Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ Dragos esti norocos, eu miercuri am schimbat al 3-lea termostat (din septembrie pana acuma, am schimbat si o sonda ), am pus unul Gates, inainte avand unul de origine, si astazi am facut un drum de 80km cu 2 linii pe bord tot drumul. Doar dupa ce am ajuns acasa si am facut 3 polizoare pe gheata a urcat la 4 linii M-am impacat cu ideea am s-o las asa.

    Stiu ca nu e sectiunea corecta dar mai am o problema, am vazut fluctuatii de intensitate la CB in mers cu faza scurta si aeroterma pornita, daca aprind proiectoarele de ceata sau opresc aeroterma si faza scurta dispar acele fluctuatii de intensitate.

    Comment


    • Din pacate si la mine lichidul de racire are oscilatii 2 pavele,apoi 4 pavele , apoi iar 2 si tot asa. Luni o sa ii sun pe cei de la Dacia sa imi fac o programare, sincer mi-e groaza ca ultima data cand ne-am vazut doar printr-o minune au scapat nebatuti. Am vazut ca antigelul in bol de un deget peste nivelul minim si nu stiu ce sa fac sa il completez eu sau sa astept pana merg la ei ?

      Comment


      • Schmba termostatul si dupa aia du-te la Dacia - daca mai e cazul.
        Si eu sunt patit si s-a rezolvat foarte simplu prin schimbarea termostatului. Tot asa ma cacaiam si eu si dupa ce am facut un drum de Constanta - Bucuresti si retur pe A2 anul trecut pe la sfarsitul lui noiembrie cu 2 linii la temp. apa m-am suparat si am schimbat termostatul si s-a rezolvat problema.
        Last edited by Cromatic; 8 December 2012, 21:41.

        Comment


        • Masina este in garantie, de ce sa nu ma duc la ei sa mi-l schimbe?

          Comment


          • A, pai chestia cu masina in garantie n-ai precizat-o. In cazul asta fa-ti o programare si mergi la reprezentanta.

            Comment


            • Scuze de off-topic, dar masina fiind in garantie eu ar trebui sa platesc ceva?

              Comment


              • Nu platesti nimic atata timp cat se constata ca e un defect de fabricatie.

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Pai in afara de faptul ca nu stau tot timpul alea 4 pavele, masina functioneaza perfect, cred eu. Consumul e acelasi, caldura la fel.
                  ................................
                  La consum nu bag mana in foc, poate o idee mai mare (vreo juma de litru in plus) dar la caldura daca termostatu nu merge cum trebuie si la 4 liniute pe bord se poate sa nu bage asa cum ar trebui caldura.

                  Dupa ce am schimbat termostatu la 4 liniute baga aer fierbinte asa cum o facea de noua, diferenta considerabila.

                  Acum desigur ca am si eu aceeasi problema din nou, urca mai greu la 4 liniute (dar urca) si daca opresc 5 minute imediat e la doua liniute si nu sare imediat la 4 cand plec mai departe.
                  Daca era gradare din una in una liniuta, sigur vedeam 3 liniute.

                  Comment


                  • Daca fluctuatiile 2-4-2 sunt doar pe afisaj, din diferite motive, iar temperatura motorului e in parametrii, asta implica inceperea deschiderii termostatului la 89grade C, abia atunci se poate vorbi ca motorul functioneaza in parametrii de temperatura; informatia data pe circuitul sondei de temperatura care comunica cu ECU este cea in functie de care se fac corectiile necesare; daca motorul "merge" cu 80 grade C, de benzinare vorbim, nu putem vorbi de motor care functioneaza in parametrii.
                    Dimineata, pe timp rece, cand am doar 2 linii pe afisajul la apa, chiar daca vreau, nu accelereaza corect; alt sunet al motorului, alt raspuns.
                    Last edited by IancuMIC; 9 December 2012, 12:51.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian View Post
                      La consum nu bag mana in foc, poate o idee mai mare (vreo juma de litru in plus) dar la caldura daca termostatu nu merge cum trebuie si la 4 liniute pe bord se poate sa nu bage asa cum ar trebui caldura.

