Masina Puturoasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ai facut f bine. eu am un 1.6 benzinar(merge f bine),schimb in general la 2500-3000. de curand m-am angajat la o firma si am vazut ca, colegul meu schimba in oras pe la 1700- 2000(fiat doblo1.2 diesel).i-am zis ca e cam putin pt diesel si mi-a zis ca daca da mai tare in ea consuma. acum e in service pt ca sau dus injectoarele.(trebuiesc curatate doar).asa ca mai bine dai in ea decat sa platesti pe urma cine stie cat.
    Seba
    sofer amator
    Last edited by Seba; 20 March 2012, 21:54.

    Comment


    • #77
      Salut baietzi,,,si eu am un logan 1.4-benzina.Innebunesc de nervi cand trebuie sa urc un deal ,trebuie sai dau din vale 130-140 ca sa pot sa urc dealu,si ajung in deal cu 80-90.Nu stiu de ce imi moare numai in deal,Daca avetzi vreo idee spunetzimi si mie.Multzumesc

      Nu mai folosi limbaj gen messenger!
      darksid3
      Cerberus
      Last edited by darksid3; 4 August 2012, 18:51.

      Comment


      • #78
        Te miri de ce scade viteza la deal ? De gravitatie ai auzit?
        Folosesti trepte inferioare la urcare ca nu ai motor de locomotiva, o sa vezi ca nu mai scade viteza.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #79
          Parerea mea e ca o resoftare te ajuta sa urci mai usor in rampa.
          My ride

          Comment


          • #80
            Asa e. Daca n-ai resoftare n-ai nici o sansa sa urci un deal.

            Sau iti iei un motor de cel putin 5 litri si peste 400cp.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #81
              Cer scuze ptr mesaj tip messenger.Am citit ceea ce miatzi scris,dar problema e ca un prieten de-al meu are la fel ,logan 1,4 benzina,si masina lui se comporta mai bine la deal,il urca mai repede,fara nici o problema,eu trebe sa bag vitezele inferioare,pe cand el zboara pe langa mine.O sa incerc sa merg la un mecanic ptr resoftare.

              P.S.Facetzima sa inteleg in ce consta resoftarea?
              Multzumesc

              Scuze ptr mesaj tip messenger.Am citit sfaturile voastre si va multzumesc.Problema e ca un prieten de-al meu are la fel logan 1.4 benzina si tot timpu zboara pe linga mine,eu fiind nevoit sa bag in viteze inferioare,si el in a-5-a urca lejer.

              P.S.Facetzima sa inteleg in ce consta resetarea
              Multzumesc

              Scuze ptr dublura mesajului.Imi merge prost netu,si nu mia aratat ca a fost trimis primu mesaj,si de aceea l-am rescris
              dodado
              Incepator
              Last edited by dodado; 4 August 2012, 20:24. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                Pentru resoftare trebuie sa apelezi la colegii de pe forum care se ocupa cu asa ceva. Incearca aici
                My ride

                Comment


                • #83
                  Aportul de putere dat de resoftare este prea mic ca sa simta mare diferenta la deal, nu mai dezinformati aiurea. Pur si simplu nu stie sa-si foloseasca masina, atata tot.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #84
                    Intr-adevar dupa resoftare nu te vei simti ca intr-o masina de 140 cai dar cred ca vei fi multumuit. Eu cand i-am facut resoftarea si m-am suit la volan nu mi-am dat seama de diferenta, asteptandu-ma la o schimbare majora. Din anumite motive i-am pus softul original si abia atunci am simtit diferenta. Ulterior i-am rescris softul. La mine se simte o diferenta multumitoare si la felul cum urca o rampa dupa resoftare comparativ cu perioada de dinaintea resoftarii. Singurul meu regret vis-a-vis de aceasta modificare (resofatare) este ca nu i-am rscris softul mai devreme.
                    My ride

                    Comment


                    • #85
                      Daca ai condus masina subturat pana acum, nu te mira ca in aceeasi treapta de viteza alt logan 1.4 merge mai bine. Pune-te in masina, fa 60km fara sa-i dai mai mult de a 3a si sa nu scada turatia sub 4000RPM. Cand schimbi viteza, schimbi la limita. Nu schimbi pana cand nu taie. O sa vezi ca-si va reveni. O resoftare nu strica, dar nici minuni nu face.
                      De altfel, cand urci un deal, ii dai a 3a si te urca fara probleme. Economisesti in alta parte nu in munti...

                      Comment


                      • #86
                        Cand e cald tare afara se simte indubitabil ca trage mai slab benzinaru, cu predilectie 1.4, chiar fara AC pornit si fara incarcare mare, e lesinat cu toate resoftarile.

                        Pe autostrada m-a uimit cum s-a comportat seara (12-01:00 noaptea) pe racoare fata de amiaza pe toropeala, fara chin mers cu 140-150 constant. La 35 grC apesi parca un gol acceleratia, trebe inferioare si forja sustinuta.

                        N-am facut proba, dar sunt convins ca se scot timpi diferiti de acceleratie la 10-15 grC si la 30-35 grC.

                        Comment


                        • #87
                          Sigur ca trage altfel. Nu e tot una sa traga aer cald sau aer rece!

                          Comment


                          • #88
                            asa e baietzi,pe racoare trage excelent,pe caldura fac coada in spatele meu pe munte.Dar vam spus ,prietenul meu si pe caldura urca bine,imi usuca vopseaua pe partea stanga cand ma depaseste,cu aceeiasi dacie logan 1,4,benzina

                            Comment


                            • #89
                              O avea vreun motor de 400 de cai sub capota si nu ti-a spus.

                              PS: Nu mai folosi "TZ" in loc de "t", chiar daca nu folosesti diacritice.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #90
                                ok
                                Nu,nu are de 400

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google