Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu am tot laureat din 2005 si am mai patit cu masina sa nu vrea sa traga...eu zic ca are importanta si de unde alimentezi...chiar daca e omv rompetrol mol etc. incearca si alte statii si daca nu vrea nici atunci...nu e benzina de vina si mai bine consulti un specialist..
    Race me 2 tha` hill . . .

    Comment


    • #47
      referitor la ce a spus B-11-RUY ca "a reglat" acceleratia,in ce sens,daca urca pana in 5900-6000 RPM,nu vad ce ai mai putea regla..
      live to ride

      Comment


      • #48
        Originally posted by sorin17 View Post
        si eu sunt incepator nu cred ca este de la bujii si a mea tot din 2006 este si fuge cat de cat 170... poate ai invatato puturoasa glumesc:P

        app la cat schimbi vitezele?
        salutare.pe a1 am reusit sa depasesc 170km/h,cu putin cei drept :P 1.4mpi
        Laureate,1.4MPI

        Comment


        • #49
          Originally posted by mateiion63 View Post
          am un logan din 2006 si nu vrea sa fuga mai tare de 140 km la ora.are 53 000 de km.
          Pentru siguranta ta pe drumurile din Romania nu merita mai mult

          Buna ziua,
          Am avut pe capota un actibild pentru ca asa am vrut, am participat la un concurs iar dupa ce am dezlipit a mai ramas adezivu. Da-ti un sfat cu cel sa-l inlatur. La spalatorie mi-a spus ca numai polisata se rezolva.
          Last edited by mariateo; 21 July 2011, 22:56. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #50
            mariateo sprey curatitor de frane de la wurt curata bine si nu ataca vopseaua

            Comment


            • #51
              Legat de masina puturoasa.In cazul asta am tot auzit ceva de "rampare",daca am auzit bine.Ce inseamna asta?
              Last edited by valiku; 24 January 2012, 11:10.

              Comment


              • #52
                remapare. rampare folosesc smecherii care aud cuvinte, nu le inteleg, dar apoi le folosesc crezand ca asa e bine sau ca e la moda.
                remapare inseamna schimbarea unor parametrii din softul calculatorului de injectie, ceea ce pt 1.4mpi se traduce intr-un castig de cativa cai putere si un plus de rezerva de cuplu pe ture medii. in nici un caz nu-i va da 100 de cai (minte cu nesimtire cin epromite asa ceva), nici macar egalul unui 1.6 stock nu va fi, dar foarte aproape de acel 1.6.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  sal la ce se discuta eu zic ca depinde si de masina cum o inimeresti

                  cel putin eu nu o protejez in turati schimb intotdeauna peste 3000rp asa ca nu va sfiiti sai dati talpa

                  pardon am omis,am un laureat din 2008 august si are 91700km dar nu am schimbat nimic in afara de consumabile.drum bun si grija in trafic
                  Last edited by maryo_09; 14 February 2012, 19:41. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    Adica masini din aceiasi motorizare sa aibe comportament diferit? Unele sa aibe zvac, altele dimpotriva puturoase, cum ai noroc, doar Dacia produce masini cu mape ale ECU la nimereala.
                    Eu am alta parere; de cine conduce depinde.
                    Chestiunea cu protejatul masinii, nu tine exclusiv de turatiile la care schimbi vitezele..unii asta inteleg protejarea masinii.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #55
                      mai conteaza si turatiile la care schimbi.personal cunosc pe cineva care are un logan de 3 ani si aqm e pe branci motorul.si omul schimba numai la 3000-5000

                      Comment


                      • #56
                        Altele au peste 200.000 km si s-a dat in ele ca surdu-n toba.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by biancamarius5 View Post
                          mai conteaza si turatiile la care schimbi.personal cunosc pe cineva care are un logan de 3 ani si aqm e pe branci motorul.si omul schimba numai la 3000-5000
                          Conteaza daca vrei, temperatura motorului, cand schimbi la turatiile astea; daca pleci din parcare si dupa aceea ii dai talpa, sigur ca ai sa ai ce meriti.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #58
                            asta nu stiu dar stiu ca vedea jar de rupea pamantul si scotea fum ca raba

                            eu ma gandeam ca e bine sa folosesti turatia optima adica 2000-3000 cum spune producatorul
                            Last edited by biancamarius5; 16 February 2012, 00:20. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #59
                              asa facea si a mea ma rugam cu a 4 sa ia 135km/h..si dupa ce am dus'o la 15.364 de service-uri si mesteri,am descoperit acasa dupa ce am desfacut motorul(cu tata bineinteles) ca aveam doua supape strambe si catalizatorul infundat..
                              Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                              Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                si eu am un Logan 1.4 din 2007,dar am reusit sa ajung la 165 km/ora si asta de mai multe ori(secretul la acest model ii sa schimbi vitezele la turatia potrivita asta ii parerea mea)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google