Intrerupe La Relanti 1.5 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by ionut.c View Post
    pam-pam! hai ca am si eu o problema: de curand am observat o mica intrerupere la relanti ca si cum s-ar ineca, indiferent daca motorul este rece sau cald, turometrul insa nu zice nimic. In rest troaca porneste normal si trage bine, filtrul de motorina inca nu l-am schimbat, are vreo 10ooo, motorina doar de la mol si omv.
    Care ar putea fi cauza? trocariciul are aproape 71oookm si e la mine de la inceputul lui august... doar ce i-am schimbat uleiul si filtrul de ulei; e pe lista filtrul de motorina!
    din ce am citit ar putea fi supapa IMV. !!?
    cum as putea verifica daca este supapa IMV defecta?
    IMV'ul(regulatorul de presiune) se poate depista daca este defect numai printr'o diagnoza corecta plus citirea datelor de la motor in timp real.

    Comment


    • #62
      in week-end am purjat filtrul de motorina (curatel!) si apoi am dat jos supapa, am curatat-o, suflat-o, am sters-o,a m curatat si mufa si, surpriza, nu mai intrerupe !!!

      Comment


      • #63
        Am o rugaminte la tine: dupa ce faci cateva sute de km, poate vine si geruletul, sa revii cu impresii despre aceasta interventie, e posibil sa fie ameliorat mersul intrerupt - temporar...
        Am aceleasi simptome, care se manifesta aleatoriu.
        Cand are niste spasme de zici ca e gata sa se opreasca si apoi - rapid, urca turatia brusc pe la 1000.
        Iar alteori toarce asa de frumos de-ti vine sa dormi in masina
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #64
          Pana la urma cum ramane cu supapa IMV? Se poate repara ca sa dispara aceste trepidatii la relantiu sau singura solutie este cumpararea alteia noi?

          Comment


          • #65
            Din pacate nu prea ai ce sa ii faci decat sa o inlocuiesti cu alta noua, originala.

            Comment


            • #66
              Pt "ionut.c": ma poti ajuta cu o poza unde e amplasat regulatorul de presiune?Am aceleasi simptome,as incerca sa-l curat ,sau sa il sachimb daca nu este alta varianta.
              Multumesc.

              Comment


              • #67
                exact asta am patit si eu... imi intrerupea doar cand era frig.. am fost la renault si mi-au schimbat regulatorul de presiune de pe pompa si nu am mai avut probleme...

                stie cineva cata motorina trebuie sa scoata loganul pe retur si in cat timp??
                Last edited by iulian8519; 1 March 2013, 13:22. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #68
                  L-am schimbat si eu si am rezolvat problema.

                  Comment


                  • #69
                    Am un DCI din 2007 cu 85000 km.Am facut ITP pe 05.04.2013,si inante sa plec in Italia am fost sa-i fac o diagnoza la Meridian,in urma careia am aflat ca masina nu are nimic.Am pornit la drum si prin Austria mi sa aprins la bord celebrul beculet de avertizare apa in filtrul de motorina.Dupa o oprire de cate va ore pentru odihna am pornit motorul sa continui drumul dar se auzea un zgomot ca de tacheti nereglati la relanti.Motorul a inceput sa porneasca cu o intarziere mica dupa care intrerupea si scotea fum pana se incalzea.Am fost la mecanic si a facut diagnoza care arata ca injectorul 3 nu functiona cum trebuie in rest totul ok.A readus injectorul in parametrii ,motorul a mers ok pana adoua zi cand dupa 10 min de mers se auzea ca un ciocanit in motor dar nu tot timpul ci doar la relanti si disparea aparea.Am pornit dupa 2 ore motorul si nu se mai auzea nimc ciudat.Ce se poate intampla sa se produca asa un efect?Sunt in Italia si vreau sa ma informez inainte sa stiu inainte sa revin acasa sa nu patesc ceva pe drum.
                    Multumesc de ajutor.P.S.La revizie am luat de la Norauto filtrul de motorina care am vazut acum ca nu e cel original.Cum poate afecta filtrul mersul motorului?

