Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine statea la 4 pavele cit a fost cald afara, acuma de cind a dat frigul sta tot la 4 pina dau drumu la caldura in interior, scade fo citeva minute 3-4 la 2 pavele si revine la 4 ca s-a racit un pic antigelu incalzind interioru masinii, pina se reincalzeste la loc.

    Comment


    • Astea sunt simptomele unui termostat cu probleme; sonda n-are nicio vina pentru fluctuatiile 4-2-4.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by Drogas View Post
        Stati un pic din cate stiu sonda are 2 canale de comunicatie unul cu ECU si unul pentru bord.

        Cand aveam oscilatia cu 4-6 linii am conectat DDT, si pe ecranulul laptopului termostatul deschidea corect la 90 de grade si la 104 grade incepea GMV pe treapta 1, in acest timp... conectat la laptop se intampla sa urce la 6 linii aiurea cand bagam consumatori.

        Dupa am montat cabluri de masa, si au inceput liniutele sa urce mai greu si se opreau la 4, acum parca merg mult cu 2 linii. Nu am mai monitorizat cu DDT'ul ce se intampla de atunci.
        Cert e ca iarna la drumuri scurte in oras pana in 10 km , merg cu 2 linii si caldura cam slabut in opinia mea, ma rog avand un diesel inainte in care iarna faceam frigul am fost foarte incantat de caldura care o baga, acum parca nu prea mai stiu daca aveam altfel in anii trecuti.
        Am schimbat termostatul si s-a rezolvat, am 4 linii in maxim 2 km

        Comment


        • aia e, pregateste-te in max 20.000km o sa il schimbi iar , bine macar ca nu sunt scumpe.
          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

          Comment


          • Pai acum am 45000 de mii daca tine faza inca pe atat e ok sunt de acord sa il schimb la fiecare revizie

            Comment


            • @eurocristi Ai avut dreptate in legatura cu sonda, azi am apucat sa ma uit si eu, e magneti marelli aia de origine, desi puteam sa jur ca-i Facet.

              Comment


              • M-am uitat bine la ea cand am schimbat-o pentru ca am vrut sa stiu ce sa caut in caz ca nu e o.k Vernet.
                In alta ordine de idei ,cred ca am dat din lac in put cu schimbarile de termostat si sonda.
                Acum nu mai am fluctuatii 2-4-2-4 am 2-4 numai ca 4 apar cam greu,dupa 5-7 km au mai mult.Termostatul e Wahler, de caldura si consum nu pot sa ma pling deloc.N-am idee ce mama naibii o mai fi de data asta.

                Comment


                • Masa insuficienta a tabloului de bord, daca ai schimbat si termostatul si sonda, asta e. Cand iti pica la 2 linii ia incearca sa activezi dezaburirea lunetei sa vezi daca-ti sare la loc la 4, eu am descoperit chestia asta intamplator si atunci mi-am dat seama ca e o problema la tabloul de bord.
                  Daca te pricepi da jos tabloul de bord si uita-te la masa, daca nu fugi la un electrician.

                  E normal sa-ti apara 4 linii dupa ceva mai mult timp, deja s-a racit vremea, anormal e sa-ti cada la 2 linii dupa ce ai 4.
                  Last edited by Nepotu123; 2 December 2012, 13:49.

                  Comment


                  • @eurocristi In legatura cu termostatul Wahler, e mai mic ca cel de origine? Eu mi-am luat Behr si e putin mai mic ca cel de origine si acum dupa 4-5 luni de cand l-am schimbat, a inceput sa se prelinga antigel pe langa si n-as vrea sa pun silicon(imi place sa fie totu cat mai original), mai bine il schimb.

                    Comment


                    • @renault.Sincer sa fiu, nu am masurat daca e mai mic.Oricum,eu aveam Klaxcar montat nu pe cel original.
                      In legatura cu problema ta,daca mai ai garnitura originala incearca sa o pui in locul celei pe care o ai pe masina sau cauta mai intai o garnitura noua si vezi daca rezolvi problema.Trebuie sa o rezolvi cumva pentru ca e clar ca motorul tau nu ajunge la temperatura optima daca ai scurgeri.Lichidul se scurge nu numai afara dar si spre radiator asa ca e putin probabil sa ajungi la temperatura optima.