                      Dupa ce am schimbat termostatu la 4 liniute baga aer fierbinte asa cum o facea de noua, diferenta considerabila.

                      Acum desigur ca am si eu aceeasi problema din nou, urca mai greu la 4 liniute (dar urca) si daca opresc 5 minute imediat e la doua liniute si nu sare imediat la 4 cand plec mai departe.
                      Daca era gradare din una in una liniuta, sigur vedeam 3 liniute.
                      La consum a fost asa: dupa schimbarea termostatului in primavara, consumul pe o distanta pe care o parcurg des, cam 150km dus-intors a CRESCUT cu 0.4-0.5 litri. Asta inconditiile in care pusesem si anvelopele de vara.
                      A fost invers de cum ma asteptam, in fine.

                      La mine face invers decat la tine, daca opresc sau merg foarte incet, bara la bara, urca la 4, cum ii dau pedala, cum scade la doua. Si normal, ca fluxul de aer spre radiatori raceste lichidul.

                      Cat despre caldura, la -5 grade, caldura la maxim, treapta a 2-a la ventilatie si doar pe aeroarele de la parbriz deja e prea cald pentru mine. Nu inteleg de ce baga totusi atata caldura, o fi doar afisajul cu probleme, dar functiile masinii sa fie aceleasi.

                      Comment


                      • Am si eu o mica problemuta...Asta vara prima data cand s-a manifestat si anume: eram pe Valea Prahovei in urcare ,in fata mea un incepator i s-a oprit motorul si cand l-am depasit ,treapta I ~5500rpm mi-a crescut apa brusc la 8 linii. In maxim un km a scazut iar la 4 liniute(am auzit cum s-a cuplat GMV)...Si de atunci cand o turez mai tare creste temepratura la 8 dar scade in cateva secunde..Si asta- seara cand am venit de la cumparaturi ,pe ninsoare, din senin mi-a crescut la 8 si a scazut in maxim 15 secunde, mers usor (30-40km)..
                        Masina merge normal.Nu am simtit vreo anomalie..
                        Am 40 000 km ..si antigelu nu l-am schimbat de vreo 3 ani..doar am completat acum un an putin ..De la ce sa fie: antigel,termostat sau eu stiu ce senzor?

                        Recunosc nu m-am documentat prea mult..dar poate este cineva sa imi dea vreun sfat!! Multam!!

                        Comment


                        • La tine se blocheaza pe inchis - la noi termostatul nu mai inchidea cum trebuie iar la tine nu mai deschide cum trebuie - parerea mea...
                          Daca n-ai posibilitate de a face un tester, incepe prin schimbarea termostatului.

                          Comment


                          • @Cristyano, fa un test: porneste ac-ul si vezi daca iti pleaca GMV-ul (deschizi capota si te uiti daca functioneaza). Am o vaga banuiala ca iti pleaca doar pe treapta doi (din moment ce spui ca l-ai auzit), cand deja temperatura este peste 100 de grade celsius.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Adica la tine @Cristyano urca de la 4 pavele direct la 8? Sau iti apare intai 6 pavele apoi 8?
                              Apoi de la 8 la 4 iti coboara direct sau 8/6/4 Da mai multe detalii..!

                              Comment


                              • Imi creste de la 4 liniute direct la 8 si scade la fel.Dar la 8 nu sta mai mult de 15 secunde sa zic si creste doar cand merg mai sportiv exceptie azi cand am mers linistit pe ninsoare.....6 liniute nu am vazut pana acum..

                                Vitriol o sa incerc metoda aceasta maine si o sa iti zic ce se intampla . Dar la temepraturile astea mai porneste AC...parca stiam ca de la o anumita temepratura nu mai merge sau confund eu cu altceva:-?
                                Dar nu poate fi si de la antigel ca nu l-am schimbat de 3 ani?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google