If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
dar ai fost la un service (preferabil reprezentanta), sau ai executat cautarea de capul tau ? daca nu ai rezultate cu 3 termostate, de ce sa le mai cumperi pe al patrulea si pe al cincilea ?!
Aveam si eu fluctuatii 2-4 linii la apa pentru loganul din 2004. Dupa ce am schimbat complet lichidul de racire, inclusiv distributia si pompa de apa, nu mai am probleme.
dar ai fost la un service (preferabil reprezentanta), sau ai executat cautarea de capul tau ? daca nu ai rezultate cu 3 termostate, de ce sa le mai cumperi pe al patrulea si pe al cincilea ?!
bine pusa intrebarea.
am mai spus mai sus ca sunt dus cu pluta.
Probabil am vrut sa incerc toate termostatele de pe piata.
Din punctul meu de vedere acest subiect poate fi discutat o vesnicie, parerea mea personala dupa niste verificari cu un tester OBD este ca in bord afiseaza total eronat si nu este un punct de plecare pentru a considera problema. Am testat logan-ul diesel al socrului meu de 85 cai, care de cand a iesit din fabrica afiseaza 2 linii si rareori 4. Am pus testerul si am pornit cu masina un pic la drum, cand antigelul atingea intre 82-85 grade termostatul deschidea si scadea undeva pe la 79 si apoi creste la 84-85 si tot asa, asta in mers. In bord am avut 2 linii pentru ceva timp la aceste temperaturi si la un moment dat s-au facut 4 linii si avea 85 grade si cand a scazut pana la 80 grade tot 4 linii erau deci.....afisaj aiurea. Am stat cu masina pe loc cateva minute, apa a ajuns la 95 grade, in relanti si atunci a pornit ventilatorul. In bord 4 liniute chiar si la 95 grade. Concluziile le tragei voi.
Distributia si antigelul au fost inlocuite la ultima revizie, vara trecuta. De atunci am 4 linii (la pornire nimic-2-4 linii). Probabil a fost doar pura coincidenta, dar pana atunci aveam fluctuatii 2-4 linii.
Aceste fluctuatii au aparut cu 1 an inainte dupa un drum Rucar-Bran.
mai urmeaza sa inlocuim piese prin UCH...gen traductoare de temperatura, rezistente, etc....nu ma pricep mult la electronica.
Mai simplu: inlocuiesti masina, cand iti permiti si te saturi de asta.
Eu nu vad fluctuatia asta 2-4-2 ca pe o mare problema, cat timp e doar afisajul neconform, iar restul gen incalzire, consum, sunt ok.
Salutare.Am si eu o mica problema..in ultima perioada am observat ca dupa distante scurte parcurse porneste gmv-ul cand opresc motorul.Temp apei este optima,indica 4 liniute,nu am forjat motorul,mers chiar relaxat si nu mi se pare normal ca dupa 10 km max sa porneasca gmv-ul.In 2 zile,2 drumuri a facut la fel.Poate avea legatura cu faptul ca la schimbul distributiei am facut si schimbul lichidului de racire si cine stie ce combinatie au facut baietii in service pt ca acum sa apara chestia asta..pareri?
M-am mirat pt faptul ca pana acum nu pornea asa des,la drumuri atat de scurte si mai ales ca n-au fost cine stie ce calduri pana acum.Sper sa fie in regula.....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment