Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Aurash View Post
    sa imi cumpar un termostat original ? costa in jur la 50lei...
    Eu am dat pe termostat de origine 35 de lei.
    Daca tu ai dat pe ala no name 25 de lei,,nu e bine. 25 de lei ai dat,probleme ai capatat de banii aia. Bonus acum...mai trebuie sa dai alti bani pe un termostat nou si pe antigelul pierdut la schimbul acestuia.
    Asa ca,cumpara un termostat ORIGINAL DAUPHINOISE THOMPSON care sa deschida la 89 de grade si ai rezolvat problema.

    Comment


    • La 2 ani de cand am schimbat termostat si senzor de temperatura apa problema a revenit.
      Data trecuta am folosit termostat Klaxcar si senzor Vernet.,marci pe care,evident,nu le recomand avand in vedere durata scurta de viata comparativ cu cei 5 ani de serviciu pentru piesele originale.
      Am fost ferm convins ca problema este la senzorul de temperatura pentru ca, dupa binecunoscuta oscilatie 2-4-2 apareau cele 4 linii normale si nu mai coborau.Cu toate astea am schimbat mai inatai termostatul pentru ca nu am fost niciodata multumit de el ,mai ales iarna.Dupa schimb, am facut vreo 200km ca sa vad cum se manifesta indicatorul de temperatura.Normal ca oscilatiile erau prezente dar ce este ciudat este ca dupa ce cadea la 2 linii revenea mult mai greu la 4.
      Am schimbat si sonda si am revenit la normal.
      De data asta am montat termostat Wahler si sonda de temperatura de origine care este fabricata de Magneti Mareli ,sonda cu care vine masina echipata din fabrica.

      Comment


      • Eu cat am stat cu fluctuatia 2-4-2 n-am remarcat nimic anormal la consum, caldura aveam in masina.
        Acum dupa ce a aparut, totul e normal, si caldura si consumul.

        Comment


        • @eurocristi poti te rog sa faci o poza cu sonda de temperatura de origine, pentru ca eu am mari dubii ca cea originala e magneti marelli, companie, care din punctul meu de vedere, face niste piese de toata jena. O fi dacia low cost, da, sonde, senzori etc au pus totusi de producatori renumiti gen siemens, bosch. Eu stiu ca sonda de temperatura e Facet. Multumesc

          Comment


          • Apropo de Sonda de temperatura? Chiar nu stie nimeni daca sonda de temperatura care este pe Logan Ph1 este una si aceeasi cu cea aflata pe Logan Ph2??

            Comment


            • Nu exista sonda temperatura apa pentru ph1 sau ph2; exista sonda temperatura apa 1.4, 1.6, 1.6/16v cod 8200 561 449.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Originally posted by Renault View Post
                @eurocristi poti te rog sa faci o poza cu sonda de temperatura de origine, pentru ca eu am mari dubii ca cea originala e magneti marelli, companie, care din punctul meu de vedere, face niste piese de toata jena. O fi dacia low cost, da, sonde, senzori etc au pus totusi de producatori renumiti gen siemens, bosch. Eu stiu ca sonda de temperatura e Facet. Multumesc
                Nu mai am senzorul original,l-am aruncat acum 2 ani cand l-am schimbat dar sunt foarte sigur ca la masina mea senzorul original a fost Magneti Marelli.
                Masina mea a fost fabricata in 2005, poate ca de atunci au trecut la Facet.Tine cont ca Facet este mai scump asa ca nu prea cred ca au trecut ei la ceva mai scum.
                Cel pe care l-am montat acum,Magneti Marelli, este de uzina 100%,cunosc sursa de aprovizionare.

                Comment


                • Multumesc pentru raspuns. Am sa ma uit si eu la masina mea, tot 2005, sa vad ce e, dar momentan suntem in orase diferite.

                  Comment


                  • Daca gasesti Facet la un pret rezonabil.max 100 RON zic eu,cred ca merita pentru ca este o firma destul de bine cotata.Eu n-am avut timp si chef sa caut Facet,am gasit intrun singur loc la 134 RON si mi s-a parut cam mult fata de 68 cea de Magneti Marelli.Daca merge 4 ani asta noua e o.k din punctul meu de vedere.

                    Comment


                    • N-am apucat sa schimb sonda, am curatat doar mufa si se pare ca s-a rezolvat problema. Oricum, sonda o s-o schimb cand am timp.

                      Comment


                      • Bafta maxima!La mine n-a tinut figura cu curatarea contactelor,din pacate.

                        Comment


                        • Originally posted by eurocristi View Post
                          Am schimbat si sonda si am revenit la normal.
                          A schimba o sonda(senzor),nu-i o mare chestie! Important mi se pare,a face aceasta operatiune in cunostinta de cauza,adica,sa inlocuiesti sonda pentru ca esti convins ca e defecta(devalorizata).Ce procedura ai folosit,sa fii convins ca sonda este defecta si merita inlocuita...?

                          Comment


                          • Am folosit deductia logica.
                            In opinia mea,daca ai fluctuatia 2-4-2 dupa care ramane constant la 4 problema este sonda de temperatura.
                            Daca nu ai jocul asta de liniute in bord ...este de cercetat.Functie de modul de manifestare si de anotimp poate fi de vina sonda la fel de bine cum poate sa fie si termostatul.Prima data am avut problema asta vara si la momentul ala nu am avut niciodata mai mult de doua liniute pe bord deci am fost destul de sigur ca sonda este vinovata.Daca era toamna sau iarna probabil ca as fi inclinat sa cred ca termostatul este vinovat.
                            Oricum, nu mi-as fi batut capul cu testat sonda de temperatura Parerea mea este ca nu merita sa o dai jos daca nu ai de gand sa o schimbi.Un test costa la service cam cat o saonda,nu?Merita?

                            Comment


                            • Eu as testa sonda ca si aici pt ca eu am prins o sonda care se parea buna dar dadea cam cu 10 grade mai putin ai de acolo si 4-2-4. As testa si termostatul intr-un ibric cu un termometru si apoi daca tot face 4-2-4 ce ar mai putea fi e masa insuficienta deci as monta si cablurile de masa suplimentara. Daca nu si nu si nu atunci m-as gandi la solutii NASA gen de la de la benzina, antigel sau mai stiu eu presiunea atmosferica.

                              Comment


                              • Originally posted by eurocristi View Post
                                Am folosit deductia logica.
                                Eu sunt un adept si un impatimit al logicii,dar in cazul de fata, logica,nedublata de o cunoastere a procedurilor de masura si control in instalatia electrica,este insuficienta.Inchipuie-ti ce usor da peste cap logica,un amarit de contact imperfect intre sonda si instrumentele de bord sau devalorizrea sondei...!Adevarul,realitatea este confirmata de control si masurare,in cunostinta de cauza.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google