Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • unele masini tin, altele nu. de aia se tot zice ca e loterie. daca masinile unora tin peste 200k km, nu inseamna de acum ca toate tin asa sau altii nu stiu sa le conduca / intretina. pur si simplu se intampla ca f. multe sa pice, chiar daca-s intretinute ok eu am patit-o si sunt atati oameni care au trecut prin aceeasi situatie ca mine. am mai pus pe forum link-uri cu sisteme delphi cu probleme chiar si la mercedes si alte marci. cautati si o sa va convingeti ca problema principala vine de la delphi, nu de la peco sau piciorul soferului.

    @tataru: n-o mai porni impinsa. du-o la un tester.
    internal combustionizer

    Comment


    • Originally posted by tataru View Post
      am schimbat injectoarele,am logan diesel 70 cai.dupa 20 000km iara dau la cheie nu porneste ,ciudat ,o luna pornea la cheie apoi iara nu pornea ,o impingeam iara nu aveam probleme ,pornea la cheie ,acum nici impinsa nu mai porneste
      Salut, dupa ce spui 99% sanse sa fie din pompa de injectie. Ii poti face un test foarte simplu si util: desfa conductele de la injectoare(nu cele de la rampa) si cineva da la automat. In mod normal ar trebuii sa iasa motorina, daca nu iese te pregatesti sa iti schimbi pompa de injectie. Insa desigur inainte de asta cel mai indicat ar fi sa o duci la o diagnoza.

      Comment


      • iese motorina

        cind am pus injectoarele ,unul nu l am strins cred bine si am vz acum ca avea calamina pwe linga ,acum l am scos si sters pe linga el si vreau sa vad daca o ia
        Last edited by tataru; 13 October 2011, 15:33. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • De obicei cand se strica de injectoarele este de la pompa pentru ca baga pilitura.Fa testul pe la filtrul de motorina:scoti senzorul de apa lasi sa curga niste motorina din filtru intr-un pahar ,dupa care pui un magnet langa pahar.Daca o sa vezi niste "serpisori" care sunt atrasi de magnet(pilitura) e clar ca trebuie schimbata pompa,injectoarele,filtrul si curatata toata instalatia pana la rezervor inclusiv rezervor.

          Comment


          • Originally posted by tataru View Post
            am schimbat injectoarele,am logan diesel 70 cai.dupa 20 000km iara dau la cheie nu porneste ,ciudat ,o luna pornea la cheie apoi iara nu pornea ,o impingeam iara nu aveam probleme ,pornea la cheie ,acum nici impinsa nu mai porneste
            Ai cu masina 20000 km si te-a lasat injectoarele sau e a doua oara? Si totusi sint unii care trec de suta de mii si n-au probleme.Sau asa inteleg eu din ce scriu pe forum.Eu n-am decit aproape 57000 de km si n-au aparut probleme cu injectoarele.

            Comment


            • Daniel,fara suparare eu am dci de 4 ani 70 cp cu 210 mii km fara probleme la injectie turbo, pompa acum cateva zile am puso pe tester, si totul e ok injectoare perfecte nu pisa aproape delok motorina pe retur decat f,putin in limitele normale,la fel va spun sie eu,puneti motorina buna numa din peca filtre de origine si ulei bun,un ulei bun nu face bine numai motorului ci si turbinei.,probleme am doar regulatorul de presiune care si ala nu ma afecteaza cu mai nimic,si este ceva minor in fond pe langa celelate.
              Last edited by vladoi; 14 October 2011, 22:30.

              Comment


              • nu mai stiu ce sa fac

                am un logan diesel din 2006 am cu el 200 mii de km pana akuma am schimbat de 4 ori injectoarele din 50 in 50 dar acuma se blocheaza diuza de la injector nu mai stiu le-am dat jos de 3 ori am dat motorina din rezervor nu stiu sa fie de la pompa sau de ce se blocheaza stie cineva?

                Comment


                • pompa e dusa

                  Comment


                  • Originally posted by db-75-mai View Post
                    pompa e dusa
                    sa stii ca ai dreptate am pus motorina intr-un borcan si dupa am pus magnetul...........m-am speriat si inainte de asta am curatat tot rezerv si am pus mot din nou sa scoata oare asa de multa pilitura?

                    in iasi este o firma sermecom ca sa imi reconditionezen pompa ma costa 1150 de ron
                    Last edited by costel 74; 28 October 2011, 14:46. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • am o cunostinta care a reconditionat la sermecom si si-au batut joc de el dupa ce i-au luat si banii. daca vrei sa te tina, ia pompa noua si duze de retur (originale) pt injectoare si asa te tine sigur. costa mai mult, dar nu ai ce face. ce-ti fac sermecom nu tine. cauta pe google si chiar pe forum despre sermecom, ca mai sunt niste oameni care au avut probleme cu ei si o sa te convingi.

                      ps. la o cautare mica:

                      link 1

                      link 2

                      link 3

                      link 4 (in locul stelutelor scrie 4 tuning - e autocenzurat de forum)

                      link 5
                      Last edited by zeegermans; 28 October 2011, 19:49. Reason: Automerged Doublepost
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • Trebuie curatata toata instalatia ca ai pilitura peste tot.Si daca continui sa mergi asa o sa tot strici injectoare.Rezolvarea e schimbarea pompei sau reconditionarea ei,schimbat filtru motorina supapele injectoarelor daca au fost si ele afectate si curatat tot inclusiv rezervorul.Dupa ce o sa o repari foloseste ulei 2T sa nu mai intampini problema asta.

                        Comment


                        • la ce sa pun uleu 2T eu am schimbat tot rez conducte injectoare

                          Comment


                          • sa unga mai bine pompa si sa previi aparitia spanului... teoretic.
                            Last edited by zeegermans; 30 October 2011, 21:06.
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • Originally posted by jambon View Post
                              Daniel,fara suparare eu am dci de 4 ani 70 cp cu 210 mii km fara probleme la injectie turbo, pompa acum cateva zile am puso pe tester, si totul e ok injectoare perfecte nu pisa aproape delok motorina pe retur decat f,putin in limitele normale,la fel va spun sie eu,puneti motorina buna numa din peca filtre de origine si ulei bun,un ulei bun nu face bine numai motorului ci si turbinei.,probleme am doar regulatorul de presiune care si ala nu ma afecteaza cu mai nimic,si este ceva minor in fond pe langa celelate.
                              Te invidiez!! Daca ar fi fost sa am probleme cu injectoarele la 200000 de kilometrii...acum nu mai imi parea rau ca nu mi-am luat benzinar!!!

                              Comment


                              • Buna, am si eu o nelamurire cu dci ul meu acum cateva zile nu-mi pornea decat tras sau la cheie foarte greu am schimbat bujiile incandescente am verificat injectoarele si pompa si erau in limite normale cu exceptia unui singur injector pe care l-am reparat si tot asa greu porneste. La un tester mi-a dat eroare senzor turatie motor si la un alt tester mi-a dat ca e slaba presiunea in rampa. A mai patit cineva asa ceva? Ce ma sfatuiti sa fac

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google