usor se trage....iar alte ori merge bine....turbina este ok

                              Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Greu de inteles,sa verifici compresia in reprezentanta Dacia,ocazie cu care se putea lamuri orice necunoscuta despre manifestarea dubioasa a motorului.Pe forum,lipsa contactului cu masina si prezentarea,uneori,cu lacune a problemei fac imposibila oferirea de solutii corecte,reale...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google