Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by yulyan ursu View Post
    salut am un logan 15 dci65 cp si imi porneste greu dimineata la a5 cheie asa dintro data are 65000 si nu am avut nici o problema am pus tester pa ia simia zis mseriasu ca domne e capu de pompa mentionez ca dupa ce porneste primadata pe urma porneste la sfert daca mapoate ajuta cineva va multumesc
    Daca a pus meseriasul testerul pe el si a avut eroare de presiune mica pe rampa,atunci unul sau mai multe injectoare si automat se verifica pompa...
    Am avut caz in care la 30.000km proprietarul a schimbat pompa pe una noua,si injectoare reparate... si acum toate injectoarele defecte si pompa noua baga span la greu are 55.000km...
    masina a fost alimentat numai de la peco...ce am aflat baga filtre de motorina ieftine schimbate la fiecare schimb de ulei.

    Comment


    • A dat si pompa noua jos sa vada ca baga span?
      Oricum filtrele cit de ieftine ar fii sint inaintea pompei,iar sa te astepti sa schimbi si a doua pompa in 850000 km e o performanta.

      Comment


      • salut,
        Am si eu un logan diesel (85cp din 2007) si de cateva saptamani a inceput sa intrerupa la relanti. Am fost in service si au testat motorul cu laptopul, verdictul a fost: regulatorul de presiune(IMV).
        Ma poate ajuta cineva cu aceasta piese ? de unde-l pot procura si daca-l pot monta eu ?
        stima

        Comment


        • din vitan dar mai bine il cureti si vezi cum face dupa

          Comment


          • Am dci de 70 cp,inca de anu trecut din iarna aveam fluctuatii de turatii mici,numa cand e rece,acum intr-o dimineata iar am simtito,in afara de asta la ce as putea sa ma astept,anul trecut nimic in afara de mici intreruperi,probleme pornire,fluctuatii de turatii din ce in ce mai mari?voi ce ziceti,itai sa il scot si sa il curat,adica sa-l suflu cu aer nu,asta implica curatarea asta stiam.,dupa daca mai face il schimb si gata.

            Comment


            • Originally posted by ady24 View Post
              Intr'adevar nu se simte nici o diferenta , ma refer la mersul motorului, ci doar ajuta la ungerea componentelor din pompa de injectie si automat ii lungeste viata. Eu nu am vaut o pompa care sa nu bage span mai care sa aibe mai mult de 250,000 km reali, verificati de mine.
              Si vrei sa spui ca nu tin mai mult de 250.000km? A mea are acum aproape 270.000km,nu am schinbat pompa si inca merge,nu va mai ocupati oameni buni cu minuni de librifiere si solutii magice ca nu tin si aveti mari sanse asemeni unor colegi de a mei ca dupa ce puneti solutii prin rezervor sa ajunga mizerii pe la injectoare. Bagati piese bune,ulei bun,filtre si motorina de la pompa.Asta e tot ce are nevoie masina.

              Comment


              • daca nu doresti sa inlocuiesti regulatorul de presiune si vrei sa incerci o solutie mai ieftina (curatirea acestuia), te sfatuiesc sa faci o curatire a rezervorului, dupa care sa adaugi METABOND (chiar 250 ml la 50 l motorina. Curatirea rezervorului se impune pentru ca eventualele mizerii adunate in rezervor in decursul timpului sa nu patrunda in sistemul de injectie si sa provoace stricaciuni mai mari. Asta cred ca ar fi varianta mai ieftina dar care implica ceva efort fizic; varianta mai costisitoare ar fi inlocuirea regulatorului. E drept ca nu iti pot garanta ca tratamentul cu METABOND va da rezultatul scontat. Inlocuirea regulatorului, in schimb, in mod sigur duce la rezolvarea problemei.

                Comment


                • Originally posted by lenard View Post
                  Si vrei sa spui ca nu tin mai mult de 250.000km? A mea are acum aproape 270.000km,nu am schinbat pompa si inca merge,nu va mai ocupati oameni buni cu minuni de librifiere si solutii magice ca nu tin si aveti mari sanse asemeni unor colegi de a mei ca dupa ce puneti solutii prin rezervor sa ajunga mizerii pe la injectoare. Bagati piese bune,ulei bun,filtre si motorina de la pompa.Asta e tot ce are nevoie masina.
                  nu ai schimbat pompa.... ok....... dar injectoarele?

