Injectoare 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Rune service, platforma semanatoarea.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #77
      am sunat la rune si nu vor sa rescrie coduri doar daca repar iar injectoarele la ei

      Comment


      • #78
        pt EU_BLITZ:


        se mai genereaza coduri la Tirgoviste, service-ul se numeste RAIMAN. Acolo au un aparat cam de 150 000euro cu care genereaza codurile la injectoare.
        tot bussinessul dureaza 2-3ore. le pot baga pe toate patru simultan.

        PRETUL este de 1 200 000/injector de 1,5dci, indiferent euro3 sau 4 .include si verificare(200 000) si generare cod(1 000 000).

        va las nr celui care opereaza pe aparatul respectiv 0723694403-CALIN.

        ATENTIE!!! DISCUTATI FOARTE BINE DETALIILE LA TELEFON!

        Comment


        • #79
          stie cnv daca e adevarata povestea cu injectoare de doua proveniente?deosebirea imtre ele ar fi doar sigiliul de vopsea :galben SAU albastru.Cica alrea cu sigiliul albastru sunt mai pretentioase si bulanoase .Nu stiu sa dau mai multe detalii despre provenienta sau producator,am aflat asta de la un mecanic.astept opinii , detalii de la alti cunoscatori. Stima!!

          Comment


          • #80
            Stima si tie!
            la 1,5 eu stiu ca doar Delphi echipeaza partea de injectie, e3, e4 si mai nou e5.
            Ce butuci si alte umflaturi colorate?
            La exterior difera ca forma e3 de e4 si 5, la virful pe unde pulverizeaza motorina. La interior difera duza de retur la e5 fata de e3 si 4, mai precis cind o privesti pe fata cu ovalul (nu cu rotita) acel oval la e5 e oblic spre stinga daca privesti cu ovalul in jos. Iar in oval nu mai are alta gaura in afara de cea a rotitei.
            MULTAMIT?
            STIMA!

            Comment


            • #81
              cine cunoaste cum se remediaza defectiunea cu pilitura?

              Originally posted by Tudor_cj View Post
              SI nu este rugina p langa injector, sa nu fie duse injectoarele.

              LE: Daca mai bagi motorina de la tiristi o sa ramai fara injectoare.
              LE2: Un injector ii in jur la 12 mil,
              le gasesti si mai ieftin
              si problema nu cred ca e motorina, le-am schimbat si eu la 60000 km si s-au defectat din nou la 90000 km, am gasit pilitura in motorina
              Last edited by roland07; 30 March 2012, 22:16. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                Schimbi sau reconditionezi pompa, cureti rezervorul si conductele si folosesti ulterior ulei 2T in motorina.
                ECUFix
                Please don't visit my homepage!

                Comment


                • #83
                  am si eu un logan dci la care i-am reconditionat toate inj.am facut 18 000 km de cand le-am facut.prob ar fi ca nu trage mereu asa cum ar trebui, adica nu trece mereu peste 120 iar altadata merge "brici" adica sare si de 140 150.stie cineva cam ce ar putea sa aibe?
                  Last edited by 77sky; 3 April 2012, 07:15.

                  Comment


                  • #84
                    sfatul meu e sa te duci sa o pui pe test,daca nu trece peste 120 poate sa fie turbo.

                    Comment


                    • #85
                      Sau egr. Parerea mea

                      Comment


                      • #86
                        ...sau pedala de acceleratie(potentiometrul de curatat)...
                        ...sau un contact imperfect pe undeva...
                        cea mai buna treaba e sa-o bagi pe tester, si pe ddt si pe clip.

                        Comment


                        • #87
                          egr-ul mi l-a eliminat mecanicul care mi-a reconditionat inj a zis ca e mai bn si el il avea eliminat de cand a luat masina de noua.pe tester nu are nimic ca am pus-o la el dupa reconditionat.figura aia nu o face mereu doar cand se supara ea (:P.are cineva pe aici puterea marita se merita adica se cunoaste ceva la ea ?

                          Comment


                          • #88
                            Chiar asa!!! Ce dracu" au pus frantujii astia tot felul de chestii in plus pe masinile noastre!!! Scuze pentru off topic dar nu m-am putut abtine!!!

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by marryus_valy View Post
                              egr-ul mi l-a eliminat mecanicul care mi-a reconditionat inj a zis ca e mai bn si el il avea eliminat de cand a luat masina de noua.pe tester nu are nimic ca am pus-o la el dupa reconditionat.figura aia nu o face mereu doar cand se supara ea (:P.are cineva pe aici puterea marita se merita adica se cunoaste ceva la ea ?

                              O sa se aprinda lampa OBD, pt ca masina ta polueaza mai mult decat trebuie.

                              Comment


                              • #90
                                daniel 67 ce am zis de nu te-ai putut abtine?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google