Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

    Salutare tuturor...
    de cateva zile imi tot bat capul cu dci-ul meu , am fost pe la fel de fel de mecanici *ba ca is injectoarele , ba ca e pompa , ba e distributia ... O gramada de verdicte . Ieri am verificat pompa , am slabit putin piulita de la regulatorul de presiune , spre distribuitor ... I-am dat la automat de vreo 4 ori , bineinteles ... Nu a pornit .. Dar nici nu a curs motorina pe acolo. Acolo normal trebuie sa iasa presiune nu ? 200 de bari parca . La mine picura. Acum .. Intrebare e : se pot reconditiona pompele astea ? ... Ori m-am mai gandit eu ... Nu s-ar potrivi o pompa de golf 2 si mici modificari ? aia e pe acelasi sistem ca logan ul, numai ca nu se macina rotitele in pompa.A reconditionat cineva pompa la logan ? daca da va rog si cat a costat operatia...O pompa noua e 2000 ron , dar nu as pune tot delphi, caci zau ca is de proasta calitate. Multumesc anticipat
    sigpicSa traiasca urile , si

  • #2
    A pai 2000 e putn,asa ca poti s-o schimbi.Poti sa o repari da cine stie cum mere pe urma.Eu am un prieten care are pauc 1,9 d si a cedat pomapa si e 2000 de euro.Se poate adapta una mecanica ca la papuc mere dar la logan nu stiu .
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      Eu unul nu inteleg cum s-a putut defecta o pompa de injectie asa repede. Ma gandesc numai ca s-a folosit motorina neadecvata
      tema, ideea si morala este banii
      banii este fericire restu' tot e amagire

      Comment


      • #4
        Fa o diagnoza cu programul DDT2000 pt inceput
        se poate si rupe axul principal de antrenare(caz destul de rar-am avut un client cu asa ceva ) ;poti verifica, daca demontezi partea de inalta presiune cu atentie la garnituri si role (trei suruburi in spatele pompei) invarti manual motorul si vezi daca se misca cama
        nu cred ca este indicat sa faci modificari"artizanale"-cunosc cazuri in care au gasit pistoane topite si motoare sparte si costurile au fost destul de ridicate pt reparatie
        bafta!
        cand ma privesc ma ingrozesc,cand ma compar ma linistesc

        Comment


        • #5
          La cati KM a cedat,cat ai acum?

          Comment


          • #6
            A mai vrut unul pompa de golf tdi pe logan si nu s-a mai auzit nimic de el. In primul rand tdi-urile sunt alta tehnologie decat commonrail-urile, m-as cam indoi ca vor merge pompele de pe unul pe altul. Plus ca presiunea de la commonrail o faci cu 3 pompe tdi, deci nu incercati asa ceva acasa. Chiar daca reusiti adaptarea pompei, trebuie resoftat ecu injectie, nu e chiar asa simplu cum pare schimbi pompa si cateva mici artificii, gata ai o masina fara moarte. Eu as merge la service, sa faca aia o dignoza, daca masina e in garantie, n-au decat sa schimbe baietii pompa pe garantie, daca nu, ghinion.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Urmati si sfatul lui Seba
              cand ma privesc ma ingrozesc,cand ma compar ma linistesc

              Comment


              • #8
                sa traiesti 100 de ani claudiu ...
                dar , ai idee ce preturi practica !?
                ori , tu esti cel de la e-mail : claudiu_valentin ... ?
                sigpicSa traiasca urile , si

                Comment


                • #9
                  mi-a cazut si mie pompa zilele astea , ca tot imi laudam eu masina ca nu am avut niciodata probleme cu ea.am fost la reprezentanta dacia din focsani ca am zis ca asa e normal(desi nu mai e in garantie, am zis ca ei se pricep cel mai bine)iar pretul a fost udeva la jumatate din pretul masinii noi.4000 de euro .explicatia a fost ca nu pot da garantie doar pentru pompa ci trebuie schimbat tot sistemul alimentare si injectie(de la rezervor pana la injectoare-ca asta e procesul tehnologic de la uzina).bineinteles ca am plecat imediat dupa ce am facut testul clip.am fost dupa la un alt service autorizat doar rar -nu dacia-si sa rezolvat toata problema cu 1500 ron. apropo , daca aveti astfel de probleme pompele se repara la reprezentanta delphi la brasov , se da garantie iar pretul este de 700 ron.

                  Comment


                  • #10
                    o repari pe banii tai si se freaca iar de la motorina asta buna de pe la noi.daca ar fi biodiesel la noi nu ar mai fi belele cu motoarele astea.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #11
                      are cineva adresa sau un nr. telefon la reprezentanta delphi la brasov
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • #12
                        salut.....eu am aqm 50.000 de km dar p la 45.000 mi-a cazut kitul de presiune(sau regulator de presiune) de la pompa de injectie.....dupa c am stat ore bune pe la service mi sa spus k nu o au pe stoc si k vine in 4 zile....nici nu am stat pe ganduri...am fost in vitan si am luat piesa..am dat 460 lei cu garantie fata de 520 cat era la ei...dar pana la urma tot la ei la service m-am intors ptr montaj..

                        Comment


                        • #13
                          O pompa noua e intre 2000 si 2800 lei.

                          Comment


                          • #14
                            eu nu stiu ce sa zic, am avut probleme cu injetoarele , le-am reconditionat..iar acuma..am scos motorina pe retur din pompa si scoate cu pilitura....ceea ce a dus la injectoare. Acum trebuie sa o iau de la capat si m-am saturat...in momentu de fata as incerca sa fac o modificare si sa pun un filtru intre pompa si repartitoru ala ca sa opreasca pilitura...dak reusesc sa fac ceva..va anunt..dak ma puteti ajuta cu ceva..chiar va rog sa imi lasati un mesaj in pv. ms mult

                            Comment


                            • #15
                              norman pompele de injectie nu pica asa de usor doar daca pui pe masina injectoare reconditionate prost si necalibrate toate 4 ca altfel se duce pompa injectoarele si axul
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google