                  Comment


                  • Originally posted by lenard View Post
                    Si vrei sa spui ca nu tin mai mult de 250.000km? A mea are acum aproape 270.000km,nu am schinbat pompa si inca merge,nu va mai ocupati oameni buni cu minuni de librifiere si solutii magice ca nu tin si aveti mari sanse asemeni unor colegi de a mei ca dupa ce puneti solutii prin rezervor sa ajunga mizerii pe la injectoare. Bagati piese bune,ulei bun,filtre si motorina de la pompa.Asta e tot ce are nevoie masina.
                    Spunele-o asta in gura mare si celor care au facut precum spui tu si totusi au reparat sau au schimbat injectoare la kilometrii mult mai putini decit spui tu ca ai!! Oricum pina la proba contrarie nu te pot contrazice ca masina ta a facut 270000 de km si nu a avut nici o problema!! Dar cu greu ma poti convinge de asa ceva!!

                    Comment


                    • stiu si eu un logan cu vreo 220.000 fara probleme...deci tind sa l cred...daca ajung si eu la 200.000 a 2 zi il vand )
                      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                      Comment


                      • deci is ori cel mai mare mincinos de pe forum...ori singurul care a ajuns la atatia km fara probleme....da...in fine....daca la mine a tinut,poate tine si la altele,a mea nu e cu minic deosebita si nu cred sa fie cel mai reusit motor care a iesit pe poarta fabricii. Va las sa va tot plangeti ca is motoare slabe,sau prost concepute sau cum vreti voi. O sa va anunt doar cand incep sa imi pice injectoarele turbo si restu.

                        Comment


                        • salut. am si eu o problema cu un logan 1.5 dci 50kw care dupa 4 ani de mers in fiecare zi cam 50km ieri seara cand am vrut sa o pornesc am dat la automat invarte motorul dar nu porneste. am dus-o la un test si a spus ca este presiunea scazuta pe o valva... ce anume ar fi ca deabia sambata o sa o duc intr-un service. testul a fost facut la norauto... mentionez ca masina pana acuma a functionat impecabil si pe neasteptate nu mai porneste. as dori sa stiu si eu care ar fi problema... Multumesc

                          Comment


                          • Originally posted by lenard View Post
                            deci is ori cel mai mare mincinos de pe forum...ori singurul care a ajuns la atatia km fara probleme....da...in fine....daca la mine a tinut,poate tine si la altele,a mea nu e cu minic deosebita si nu cred sa fie cel mai reusit motor care a iesit pe poarta fabricii. Va las sa va tot plangeti ca is motoare slabe,sau prost concepute sau cum vreti voi. O sa va anunt doar cand incep sa imi pice injectoarele turbo si restu.
                            zi-ne si noua cum sa mergem cu dieselurile. plaja de turatii, de unde bagi motorina, ulei.... recomandari, interdictii .... sunt binevenite. mie la 50 000mi-a zis un mecanic ca am un injector mai "sensibil" (nu stricat) desi simptomele le are de mult timp iar pe tester e ok. iarna are un tacanit pana se incalzeste iar daca o las sa decelereze de la 2000 rotatii pana la relanti se intrerupe putin si se zguduie (tot la rece). de pornit porneste la prima cheie de 3 ani jumatate.

                            Comment


                            • Motorina bag de la mol(din anumite motive,sigur nu e cea mai buna acolo),ulei mobile,filtre originale si atat,eu altceva nu am facut.Uleiul il schimb la 10.000km impreuna cu filtrul de aer si ulei iar cel de motorina la 20.000km.Mie mi-au trancanit injectoarele deja de la vreo 50.000km si tot stresat am fost dar inca mai tin,in rest ce sa spun,ziua masina e chinuita in trafic(fac taxi cu ea) iar eu noaptea pe cat posibil o mai tures.Nu este o turatie anume la care sa ti masina,motorul trebuie sa mearga si in a 3-a la 1000 de ture si sa ajunga la turatii mari,eu de multe ori ii dau cu a 2-a sau a3-a peste 4000 de ture,o tin putin asa si o las dupaia in frana de motor.Puteti sta linistiti ca de la turatii prea mari nu crapa nimic pe ea chiar o sa vedeti ca dupa un drum afara din oras cu masina capalita,cu acceleratii puternice in trepte mici masina va merge mai lin si mai bine iar consumul nu va fi cu mult mai mare.Iar aditivi minune anu am bagat niciodata si nici mecanicul nu mi-a recomandat sa bag.

                              Comment


                              • am schimbat injectoarele,am logan diesel 70 cai.dupa 20 000km iara dau la cheie nu porneste ,ciudat ,o luna pornea la cheie apoi iara nu pornea ,o impingeam iara nu aveam probleme ,pornea la cheie ,acum nici impinsa nu mai porneste

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google