Consum 1,5 DCI 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mae View Post
    Nu stiu cum reusiti voi sa scoateti consum sub 6 in oras. Eu am reusit in weekend seara cand toate stopurile erau pe intermitent era liber si mergeam la economie. Altfel sare peste la 6,5-7 lejer
    Eu am indicat consumul mixt - Bucuresti + Calarasi + extraurban.

    Si, mae, se pot consuma 8 l de motorina pe 150 km etc., cum spune lars, daca mergi in afara orasului, cu motorul de 1.5 si 85cp, in treapta a 4-a sau a 5-a la 1900-2000 rpm maxim. Nu stiu insa cat de bine e pentru masinuta.
    Last edited by denisa; 13 August 2008, 14:23. Reason: Am refacut un calcul. :)
    Logan Ambition 1.5 DC

    Comment


    • Consum mediu cu aer pornit 4.8 (oras+afara)
      in oras fara aer 5.3
      in oras cu aer 6
      afara 4.3 max 140km/h

      Comment


      • Originally posted by anubis View Post
        Am 75km efectuati intr-un trafic de belea: o ora si zece de la pod Otopeni la piatza 1Mai. Consumul cu care am luat-o de la dealer era de 18.2. Am reusit sa-l aduc la 7.1. Avea 4 Km facuti
        salutare. Ca sa aiba un consum cat mai scazut de combustibil. Un motor diesel, trebuie tinut intr-un regim de turatie cit mai constant. Cu cit mai constant se ruleaza cu atat scade consumul. Consumul minim la diesel este undeva pe la regimul de cuplu maxim. Daca se tine constant cam intre 1900 si 2500, o sa fiti uimiti de consumurile aratate de CB.

        Drumuri cit mai frumoasa si fara incidente.

        Comment


        • Originally posted by adicata2003 View Post
          salutare. Ca sa aiba un consum cat mai scazut de combustibil. Un motor diesel, trebuie tinut intr-un regim de turatie cit mai constant. Cu cit mai constant se ruleaza cu atat scade consumul. Consumul minim la diesel este undeva pe la regimul de cuplu maxim. Daca se tine constant cam intre 1900 si 2500, o sa fiti uimiti de consumurile aratate de CB.

          Drumuri cit mai frumoasa si fara incidente.
          Originally posted by raduSB View Post
          Consum mediu cu aer pornit 4.8 (oras+afara)
          in oras fara aer 5.3
          in oras cu aer 6
          afara 4.3 max 140km/h
          Record consum MCV Laureat 1.5 dci 85 CP.

          consum in afara 2.6 la suta de km
          RUlat constat cu o viteza de cca 60 Km/h
          Attached Files

          Comment


          • Doar o intrebare

            Eu te voi intreba un singur lucru:

            Daca iti voi da 2.6 L de motorina (ce tip doresti tu), si vom avea in instalatie DOAR aceasta cantitate, vei parcurge 100 de km?
            Iti permit sa folosesti cum vrei motorul, cutia.

            Deci?
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • Originally posted by 77sky View Post
              Eu te voi intreba un singur lucru:

              Daca iti voi da 2.6 L de motorina (ce tip doresti tu), si vom avea in instalatie DOAR aceasta cantitate, vei parcurge 100 de km?
              Iti permit sa folosesti cum vrei motorul, cutia.

              Deci?
              Drumul parcurs este facut intre Valenii de Munte si Ploiesti. Cca 30 de Km. Am rulat usor in treapta a 5-a cu cca 60 Km pe ore. Pe bord imi arata viteza medie 55 Km/h. Daca as merge, in aceleasi conditii,(turatie constanta a motorului si plecari line) cu siguranta cu 2.6l voi parcurge 100 Km.

              Comment


              • Fain!

                Daca un meceveu obtine un asemenea consum mirobolant (si este mai greu cu ceva kile...) rezulta ca o berlina ajunge la vreo 2.2L, 2.4L la suta de kilometri.
                Fantastic!
                Ce motoare avem noi! Consum de motorete nu alta!

                P.S. Mi se pare mie sau este un reply (nepermis) la un post anterior?
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Autostrada Bucuresti - Pitesti, la 170km/h resetat CB-ul in mers - consum 9l.
                  LOGAN KISSFM 1.5 DC 85CP

                  Comment


                  • De la Valenii de Munte spre Ploiesti este si o usoara diferenta de nivel. In iulie am mers Ploiesti, Urziceni, Vadu oii, Constanta (~300Km). Consum mediu cu aerul pornit 4.5%. 60--70Km/ora in localitate, si 100--120 in afara. Mie mi se pare fantastic. Este mai mult decat multumitor.

                    Comment


                    • Consumul este normal pentru conditiile prezentate de tine.

                      cred ca cel mai bun compormis viteza/ consum este 100-110 consum de pana in 4,5. E o viteza destul de maricica, si un consum destul de micut tinand cont ca loganul are o aerodinamica ca a unei caramide. Peste viteaza asta creste foarte mult consumul. Cam ce am observat eu daca mergi 120-130 scoti un consum de 5,3-5,5 si nu prea se merita pentru o viteza mai mare cu 10 km sa creasca consumul cu 1 litru. Motivul aceeasi aerodinamica bine studiata in fabrica de tancuri.
                      1.5 dc

                      Comment


                      • Rezistenta aerului creste cu patratul vitezei de deplasare, deci cu cit viteza este mai mare cu atat rezistenta aerului creste si mai mult. Ce zici tu de caramida, sa sti ca loganul are un Cx foarte bun. Parca 0.3 au zis ca e.

                        Comment


                        • 0,36 mai exact.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • Pai din cate am mai citit pe net. Valoarea de 0,36 e destul de slabuta pentru o masina a mileniului 3. Skoda octavia 2 are valoarea de 0,30, espero 0,29 opel calibra are 0,26.

                            sa fim realisti. Voua vi se pare ca loganul ar avea o forma cat de cat aerodinamica.

                            chestia cu rezistenta la inaintare este ceva de genul asta

                            D = Cx (1/2*d*V2*A),
                            unde D - rezistenta aerodinamica, Cx - coeficient de aerodinamicitate, d - densitatea aerului, V - viteza vehiculului, A - aria sectiunii transversale maxime.

                            deci -o singura chestie se paote modifica.... Viteza care face ca aceasta rezistenta sa creasca foarte mult.
                            - densitatea aerului valoarea este foarte mica
                            - cx nu il modifica nimeni si este 0,36
                            - arie sectiunii transversala este destul de mare pentru ca masina este mare. Inalta. Eu am inaltimea 1,80m si cand stau in scaun mai este destul de la capul meu pana la plafon.
                            1.5 dc

                            Comment


                            • Pentru ce au vrut francezii sa fie, eu zic ca 0.36 este OK. Este o masina ieftina , normala. Daca vreti performante, trebuie platit mai mult.

                              Comment


                              • Cu rulota de 1Tona iasi - mangalia si aer conditionat pornit periodic 7,1l/100km cu o viteza de 90 - 110 km/h
                                mangalia - iasi - tg neamt si aer pornit 6,5l/100km cu o viteza de 70 - 90 km/h
                                tg neamt - iasi 5,6l/100km cu o viteza de 60 -80 km/h
                                toate drumurile sunt cu rolota agatata de 1t
                                Attached Files
                                Last edited by DRIVERMAN; 28 August 2008, 00:20.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google