Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca masina e in garantie si te duci la ei cu problema asta, totul e ok. Daca nu e in garantie, e stricata si iti schimba tot sistemul de racire.
    Aceiasi problema am avut-o si eu. Pana nu l-am luat pe domn' injiner dupa mine cu tot cu laptop, sa-mi monitorizeze temperatura motorului in timpul mersului, era "totul ok" si la mine.
    Daca masina nu este in garantie, schimba termostatul si scapi de problema. Daca e in garantie, vorbeste frumos cu baietii de acolo.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Originally posted by smaci View Post
      ......................Oricum nu mi-au zis la ce temperatura lucreaza termostatul.
      Pai normal ca nu ti-au spus.
      Daca iti spuneau ar fi insemnat ca trebuia si schimbat probabil. )
      Din ce am vazut eu la test, iti spune clar unde inchide si deschide termostatul.

      Originally posted by o8MeLC View Post
      vi se pare normala depunerea consistenta, zic eu, pe termostat? masina are 6 ani.
      Dupa 6 ani fara sa schimbi antigelul...
      Oricum nu prea e ok.
      La mine dupa 3 ani era lacrima termostatul (desi era stricat )
      Last edited by Octavian; 8 April 2011, 19:38. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • dap, are dreptate octavian_32, si eu am fost in masina cand a fost facut testul, si am vazut permanent temperatura si mi-au spus cand deschide, cand nu.cei de la valcea din service sunt mai deschisi si nu au anumite retineri ( bine, asta inseamna ca am stat langa ei cand au facut schimbarea).

        Comment


        • Buna ziua tuturor,

          Am de curand de la firma un Logan Diesel nou, varianta de 75 cp, Euro 5.
          La un drum pe care l-am facut ieri la Alexandria, am observat ca nivelul temperaturii apa motor nu a depasit deloc 2 liniute. Conditii atmosferice : ploaie, temperatura exterioara cca. 8-9 grade Celsius.
          La intoarcere in schimb, dupa ora 14.00, cand se mai incalzise afara ( 14-15 grade Celsius ) au aparut totusi greu 4 liniute sau pavele cum sunt denumite in manualul masinii.
          Masina are cca. 400 de km., schimbarea treptelor de viteza o fac la 2.500 rot/min., nu am mers cu ea deloc subturat ( sub 1.500 de ture ).
          Astept pareri de la cineva care s-a mai confruntat cu asa ceva !

          Comment


          • Aste e normal!

            Comment


            • FIR-AR al naibi de liniute ca nu le mai suport! am dat banii degeaba, tot la fel face! imi vine sa le dau foc!

              Comment


              • pai ziceai ceva de sonda de temperatura.ai schimbat-o si tot asa face?

                Comment


                • o iau de la inceput in iarna am observat problema. am schimbat termostatul a mers perfect de atunci pana acum 2 saptamani! de atunci iar am ramas cu 2 linii, zic n-are cum sa mai fie de la termostat, ma duc la service sa-mi fac testu' NASA. testatoru zice merge domne, e de la senzor schimba-l. il schimb, in prima zi mi s-a parut ca mergea. sigur a fost doar o impresie. mai ramane sa schimb masina!!!!!!!

                  Comment


                  • Mie mi-au schimbat cablul de masa (ala care duce de la minusul bateriei undeva pe caroresie, are vreo 60-70 cm) Cica de la ala ii problema. Mi l-au schimbat in garantie, fara sa comenteze absolut nimic, stiau de problema asta, ziceau ca grosimea firului respectiv nu este corespunzatoare. La mine, de atunci nu a mai facut nici o figura de genul asta. Stiu pe altii, care tot asa cablu schimbat, dar era defect termostatul. L-a schimbat, si apa tot nu indica mai mult de 2 liniute, a schimbat termostatul nou nout in garantie si de atunci nici o problema. Sa mai zic ca la mine iarna la -10 grade afara, dimineata cand mergeam la lucru, in 1km aveam deja 2 liniute si cam dupa vreo 3km aveam 4 liniute, caldura caldura, si stateau cele 4 liniute lipite acolo.
                    Acuma poate depinde si de norocul fiecaruia si de "stiinta" mecanicului sau rabdarea acestuia.
                    sigpic

                    Comment


                    • multam, o sa ma interesez si de cablu asta.

