lasa tu aia ... mergi in afara orasului cu 5a ca sa nu soliciti tare motorul ...
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
La dci acum in sezonul rece nu urca mai sus de 2 liniute...dar nu te speria...la doua liniute ai temperatura normala.Deci e de la temperatura de afara...stai linistit.Originally posted by acidus View PostSalutari,
Ieri am iesit din oras, am facut vre-o 30km insa temperatura nu a ajuns mai sus de 2 liniute.
Intr-adevar era frig afara. Sa fie oare de la temperatura de afara sau ceva eroare?!
Stima.sigpic
Comment
-
Daca - si vorbesc doar de benzinare - apa creste la 4 linii, dupa care, functie de regimul masinii, coboara din nou la 2 sau oscileaza, trebuie facut urmatorul lucru:Originally posted by IancuMIC View PostOricat de frig ar fi,dupa aceasta distanta apa in motor trebuie sa ajunga la cca.90grade;acuma ramane de vazut daca putem incrimina sonda sau termostatul.
se deschide caldura la maxim, cu ventilatorul la 2, maxim 3. Loganul este una din cele mai bune masini la capitolul caldura in interior. Deci, daca dupa ce deschizi caldura, in 100 de metri nu te ia naiba de cald, inseamna ca motorul nu e destul de cald, termostatul e crapat, iar sonda n-are nici pe dracu'.
Eu am patit acelasi lucru, iar termostatul mi-a ramas deschis. S-a remediat pe garantie.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Dieselurile se incalzesc mult mai greu decat benzinarele. De aia si au incalzire interioara asistata electric (adica o rezistenta). La -15 grade, daca circuli numai in oras, apa va ramane - probabil - la 2 linii (cca 60 de grade). Daca iesi in afara orasului, urca la 4 linii fara probleme.Originally posted by IancuMIC View PostA se intelege faptul ca in aceasta perioada la dci-uri apa nu ajunge la temp.optima de functionare a motorului?La -15 grade cat va fi temp.apei din motor?
Inseamna ca volumul de lichid in motor poate e altul, ca sondele sunt identice. La mine, cand mi-au schimbat termostatul si au pus diagnoza pe masina, la 2 linii aveam 67 de grade. La 78 a sarit la 4 linii.Originally posted by valeriuciprian View PostLa dci la doua liiniute apa e undeva la 88 de grade...am masurat cand am fost la revizie...cu laptopul conectat la masina.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Si la mine au facut la fel. Au tinut diagnoza pana a deschis termostatul - undeva intre 97-99 grade (ziceau ca trebuia sa deschida la peste 100, dupa care s-au razgandit: probabil a deschis la peste 100, dar cand s-a deschis circuitul mare, a scazut temperatura pana la 97).The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Parca e altceva...Originally posted by valeriuciprian View PostCand am facut revizia am deschis aceasta discutie...si nici cei de acolo nu stiau la doua linite ce temperatura este...si mi-au propus daca vreau sa stau cu motorul pornit pana apar 4 liniute...am stat si atunci cand a sarit de la 2 la 4 apa avea 88 de grade.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
La DCI deschide termostatul la cat? la 100 grade?Originally posted by JREwing View PostSi la mine au facut la fel. Au tinut diagnoza pana a deschis termostatul - undeva intre 97-99 grade (ziceau ca trebuia sa deschida la peste 100, dupa care s-au razgandit: probabil a deschis la peste 100, dar cand s-a deschis circuitul mare, a scazut temperatura pana la 97).
) hmmm....
Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Cristi, uitat-te la profilul meu: am benzinar. Am si spus ca nu stiu prea multe de dci-uri, dar cred ca termostatele sunt - si la Loganuri - pe categorii de temperaturi.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
















Comment