Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unde se găsesc cabluri de-astea, la electrice, hornbach etc?
    Care e denumirea lor specifica și ce caracteristici trebuie sa aiba, de ex. ce grosime?

    Comment


    • Asta e suficient pentru instalatia de iluminat din casa, o fi ajungand si pentru masa.


      DEDEMAN - cel mai expansiv retailer de materiale de constructii dezvolta cel mai complet site DIY, comunicand esentialul despre: ofertele de produse, servicii si companie


      De 2.5 ai la prize, e prea mult.

      Comment


      • Aha, de 1.5, deci. Mersi!

        Găsesc și cu sabia de-aia de contact circulara la unu' din capete, sau cum dracu îi zice?

        Comment


        • eu m-am gandit la ceva mai gros cam 4-5mm.

          Comment


          • Originally posted by mumus View Post
            Sa nu fie si termostatul nou defect, eu am patit-o
            si eu cu cel de origine si am luat un clorstat si problema s-a rezolvat. asa ca nu il lua pe seama ca este nou...

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Asta e suficient pentru instalatia de iluminat din casa, o fi ajungand si pentru masa.


              DEDEMAN - cel mai expansiv retailer de materiale de constructii dezvolta cel mai complet site DIY, comunicand esentialul despre: ofertele de produse, servicii si companie


              De 2.5 ai la prize, e prea mult.
              Daca te pricepeai, filozof ramaneai. Nu mai da sfaturi care dau foc la masini;
              Grosimea cablului se calculeaza in functie de curentul maxim. In casa ai maxim 10-12 amperi pe un cablu (ca deh, 220 V fata de 12), in masina poti avea si 50 de amperi, ca sa nu mai zic cat trage dmerorul la pornire demaror .
              Aia care fac car audio au cabluri de masa 1AWG, adica 7,3 mm diametru!!!!
              Daca nu pui 4 mm diametru de cablu degeaba te chinui.

              Nea kojak, papuc rotund se cheama
              Adaugi 1.5 mm in paralel la un cablu de 5 mm si nu faci fix nimic.
              Last edited by einstein1984; 4 February 2015, 15:56. Reason: Automerged Doublepost
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Nu stiu cum, dar de fire d'alea subtiri e plina masina.

                nea kojak, daca n-ai dat inca foc la masina, cica trebuie mai groase. Firele.

                Comment


                • Mi-am luat azi o frumushata de cablu de cupru la litru...pardon, metru, cu grosimea de 6 mm.
                  Si papuci rotunzi am luat, mai tre' sa fac rost de-un letcon ceva sa-i dau cu oleaca de cositor sa iasa treaba superB.

                  Din ce am mai citit, baEtii au prins cablul de masa suplimentar fie intre surubul de prindere al tecii jojei de ulei (deci motor) si ala de pe caroserie (in imediata vecinatate a conducelor de AC, respectiv sub ele), fie intre borna - a baterie si un surub de pe exteriorul carcasei de tabla a bateriei sau chiar in acelasi loc unde e prins ala de fabrica pe caroserie (sub admisia filtrului de aer).

                  Cum e mai bine? Daca le pun in ambele locuri, are ceva, tuseste?
                  Last edited by Kojak; 4 February 2015, 18:15.

                  Comment


                  • Foto cu marfa si lucrarea:


                    Urmeaza...punerea-n opera!
                    Attached Files

                    Comment


                    • Originally posted by einstein1984 View Post
                      ...Aia care fac car audio au cabluri de masa 1AWG, adica 7,3 mm diametru!!!!
                      Daca nu pui 4 mm diametru de cablu degeaba te chinui.
                      Am impresia ca esti intr-o confuzie...

                      Cablurile electrice se masoara in sectiune (mililitri patrati, pardon, milimetri patrati ) nu in diametru.
                      Mai pe romaneste, daca pui sublerul pe un cablu de sudura, de cca 25 (nu zicem ce...), nu ai 2.5 cm "indicatie" ci altceva.

                      Asadar...sectiune, nu grosime. Citeste, iti place sa te informezi
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Originally posted by Kojak View Post
                        Foto cu marfa si lucrarea:

                        Urmeaza...punerea-n opera!
                        zi-mi si mie, ca recunosc ca nu pricep, la ce serveste si cu ce "amelioreaza" masina ?

                        Comment


                        • Masa suplimentara...cică nu se mai resemnează cb-ul și nu apar oscilațiile la pavele de apa 2-4-2...
                          Cu pavele de apa nu e cazul la mine, doar cu resturile aleatoare ale cb-ului.

                          Comment


                          • Eu aș fi început cu firul existent deja între motor și baterie(curățat, verificat papucii și prinderea).
                            În imagini punctele de masă pe L90.
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Firul existent de la baterie e in stare ok, prinderea e fixa, contactele nu sunt oxidate, papucii sunt ficsi.

                              Nu ma prind exact unde e masa de la pct. 3, in zona tunelului central, unde?
                              La 4 si 5 e simplu, pe caroserie in spatele (sau fata, depinde cum privesti) lampii.

                              Cred totusi ca e suficient sa trag doar un fir intre joja si pct. 2 (in apropierea lui, unde am scris prima data), fara sa mai suplimentez la baterie.
                              Last edited by Kojak; 5 February 2015, 00:17.

                              Comment


                              • Punctul 3 e în fața levierului de viteze, masa airbag.

                                Pe partea motorul dinspre cutia de viteze, ai un suport de ridicare al motorului de care e prins papucul firului de masă spre baterie, de acel papuc am scris prima data.
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google