                      Comment


                      • Hristos A Inviat
                        Alte observatii dupa un drum lung pe autostrada.
                        Plecat sambata dimineata din Bucuresti spre Motru. Evident 30 min. pana la iesirea spre autostrada A1, motorul se incalzeste, urca la 4 liniute si ramane acolo. Am oprit la Slatina sa alimentez si pana acolo n-a scazut deloc la 2 liniute. Este prima data cand se intampla acest lucru. Pana acum nu urca la 4 deloc la drum lung. De mers, am circulat normal, 130-140 km/ora, doua persoane si greutate normala. Dupa alimentare a scazut la doua si abia a mai urcat la 4 liniute cand am ajuns la destinatie. Cred ca este in regula acum, nu stiu ce sa mai zic, eram hotarat sa schimb termostatul si sonda, dar mai astept.

                        Comment


                        • stati linistiti si fara grija .... in principiu daua sau patru liniute la temperatura nu sunt deloc anormale indicatia calc de bord depinde de mai multi factori printre care si nivelul de antigel adica concentratia acestuia in lichidul de racire. daca concentratia este mare (peste 1:1 sau 2:1 sau 3:1) depinde de ''meseriasul'' care a facut-o indicatia la bord poate sa fie 2 liniute si nu sare la 4 liniute decit daca esti sarit si fugaresti masina insa daca concentratia de antigel este mai mica adica mai putin antigel o sa observi ca o indicatie de 4 liniute este '' la ordinea yilei '' chiar si cu motorul tinut 2 min la ralanti..... oricum sfatul meu (posesor de diesel si benzinar) atit pentru diesel cit si pentru benzinar cind incep caldurile mai scade concentratia de antigel iar toamna cind se pune frigul creste concentratia. de preciyat faptul ca motorul trebuie sa functioneza intr-o plaja de temperatura pe care o dau ca date tehnice fabrica si nu este indicat nici sa functionezi la o temperatura mai mica dar nici mai mare .... la o temperatura mai mica motorul consuma de obicei mai mult carburant dar uzura lui este mai mica si solicitarea uleiului este de asemenea mai mica iar la o temperatura mai mare uzura motorului poate sa fie conform legilor frecarii mai mare iar solicitarea uleiului este de asemenea mai mare..... in final .... ''vara'' foloseste o concentratie mai mica de antigel pentru ca motorul o sa-si faca racirea mai bine iar iarna tinind cont de temp scazute pune mai mult antigel ... restul referitor la indicatiile de la bord ........ sunt povestile senzorilor si ale calculatorului de bord nu va bazati tot timpul pe acestea ca put fi eronate ..... din diverse motive ... oricum nici nu le ignorati

                          Comment


                          • am schimbat tot antigelu si pare sa se comporte normal revin cu vesti bune sper.
                            multam can

                            Comment


                            • Salut!

                              Sa va spun o intamplare pe kre nu stiu cati de aici au patit o,poate niciunu dintre voi.Ieri am calcat cu roata masinii o sticla de plastic pe care initial am vazut o k fiind turtita dar in care am avut ghinionul sa se afle vopsea kre s a improscat pe sub toata masina si mai ales pe teava de esapament si catalizator.Am lasat lucrurile asa si in aceeasi zi mergand cu masina prin oras,nu f mult,am avut surpriza neplacuta sa imi apara in bord 6 liniute la apa desi in prealabil eu aveam problema cu liniutele in sensul k ba aveam 2 ba 4 dar niciodata 6!!!! Oare sa aiba vreo legatura vopseaua kre s a depus pe evacuare si in special pe catalizator cu aparitia celor 6 linii?? Numai spun ce miros insuportabil de incins vine knd cobori din masina sau chiar intra si in interior knd stai pe loc.

                              Comment


                              • Sa mai improspatez putin acest thread.

                                Toata iarna am mers doar cu 2 liniute la apa,acum,urca la 4.Problema mea este ca,desi pe bord am 4 liniute,imi porneste GMV-ul.
                                Ieri mi-a pornit de cel putin 4 ori,stationand maxim cate 5 minute de fiecare data.Si cea mai tare a fost aseara cand am stat cu masina oprita aproximativ o ora jumatate,dupa care am facut un drum de aproximativ 1km,am oprit in fata blocului,a pornit GMV-u si am stat 5 minute langa masina sa vad daca se mai opreste sau nu.

                                Am in plan sa schimb termostatul luna asta,sa ma gandesc si la vreo sonda de temperatura?


                                Are vreo importanta daca atunci cand mi-a pornit GMV-u,m-am dus si am pus mana in fata masinii si nu simteam decat aer rece,nici de cum aer cald de la motor.
                                Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                                My ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google