Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am un logan dci din 2007, iar eu lam cumparat la 13000 km.acum am in jur de 70.000 km iar temperatura nu mia urcat niciodata la 4 liniute.fac in jur de 80 de km in oras pe zi, iar am fost de nenumarate ori vara in ungaria in germania . repet niciodata nu mia urcat la 4 linii. incalzire am foarte buna, doar daca stau la relanti cu mnotorul mai mult de 10 minute nu mai baga aerul ala fierbinte .sa schimb si eu termostatul?
    poftiti in logan sa va odihniti !!! taxiul lui ciak norris !!!

    Comment


    • 4 linii

      probabil ca nu se pricepe. tocmai de aceea a plecat de la ei, zicea ca ceilalti sunt varza. am de la el manualul service logan. 35 mb in format pdf. nu-l pot posta ca nu ma lasa.am schimbat din nou sonda si termostatul. acum la 4 linii testerul indica 89 grade. la 94 porneste ventilatia. problema e ca termostatul ieftin, 15 lei, m-a tinut 1 saptamana. acum dupa 2 km ajunge la 4 linii, dupa 300 m cade la 2 si acolo moare. mai caut ca am un consum de 7.5 l / 100 la drum intins.

      Comment


      • recomand termostat de la dez. si sa nu fie mai tarziu de anul 2006
        se rezolva garantat

        Comment


        • Cineva are urmatoarea problema: Pe bord arata 2 linii, caldura baga normal, mers mult bara la bara porneste termocupla iara daca opresti masina si o pornesti iara in 5 min apar pe bord 4 linii dar se sting imediat cum pleci cu masina. Termostatul zic eu ca nu e, mai ramane sonda de temperatura dar temperatura de pe bord si cea pentru termocupla nu este citita de aceeasi sonda? Unde ar putea fi problema? Multumesc!

          Comment


          • Originally posted by mywrc View Post
            Deja esti hilar , cu 5 - 4.9 % ... sa fim seriosi ...
            ...

            daca nu ma crezi uite poza, si nu este consumul instant, pentru ca nu am consum instant
            este consumul mediu in drum spre bucuresti
            Attached Files
            Last edited by nicu_rcn; 15 February 2011, 20:17.
            sigpic

            Comment


            • Dar cu ce viteza ai mers de ai scos consumul asta?

              Comment


              • Domnilor iarna asta v'a pornit termocupla?, ca la mine pe -5 grade a pornit de numa ..numa si mai ales la tara cand patinam foarte mult pe zapada dp ulita
                Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                Comment


                • Originally posted by jelly View Post
                  Dar cu ce viteza ai mers de ai scos consumul asta?
                  cu 50-60 (in vit.IV) in localitate si 80-90 (in vit V) afara
                  ps: eram cu sotia si piticuta in masina, deci nu alergam
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by db-75-mai View Post
                    recomand termostat de la dez. si sa nu fie mai tarziu de anul 2006
                    se rezolva garantat
                    Poate mai devreme nu mai tarziu (de 2006) totusi... Daca si un amarat de termostat de 50 RON este luat de la dezmembrari... ce naiba sa mai zic. Sa-l tot schimbi din toamna-n iarna.

                    @Renault: trebuie sa fii sigur ca una din doua functioneaza corect, ori termostat ori sonda. Pe urma te poti ajuta cu o diagnoza sau stiind ca sonda functioneaza normal, poti sa stai cu mana pe furtunul de dupa termostat - motorul rece - si cand simti ceva caldura te uiti in bord si vezi cate linii ai. Ar trebui sa simti caldura pe furtun la putin timp dupa ce se aprind cele 4 linii.

                    Comment


                    • probleme apa

                      Buna.Am si eu aceeasi problema cu apa....desi am fost la reprezentanta,si mi-au schimbat termostatul,problema cu aceste 2 linii persista.Caldura imi baga in interior.Cind masina sta pe loc apa mi se ridica la 4 linii,cum plec,dupa vre-o 5 Km scade la 2 linii sai acolo ramine,oricit de turat as merge acum pe timp de iarna....Am fost din nou cu ea la reprezentanta,si de fata cu mine,au pus testerul pe ea si am mers in probe....liniile au scazut la fel,dar pe tester arata ca motorul functioneaza in parametrii normali si ca apa oscileaza intre 84 si 92 grade,dar liniile erau tot la 2.La intoarcere am refacut testul,si era la fel...au facut si un test al motorului si le arata ca totul este ok....Explicatia lor ---temperatura un pic joasa afara,si masina avind inca un radiator in interior,se formeaza curenti si raceste apa din radiatorul din interior....Nu prea m-a convis treaba asta!Mentionez ca e logan 1,4 prima varianta,pe benzina,are 6 ani!problema o am de vre-o 2 ani aproape...am schimbat pina acum 5 termostate!pe tester senzorul ei zic ca e ok,iar ultimul termostat au zis ca deschidea prea repede ca e luat din comert.Ce sa mai fac?puteti sa faceti o poza cu locul unde este senzorul de temperatura?eu il pot schimba?Ca m-am saturat sa le dau bani mereu la reprezentanta...risc ceva daca il iau de la magazinele de piese de schimb?
                      Ajutati-ma si pe mine va rog ca nu mai stiu ce si cum sa fac!!!!!!!!!
                      Mentionez ca si vara la fel facea....Si am incercat sa merg si fara aeroterma si la fel....
                      Intrebare:de ce 4 ani nu a facut nici o figura,si de 2 ani nu ii mai dau de cap...nu este aceeasi masina?Cum de atunci raminea la 4 linii mereu,si acum scade la 2?(sa nu ziceti si voi ca cei de la reprezentanta ca a facut si pina aum si nu am observat ,caci chiar turbez!!!)
                      va multumesc anticipat!
                      Last edited by angello33; 19 February 2011, 15:36.

                      Comment


                      • Originally posted by Renault View Post
                        Cineva are urmatoarea problema: Pe bord arata 2 linii, caldura baga normal, mers mult bara la bara porneste termocupla iara daca opresti masina si o pornesti iara in 5 min apar pe bord 4 linii dar se sting imediat cum pleci cu masina. Termostatul zic eu ca nu e, mai ramane sonda de temperatura dar temperatura de pe bord si cea pentru termocupla nu este citita de aceeasi sonda? Unde ar putea fi problema? Multumesc!

                        Patesc si eu acelasi lucru,mai ales iarna ,o las asa ,ca am vazut colegi pe aici ca au schimbat termostatul si au aceeasi problema

                        Comment


                        • adyxo nu ai cum sa fie asa cu termostatul schimbat sa ai tot doua linii, o data cei nou

                          Comment


                          • Ba are cum, e dus senzorul de temperatura.

                            Comment


                            • Subscriu. Sunt patit(am schimbat initial termostatul si am avut tot 2 linii in bord si de-abia dupa schimbarea sondei s-a rezolvat treaba).

                              Comment


                              • sonda puteai sa o masori
                                mai ales daca citesti temperatura din soft.

                                ,,DE_TOATE,,

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google