                      @nepotu123.Am incercat si smecheria cu dezaburirea,nu are efect la mine.Cand afara au fost -14 grade am avut 4 linii in max 5 km, asta cu caldura deschisa la maxim.Stiu foarte bine pentru ca am urmarit special chestia asta.

                      In legatura cu problema mea,cred ca termostatul este vinovat.Am facut niste masuratori cu un multimetru cu sonda de temperatura.Am mers vreo 16 km fara sa apara 4 liniute in bord.Am tras pe dreapta am stat cateva secunde si au aparut cele 2 liniute lipsa.Am deschis capota si am masurat temperatura pe furtunul spre calorifer,aveam vreo 72 de grade,am masurat si pe partea de aluminiu unde este fixat termostatul,aveam vreo 82-83 de grade.In timpul asta se vedea cum trece apa prin furtunul din partea de sus a vasului de expansiune.Am pornit si dupa cativa metrii am ajuns inapoi la 2 liniute pentru vreo 2 km dupa care au crescut la 4 si nu a mai scazut.Am mai mers vreo 5 km si am oprit sa beau o cafea.Cred ca am stat vreo 15minute.Am pus contactul si aveam 4 linii am pornit,a scazut la 2 si a revenit la 4 dupa app.2 km si asa a ramas.Am pus sonda intrun aerator si am masurat temperatuta in mers,cu aerul pe recirculare,ventilatia pe 2 si caldura la maxim.Am masurat 60-63 de grade.Temperatura exterioara era pe la 7 grade.

                      Am sa caut un termostat,prima optiune este Gates a doua original.
                      A pus cineva Gates pe masina?Este o.k?

                      Comment


                      • Nu curge, se prelinge, ma rog, nu se observa la vasul de expansiune. O sa vad, ori pun garnitura de la cel original, desi e mai mare decat Behr, ori o sa risc si iau unu de origine... Multumesc de raspuns.

                        Comment


                        • Originally posted by eurocristi View Post
                          Am sa caut un termostat,prima optiune este Gates a doua original.
                          A pus cineva Gates pe masina?Este o.k?
                          Nu inteleg de ce nu pui direct un termostat original ?
                          Cu ce ai masurat temperaturile pe acolo unde ai spus?

                          ori o sa risc si iau unu de origine...
                          Nici aici nu inteleg cum vine partea asta cu RISCATUL @ Renault!!

                          De ce nu puneti termostate ORIGINALE?

                          Comment


                          • Ivan Marian citeste postul 1481. Sunt pro piese de origine dar se pare ca unele, de schimb, sunt pur si simplu de cacao.

                            Comment


                            • Azi am fost sa schimb kitul de distributie.

                              Am vorbit cu baietii si pe langa asta am incercat sa rezolv si problema liniutelor.

                              Asa ca am vorbit cu baiatu si mi.a verificat iar termostatul. -Verdict: perfect functional.

                              Apoi mia desfacut toate masele de sunt pe la motor mai putin cel de la computerul de bord le-a curatat cu hartie abraziva "straluceau" pus la loc.

                              Am schimbat si sonda de temperatura cu una de origine .

                              Mi.a completat antigelul si am plecat nu s-a facut aerisirea ca la carte.

                              Ideea este ca am plecat cu 2 linii de la service am mers putin si am ramas cu 2 linii.

                              Am oprit de doua ori masina si am turat.o liber au aparut cele 4 linii am plecat pac inapoi 2 linii .

                              Am zis sa mai merg cu ea poate nu s-a facut aerisirea.

                              Si mai e o chestie au pus baietii antigel cu un cm si peste nivelul de maxim.
                              Nu stiu daca si asta e o cauza.

                              O sa vad maine ca o sa merg mai mult cu ea.

                              Ideea e ca baiatu a zis ca daca tot asa face singura problema ar putea sa mai fie masa de la bord.

                              Nu stiu ce sa zic sa mai vad cum se comporta maine ca azi nu am mers cine stie ce.

                              Comment


                              • Maine in trafic in oras probabi or sa-ti apara 4 linii, cum maresti viteza de deplasare apar iar doua si tot asa.
                                Asa e la mine. De unde rezulta ca totusi cand sonda ciyteste o temperatura mai mare, apar 4 linii. Pe de alta parte zici ca ai schimbat si sonda si face la fel.
                                Daca ar fi aparut 6 linii, m-as fi preocupat. Eu o las asa, totul imi pare in regula, cu doar 2 linii afisate la bord.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google