                    Comment


                    • #70
                      pune un filtru de benzina, tip butoias, intre filtru de motorina si pompa de injectie, PE TUR!, si roaga-te la dumnezeu sa nu fi inceput pompa sa bage pilitura. mersul prost al injectoarelor este efectul. cauza e pompa sau mizeria ce trece de filtru, de aceea iti recomand acel filtru de benzina.
                      dar daca te pricepi la mecanica si ai si unde sa faci ceva reparatii, uite:
                      -lasi returul pompei printr-un furtun, sa curga intr-un pet de 5l, apoi pui magnetul pe pet si vezi daca se stringe un praf negru(pilitura), si vezi ca motorina ar trebui sa fie lacrima.
                      daca iti baga pilitura, atunci pompa jos, intors rotorul, si iar te rogi sa ajungi macar pina in Romanica.
                      -sau o treci pe electric direct de acolo si ai terminat cu problemele si cu temerile. poti chiar sa ii uimesti si pe strainezi cu viteza si demarajul tau. dar...e de munca. sorry.

                      Comment


                      • #71
                        Cu filtrul tau de motorina,este posibil sa fi faramat injectia...sunt foarte pretenţioase!Din acest motiv se monteaza strict filtrul original Delphi(el realizand filtrajul motorinei de pana la aproximativ 2 microni)!!!Bine ar fi sa ii inlocuiesti filtrul cu unul de origine!

                        Comment


                        • #72
                          Am un mcv 1.5 e4 68 cp si am cateva semne de intrebare referitor la
                          1. fluctueaza relanti-ul. descriind fenomenul, cand pornesc masina sau la o oprire la stop motorul sta la relati fara probleme cateva secunde 15-20 de secunde, dupa care incepe sa intrerupa la intervale regulate, initial cat sa-l sesizezi (50-100 de rotatii, ecu incercand sa compenseze se duce sa spunem 900-950 turatii), iar apoi apar variatii mai pronuntate printre acestea mici (da sa se opreasca parca, 150-200 si apoi se tureaza la 1000-1100). Am observat ca nu conteaza daca e motorul cald sau rece.
                          2. cand e motorul rece apare vestitul zornait de la 1800 pana la 2500rpm, daca mentin sau accelerez insesizabil pe aceasta plaja. Daca accelerez mai pronuntat, acest zornait dispare.
                          3. offtopic-mi se pare ca uzeaza pronuntat cauciucul spate stanga pe exterior (cei drept cauciucurile spate sunt cele cu care a venit din fabrica, din cate stiu). spun asta pentru ca eu am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara, anul asta, si le-am putut urmari evolutia.

                          Mentiuni:
                          -masina are 73000 (service-uri doar la reprezentanta) schimbate la 60 toate filtrele, distributia, ulei (castrol magnatec compatibil b3/b4 10-40 parca);
                          -se alimenteaza cu motorina omv (70% mai ieftina - 30% mai scumpa);
                          -masina e din familie si s-a condus mai batraneste (schimbat pe la 2000-2500 maxim), o conduc eu de la 55000km (schimb pe la 3000 uneori 3500);
                          -masina porneste/opreste/trage fara probleme.

                          sper ca am fost destul de explicit.

                          Comment


                          • #73
                            din ce spui tu pare a fi regulatorul de presiune de pe pompa....iar in privinta rotii, e posibil sa ai puntea stramba....
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • #74
                              adica ce se intimpla cu acel regulator? a imbatrinit?

                              Comment


                              • #75
                                Chiar si dupa aproape 2 ani de cand am sesizat acele mici fluctuatii la mine au ramas c am la celasi stadiu,si nu am schimbat imv ul.
                                Intre timp am mai facut si vreo 70 de mii de km/oricum deranjul era doar in sezonul rece,atat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google